wie heeft dit hoofdstel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

wie heeft dit hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 19:11

de pagony special bij de divoza. ik wil hem kopen maar ik vraag me af of het een goed is?
Afbeelding


Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:18

Ik heb er vorig jaar 1 gekocht, de leerkwaliteit vind ik tegenvallen, ik heb hem maar weinig gebruikt en goed onderhouden maar toch begon het leer te schilferen Scheve mond De Harry Horse hoofdstellen vind ik peroonlijk veel beter in die prijsklasse Lachen

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:19

ik heb hem gezien toen ik bij divoza ging kijken. en eerlijk gezegd vond ik hem er niet mooi uitzien(kwalitei) weet natuurlijk nie offie met invetten enzo wat beter wordt(soepeler) maar zag er heel breekbaar uit
dan vond ik die van uhm.. b line ofzo? er iets beter uitzien(de luxere versie dan)
maar op het plaatje zietie er welmooi uit.. kan ook zijn dat ik deze niet gezien heb maar nog een goedkopere...

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 19:26

ok dank je. dus dan kan ik beter op zoek naar een andere. het is niet om elke dag te gebruiken maar ik wil wel dat hij behoorlijk blijft voor een tijdje.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:26

Volgens mij heb ik dat hoofdstel ook:
Afbeelding
Afbeelding

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 19:28

en ben je er tevreden over

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:28

vond er nog 1.. van erg dichtbij
Afbeelding

vergat er bij te vertellen dat ik het een fijn hoofdstel vind.. alleen bij die van mij lopen de bakstukken naar binnen toe dit vind ik persoonlijk veel mooier staan
Ik heb hem bij Starho gekocht.

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:30

Die van mij ziet er wel luxer uit.. denk ook wel dat ze de zelfde bedoelde ik heb hem al zeker anderhalf jaar.. en bij weer en wind gebruikt.. gaat echt super!
Hij was toen 75 euro.
Heb hem in andere ruitersport zaken ook zien hangen maar daar was het de zelfde alleen duurder.
Op de fto hier boven zie je trouwens een andere frontriem deze heb ik er toen zelf bij gekocht voor de wedstrijden.


NOG EVEN IETS..
die van valentina bladert totaal niet af we onderhouden hem goed, het is erg goed/fijn leer vind ik.. andere bij mij op stal hebben hem ook alleen wit onderlegt die bladderen ook beide niet! die van miranda is achtjaar al die is nog goed te gebruiken en daar heeft ze zeker acht jaar lang 5/6 dagen per week mee gereden. OK dan!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

taverno

Berichten: 4215
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:50

Ik heb er ook een, ben er zeer tevreden over.
Het leer wordt lekker soepel maar je moet het wel bij houden.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:57

volgens mij heb ik ook zo'n hoofdstel, ik vind hem wel fijn. Leer blijft mooi bij mij.

[o]

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 20:00

oei nu weet ik niet wat doen. nouja zo duur is ie niet en ik rij niet zo veel per week

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:01

Ik heb dit hoofdstel ook,super mooi en fijn ding!!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:02

Oja,en over het afbladderen en slechte kwaliteit leer....het kan gewoon niet dat dat over de pagony van divoza gaat!
Mijn hoofdstel is echt van fijn leer gemaakt,en heeft weinig onderhoud nodig.En afbladderen???Dat doet hij dus al helemaal niet!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 20:04

ok bedankt. ik vond het eerst al jammer want ik vind hem heel mooi

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

germie

Berichten: 25881
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:12

Pagony heeft geen superkwaliteit leer, maar toch kan zo'n hoofdstel met goed onderhoud 10 jaar meegaan. Afbladderen heb ik nog nooit gezien. Je moet ze wel vrij vaak invetten en voor gebruik een tijd in de olie leggen.

Hoofdstellen van Global zijn kwalitatief minder dan Pagony vind ik.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:22

Ik heb hetzelfde hoofdstel voor Bill, en die van mij is prima
je moet alleen wel ff goed kijken, want het wil nog wel eens dat er verschillende leerkwaliteiten door elkaar hangen.
Ik heb hem eerst een nacht in slaolie gelegd, en bij mij heeft hij daarna niet veel onderhoud gehad. Toch ziet hij er nog super uit, en is mooi zacht. Van afbladderen heb ik ook geen last.

Goedgekeurd onderschrift :)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:37

Volgens mij heb ik die neusriem en de kwaliteit vind ik toch wel goed hoor. Ik vet m wel vaak in maar hij bladert niet ofzo hoor. Ik vind het alleen jammer dat dat onderlegde bij de neusriem zo dik is.

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 22:46

dus de eerste dag in een badje met slaolie leggen. alle tips welkom maar ik neem hem wel hoor denk ik

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:23

pagony is alleenbij divoza te koop en nie bij starho.. dan heb je een imperial riding gekocht denkik, marfiek
dit hoofdstel is nu ook 34 euro ofzo bij divo? deze maand in de aanbieding dacht ik.. pagony komt nie eens tot de 75 euro vlges mij

ik heb zelf een global hoofdstel en die ziet er nog best uit(ik vet hem eerlijk gezegd nooit.. als het 1 keer in de 3 maanden is ist veel Haha!) en gebruik hem al ruim 11 maanden elke dag.. ziet er nog picobello uit..
en die heeft me maar 39,95 gekost

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 01:07

Ik heb dit hoofdstel ook!
Nadat mijn pony zijn dure kiefferhoofdstelletje kapot had getrokken heb ik maar even vlug een goedkoop dingetje gekocht.

Eigenlijk wilde ik tzt op zoek gaan naar een andere maar hij bevalt eigenlijk prima.
Ik ben niet superzuinig erop en het blijft gewoon goed.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 01:15

Ik heb dit hoofdstel in de winkel zien hangen en vond het afschuwelijk!
Dit hoofdstel moet je ook echt niet per postorder bestellen!
Divoza krijgt veel verschillende partijen binnen en de kwaliteit per partij verschilt enorm!
Als je mazzel hebt kom je terwijl ze net een paar hebben hangen die mooi in de prijs/kwaliteitverhouding zitten, als je pech hebt hangen er alleen doffe karton reepjes wat hoofdstellen zouden moeten zijn, volgens het prijskaartje dan...

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 10:37

Dat hoofdstel heb ik ook maar hij ziet er heel anders uit dan op de foto

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:29

Ik wilde hem ook kopen maar in de winkel vond ik het toch een beetje tegenvallen. Misschien ga ik maar voor deze van de zadelmarkt:

Afbeelding

maar die wil ik ook eerst even zien! Misschien iemand hier ervaring mee?


Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:42

Ik heb geen ervaring met de Zadelmarkt hoofdstellen (en zadels), ik verwacht echter niet dat de kwaliteit beter zal zijn dan de zadels Scheve mond

Misschien kun je het beste er even langs gaan en zelf kijken wat je ervan vindt.

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:50

welkoop heeft ook mooie en goede hoofdstellen liggen, en ook niet super duur.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: araber, BingBot, joyce83, JudithDario, lovelance, Majestic-12, RoRo44 en 32 bezoekers