eurosong for kids!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

eurosong for kids!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 23:21

natuurlijk heb ik gekeken Haha!
t was supermooi! en ik ben echt superblij dat we mekaar 12 punten gegeven hebben, vond ik echt heel lief van jullie en van ons Schijnheilig Haha!
ik vond X!nk, roel, croatie,wit-rusland en noorwegen heel mooi. wat jullie?????

Enya - Daya :-)


Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:22

Nederland moest gewoon winnen! Die jongen had trouwens best een raar hoofd, zn oren zaten heel laag Verward Ik vond trouwens dat ie wel goed zong!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:25

Heb net even met mn oppas-kids gekeken, ik vond dat meisje van cyprus wel goed eigenlijk!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 23:28

kennen jullie ook het adres van die site? ik vind em met geen mogelijkheid Boos!
cyprus was mooi, maar een beetje stijfjes, vond ik.

roel roelt, en X!nk ook Lachen

Enya - Daya :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:19

Ik heb het gezien, op de drie laatste liedjes na (waaronder nederland dus...). Was echt cool om naar te kijken. Wat een enthousiaste kids zeg!
Wie heeft er gewonnen?

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:17

Getverderrie.. in het vervolg kijk ik echt niet meer... ben het helemaal zat.

Het gaat precies hetzelfde als bij het gewone songfestival (waar ik in het vervolg dus ook niet meer naar ga kijken Haha!). Allemaal vriendjespolitiek. Ze hoeven niet eens meer te zingen, punten krijgen ze toch wel (of niet..) Bijvoorbeeld...: wij krijgen normaal altijd punten van Griekenland... en voila... ook hier krijgen we punten van Griekenland.
En de Zweden Denen en Noren geven elkaar natúúrlijk ook (veel) punten.

BAH..!!!

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:23

zweden...zongen die iets van stop er mee en dans met mij? Verward dat is wat ik verstond Haha!
en daar stond een meisje de hele tijd op haar handen.

nr 1 vond ik rotslecht
en cyprus...dat meisje had een lelijke neus Schijnheilig
ik vond nl en belgie en kroatie het beste

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:35

Ik vond Engeland echt prachtig gewoon, echt een mooi liedje en wat een stem zeg! OK dan!

Vond dat die van Nederland ook goed song hoor, wel zielig voor hem dat we zo weinig punten hadden gekregen.

Nienkuh

Berichten: 98
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:41

Ik vond Nederland kei goed en X!NK ook!!! OK dan! OK dan! Weet iemand de site van Roel?

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:44

ja roel is kei goed he,
hij was de ex van een vriendin van me. ja indd echt zielig dat hij weinig punten heeft gekregen.

Don't dream your live but life your dreams!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:49

Wie is er gewonnen Haha! ?Heb niet gekeken , vind het nogal dom Verward.X!nk is Bels he , niet Haha! ?

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 12:27

Ik heb ook gekeken. Was aan het oppassen dus dan doe je toch niet veel meer dan tv kijken Knipoog
Ik heb niet alles gezien.
Heb er verder weinig verstand van, dus ik vond ze allemaal goed Lachen

De site van Roel is www.roelfelius.nl . Ik zit bij hem op school Tong uitsteken

Kroatie heeft gewonnen.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:52

Avanti schreef:
Ik vond Engeland echt prachtig gewoon, echt een mooi liedje en wat een stem zeg! OK dan!



dat was echt een schattig jochie. cute.

[o]

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:07

Lachen ikke had ook gekeken met me oppaskindjes.. Ik vond die had gewonnen ook de beste, maar ik kan niets vinden op kaza.. weten jullie wat je moet intikken? engeland vond ik ook onwijs mooi en ned en belgie en griekenland en cyprus was echt gewoon vriendjespolitiek..

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:42

ik vond cyprus echt slecht Scheve mond

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:56

Tindra schreef:
Getverderrie.. in het vervolg kijk ik echt niet meer... ben het helemaal zat.

Het gaat precies hetzelfde als bij het gewone songfestival (waar ik in het vervolg dus ook niet meer naar ga kijken Haha!). Allemaal vriendjespolitiek. Ze hoeven niet eens meer te zingen, punten krijgen ze toch wel (of niet..) Bijvoorbeeld...: wij krijgen normaal altijd punten van Griekenland... en voila... ook hier krijgen we punten van Griekenland.
En de Zweden Denen en Noren geven elkaar natúúrlijk ook (veel) punten.

BAH..!!!

JAdaar zat ik me ook aan te irriteren, en cyprus aan griekenland.
En 'toevallig' dat Nederland en Belgie elkaar 12 punten gaven.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:57

Vond Malta en Macedonie, als die het was, wel leuk, en Nederland natuurlijk! Is en blijft jammer van de vriendjespolitiek, en dat je niet verstaat waar het over gaat doordat ze in hun eigen taal zingen. Dan gaat het meer om het plaatje en komen van die prachtige teksten als van dat liedje van Roel niet helemaal uit de verf.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:57

maar wie heeft er nou gewonnen??

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 16:07

daantjuh schreef:
Kroatie heeft gewonnen.


Wel is gehoort van lezen SuperMilton Knipoog Tong uitsteken Die nederlander zong best wel goed, maar helaas had hij niet zoveel fans Verdrietig

Obelix is gewoon stoer!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 17:13

*Tamara* schreef:
en dat je niet verstaat waar het over gaat doordat ze in hun eigen taal zingen. Dan gaat het meer om het plaatje en komen van die prachtige teksten als van dat liedje van Roel niet helemaal uit de verf.


Denk dat dit ook wel een oorzaak is dat Nederland van Belgie wel 12 punten kreeg. Waarschijnlijk zal het ook wel vriendjespolitiek zijn hoor.
Maar Belgie is natuurlijk het enige land dat het liedje van Roel kan begrijpen. En zijn tekst is erg goed.
Ik denk dat voor de andere landen het nummer er niet uit springt. Het is mooi gezongen, maar het springt er niet uit als je niet begrijpt waar het over gaat denk ik.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 17:52

Hoeveelste was Nederland dan. Ik vond ie roel trouwens net lijken alsof die achterlijk was! Maar ja ik heb er niet veel van gezien vond het nogal saai.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:31

Stephanie100 schreef:
Hoeveelste was Nederland dan. Ik vond ie roel trouwens net lijken alsof die achterlijk was! Maar ja ik heb er niet veel van gezien vond het nogal saai.


11e van de 16, op zich best goed gedaan maar vind het toch jammer.

Citaat:
Het is mooi gezongen, maar het springt er niet uit als je niet begrijpt waar het over gaat denk ik.


Ja denk ik ook, als je niet weet waar het over gaat, met dus de meeste liedjes op dit festival, dan ga je af op wat je ziet, of het swingt, of die persoon kan zingen, of het een beetje leuk gebracht wordt. En dat was bij Roel niet echt het geval, het is een heel mooi nummer maar het swingt niet echt, hij stond maar een beetje te staan en het geheel was niet echt flitsend. Dus daarom kreeg ie denk zo weinig punten. En volgens mij is het puur vriendjespolitiek België-Nederland, niet alleen omdat ze begrijpen waar het over gaat. Zag je ook met Griekenland en nog een land, Cyprus geloof ik, die gaven mekaar ook 12 punten, en Denemarken en Zweden dacht ik ook.
[/quote]

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, YandexBot en 133 bezoekers