Zeikkat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Zeikkat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 18:02

Hey! Wij hebben een kat die altijd maar miauwt. Echt om gek van te worden. En dan geef je hem aandacht en dat is het ook weer niet goed! Maarja... hebben jullie ook zo een zeikkat?

Groetjes wendy

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:07

niet toevallig een poes die gewoon krols is? Tong uitsteken

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:36

Zo'n kat hebben wij ook gehad, overal mauwen, je hoefde maar 1 woordje te zeggen dan mauwde ie terug.. als je niet vroeg genoeg opstond dan maakt hij je wel wakker.. heel de dag door mauwen.. nu hebben we een nieuwe kat en die begint het ook steeds meer te doen en begin toch wel een beetje te twijfelen of het niet aan onszelf ligt? Tong uitsteken

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:04

Onze kat Plurk doet dat ook, echt de hele dag door heel vervelend.
Helemaal omdat ik hem eigenlijk stiekem het huis heb binnen gesmokkelden mijn vader het daar niet mee eens was. Maargoed dat is een ander verhaal. Zodra je wat tegen hem zecht mauwt ie terug en ook zomaar als er nix is gaat ie mauwen. Springt hij ergens op of af, ja hoor mauww, je hoort hem altijd aankomen dus.

Miepmiept
Berichten: 2032
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:07

Mijn kat flame miauwt de halve dag om freten en de andere helft van de dag zit hij tegen deuren en muren en weet ik veel wat de krauwen met z'n pootje.. zeer irritant..

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:32

nou ik wou dat mijn kat die ik nu heb dat deed.
ik mis dat echt wel van mn vorige kat.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:11

haha dat doet de onze ook, echt scheitziek word ik ervan.
Vind katten superleuke dieren hoor, maar constant dat irritante gemauw (is geen krolse kat, maar een katertje van 3 maanden of zo)
en als je na een aantal keer niet reageert doet ie net of ie doodgaat en hoe hard ie dan mauwt... echt koppijn krijg je ervan Scheve mond
zo ontzettend hard en jankend

maar als ie dan een beetje moe is en zo lief bij je komt liggen spinnen... Lovers

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:42

Die van mij kletste de oren van mijn kop toen die nog een stuk jonger was.
Hij is nu 19 en vind het allemaal wel best.
Het enige moment dat ie hard miauwt is als ie op de vensterbank naar buiten zit te kijken en..... niets ziet .....hahaha.
Verder kletst ie nog wel maar niet zoveel meer als in het begin.

Och wat zou ik dat missen als ie er niet meer zou zijn, dan zou die van mij hele dagen hebben mogen miauwen......
maar ik heb hem nog..... dus ik geniet nog maar van zijn geklets...gekroel.... gespin... gemekker.... het wakker maken 'sochtends....

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:01

En....er zijn vast ook hele leuke dingen aan jullie katten, dit is wel erg negatief, zeikkat of niet???

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:06

tuurlijk zijn er leuke dingen aan katten! het zijn superdieren!
maar denk je eens in dat een kat constant keihard loopt te mauwen als ie naar binnen en buiten kan en ook een bak vol freten heeft dus eigelijk niks om te zeiken...
dan weet je echt niet meer wat je meot doen hoor, en het is zeker geen pijn trouwens. gewoon aandacht willen ofzo Verward

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:09

Ja hiero! Ik heb er ook een. Soms wordt ik er helemaal gek van, maar meestal "praat" ik gewoon terug. Krijgt ze wat aandacht, komt even een aai halen en is weer tevreden. Mocht dat niet helpen geef ik haar haar zin maar en mag ze naar boven...

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:20

Dat ken ik ja Knipoog
Alletwee mijn katten doen dat. Ik ga altijd gewoon terug mauwen Haha!
Dan word iedereen in huis helemaal gek...
Dan hoor je de hele tijd: Mrauw! (kat) Mrauw! (ik) Mrauw! (kat) Mrauw! (ik) Schijnheilig
Maar dat vinden ze dan wel weer leuk he, als je het terug doet Knipoog

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:02

Ik heb wel een praatpoes, maar vind het niet vervelend, naja alleen dan met eten koken/eten geven etc.
Maar dan heb ik ineens 3 praatpoezen die staan te mekkeren om eten Knipoog

En voor de rest mauwen alledrie de poezen wel als je met een hoog stemmetje gaat praten tegen ze of heel hard gaat aaien Haha!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:05

emmatjuh schreef:
Dat ken ik ja Knipoog
Alletwee mijn katten doen dat. Ik ga altijd gewoon terug mauwen Haha!
Dan word iedereen in huis helemaal gek...
Dan hoor je de hele tijd: Mrauw! (kat) Mrauw! (ik) Mrauw! (kat) Mrauw! (ik) Schijnheilig
Maar dat vinden ze dan wel weer leuk he, als je het terug doet Knipoog


haha dat ken ik,maar dan met een paard.
Op stage was dat, als je begon te hinniken hinnikte hij terug, was echt grappig. *LOL*

Maar onze kat kan er ook wat van,vooral als ze eten krijgt!

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:13

ja, wij hebben 2 katten, moeder en dochter en die moeder deed dat altijd al, terug miauwen als je wat tegen dr zei en nu heeft die dochter dat dus mooi overgenomen, kom je nu de schuur binnen en begin je te praten hoor je ze beide in koor terug miauwen!
Wij vonden dat altijd wel grappig want onze eerste kat deed dat nooit, die miauwde alleen als ie honger had.
Dus wij zo steeds tegen die katten praten, van :"goh, wat is die en die toch ook een sukkel he?!" (terwijl diegene naast je stond) en dan die kat zo: Miauw! En dan wij weer: "Ja he?! Ja, dat vonden wij nou ook al! *LOL* (of we zeiden dat ze zelf een raar beest was... Was ze t ook altijd met ons eens )
In t begin was dat helemaal lollig toen we die andere niet zo spraakzame kat gewend waren.Haha!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:12

Ik heb een katertje van 6,5 maand en die zeurt nu ook zo. Zal wel de hormoontjes zijn. Tong uitsteken Binnenkort wordt ie ook gecastreerd. Maar hij zeurt meestal voor de deur als ie naar buiten of naar boven wilt.

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 10:03

moniquelucky schreef:
En....er zijn vast ook hele leuke dingen aan jullie katten, dit is wel erg negatief, zeikkat of niet???


Natuurlijk zijn er ook leuke dungen aan katten! Superbeesten. Maar ik vroeg me gewoon af of jullie ook zo een kat hebben die zo overdreven de hele dag door miauwt!