mijn verslagje van zaterdag

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

mijn verslagje van zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 23:11

Vanochtend zijn we om een uur of 8 vertrokken richting ´s hertogenbosch. Rond half 11, 11 uur, waren we er dan eindelijk. Dankzij ´invalide´ Fokke zijn invalidekaart konden we lekker dichtbij parkeren Lips are sealed

Eerst de boel maar eens verkend.....Toen moesten we even een nieuw zadel uitzoeken voor larrissatjuh en jose. Ook nog even wezen kijken bij de veiling. Leuk om te zien hoe dat gaat! Fokke had geboden op een antieke zadeldrager en is nu dus de nieuwe eigenaar Cool

De shows vond ik erg leuk om te zien!!! Vond het alleen zo sneu dat die meisjes er met het voltige vanaf waren gevallen Scheve mond
De demonstratie met de friezen vond ik persoonlijk erg spectaculair Haha! En weer een boel nieuwe rassen ontdekt. Nooit geweten dat Friebergers zulke leuke paardjes zijn! Lachen En de andalusiers waren ook echt om te Vingers aflikken (hahahaha die striptease *LOL* Heb me rot gelachen: Wat een lef!)
Wat ik wat minder vond was die lusitano hengst odeiro aan de lange lijnen. Op zich wel heel mooi natuurlijk, maar het ging allemaal zo onder dwang voor mijn gevoel... Scheve mond ...Hij heeft toch zeker een aantal keer een fikse mep gehad...Daar staat tegenover de vriendelijke aanpak van (naam kwijt) met die twee haflingers van ´the black riders´. Je ziet meteen dat die dieren het niet zo onder dwang hoeven te doen. Erg knap ook en een leuke show! (ik geloof dat degene die deze act deed ook op bokt zit, maar weet haar nickname niet meer. Als iemand het weet, mag die het me wel even pb-en, want ik heb er een aantal foto´s van gemaakt, misschien vind ze het leuk om die te hebben)

Terugreis lekker geMact Schijnheilig Vette keet in de auto, maar het was dan ook een onwijs gezellige en geslaagde dag!

Tot volgend jaar !!!! Pling


Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:13

en heb je zadel en tuigmakerij van rijs ook gezien?

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 23:16

Oh vast wel! Heb alleen de namen van alle kraampjes niet onthouden Haha! Waar stond van rijs dan ongeveer?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 07:05

He ook jpu heb ik niet gezien, heb aardig wat bokkers gemist denk ik Scheve mond Ach ka, andere keer maar weer Haha!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 07:25

degene van de Black riders die jij bedoelt is Marianne Scherps, ze heet Scherps op Bokt


yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 09:20

liberty schreef:
He ook jpu heb ik niet gezien, heb aardig wat bokkers gemist denk ik Scheve mond Ach ka, andere keer maar weer Haha!


Ik ben nog wel langs jullie standje gekomen Maar ook niets herkend dus Op den duur ga je echt zo rondlopen: Is dat een bokker? ehm....nee....die misschien?

Smurf: Bedankt!!!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:10

idd marianne scherps deed het stukken vriendelijker enz met haar haflinger. die met de hengst odeiro vond ik inderdaad errug lomp bezig, je zag het paard ook aardig gespannen zijn.
ik heb ook maar een aantal bokkers gezien

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:01

Ik heb weinig gezien van de shows. Heb alleen het 8-span Shires een stukje gezien.
En een mini-stukje van Tineke Bartels. Voor de rest geen shows.
Heb je de Welsh-Show gezien?

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:58

Ik heb die Odeiro ook gezien en vond dat ze netjes met haar paard omging. Ze was tenminste consequent. Beloonde hem ook als ie het goed deed en als ie het niet goed deed kreeg ie op z'n flikker. Vond het lef hebben van haar dat ze dat ook in die bak doorzette

Shows vond ik idd allemaal ook erg gaaf! Ik zit nog even te denken of ik wel 'n verslagje ga typen, maar denk dat ik dat wel verplicht ben Schijnheilig

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:44

assie schreef:
Shows vond ik idd allemaal ook erg gaaf! Ik zit nog even te denken of ik wel 'n verslagje ga typen, maar denk dat ik dat wel verplicht ben Schijnheilig

Dat ben je verplicht!

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 22:34

liberty"]
[quote="assie schreef:
Shows vond ik idd allemaal ook erg gaaf! Ik zit nog even te denken of ik wel 'n verslagje ga typen, maar denk dat ik dat wel verplicht ben Schijnheilig

Dat ben je verplicht!
[/quote]
[PK] Weinig slaap, alcohol, paarden, jongens, shows...
Your wish is my command

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers