sinterklaas was aangekomen in emmeloord en .......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aqua

Berichten: 239
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: emmeloord

sinterklaas was aangekomen in emmeloord en .......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 19:56

toen ik van het busstation kwam zag ik een trailer met een auto daarvoor....daar in zat het paard van sinterklaas......het PAARD zat in een kleine PONY trailer!
toen ik door het luikje keek zag ik dat paard er moeilijk en krampachtig staan!

vinden julie dit niet zielig¿!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:50

sinterklaas kwam toch aan in Zwolle??? Tong uitsteken Americo zag er prima uit op tv, wat een braaf paard is het toch.

maar on topic, een groot paard in een te kleine trailer kan en mag natuurlijk niet. Onverantwoord en zielig.

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:56

Idd zielig, dat beestje moet al een zware dag hebben en dat hij dan ook zo vervoerd moet worden. En idd ik vind Americo een super paard, die zou ik wel willen hebben!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:44

bij ons op het dorp,willen ze elk jaar kost wat kost een paard voor de sint!
wat er dus vorig jaar op neer kwam,dat de sint op een pony van 1.50 aangehobbeld kwam???????!!!!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:15

ze hebben ook mijn pony wel eens gevraagd, omdat dat ook toevallig een schimmeltje was..... maar een grote sint op mijn pony van 1.36 zag ik niet zo zitten..

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:48

bij ons in het dorp is/was ook altijd een paard aanwezig, ooit was er eens een paard gehuurd wat absoluut niet tegen de drukte kon en die trapte en beet iedereen van zich vandaan, gevolg: de kinderen mochten niet bij sinterklaas in de buurt komen voordat er ongelukken gebeuren. er was ook een keer een paard wat over een heg heen sprong heb ik wel eens gehoord...