Uit de oude doos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Uit de oude doos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 22:06

Ik ben druk bezig in mijn dokatje en ik kwam wat oude negatiefjes tegen die ik wel eens wilde ontwikkelen.
Afbeelding
Hier zien jullie een foto van mijn allereerste pony Layla.
Ik heb haar helaas maar een half jaar gehad want ze is overleden aan een hersenbloeding.

Afbeelding
Hier mijn eerste echte paard Contango V of te wel Dancer.
Hem heb ik maar 2 jaar gehad toen moesten we hem helaas af laten maken wegens hele erge hoefkatrol Huilen

Afbeelding
En hier mijn eerste eigen gefokte veulentje Meinoedske die nu in Tasmanie woont Knipoog

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:08

Je hebt niet veel geluk gehad met je eerste 2 beestjes he ?
Vnd het wel keimooie foto's

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 22:12

nou tussen layla en dancer zat nog een pony amorette, die verloor ik na 2 maanden al bijna dus nee veel geluk heb ik toen niet gehad.
weet je wat mijn allerbeste koop ooit was, toen ik 8,5 jaar geleden mijn hartstikke dampige fries kocht.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:28

Het zit niet mee zeg...

Leuke foto`s! Altijd leuk om zo nog even terug te kijken.. Lachen

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 09:59

Nou, veel geluk heb je niet!!
maar wel leuke foto's

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 10:21

Ja zo was het verleden. Ik ben jaren helemaal kapot geweest van de dood van Dancer, hij was mijn maatje, mijn vriend. Ik kon jarenlang niet over hem praten of foto's bekijken van hem.
Maar zoals ik al zei dat is het verleden, ik heb nu al 8,5 jaar mijn hartstikke dampige Meinke en ze doet het super. Ik kan er geen fluit mee doen, alleen knuffelen, verzorgen en wandelen en misschien van de winter weer een buitenritje stappen maar meer niet. Maar dat maakt me niet uit, dat wist ik van te voren en ik heb nog nooit zoveel plezier van een paard gehad als van haar. Dus alles is toch op zijn pootjes terecht gekomen voor me want toen ik haar kocht, kocht ik ook mijn droompaard (mijn eerste fries)