wie heeft er wel eens in de penny gestaan? :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

wie heeft er wel eens in de penny gestaan? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 13:43

ik ben echt jaaaaaaaaaaaaaren lid geweest van de penny (liggen nog steeds stapels in de wc en in de keuken Haha! ). in de club penny en de penny plus kon je altijd foto's insturen enzo..

hebben jullie wel eens in de penny gestaan?

ik heb wel een keer gehad dat mijn verzorgponies instonden zonder dat wij er vanaf wisten Verward

oke, goooi het in de boktgroep: wie heeft er in de penny gestaan??? *LOL*

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:49

Ja! heb een keer een foto ingestuurd met de fjord van mijn vriendin erop voor haar *LOL* Haha!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:54

Ikke! Haha!
Een foto van Rusty, een shetje uit het dorp die toen verkocht was en naar Belgie was gegaan. Ik heb toen een dikke Herbie lebber gekregen om me beter te voelen Haha! Tong uitsteken

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 15:32

Ik heb dr oko een keertje ingestaan Haha! met een verhaaltje over iets dat ik met Humpy had megemaakt *LOL* echt leuk... het kwam er een jaar later in nadat ik het had ingestuurt

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 15:35

Uhm, ik heb op de voorpagina van de penny gestaan, met mijn eigen pony en met die van een ander, ik geloof in 1996,diezelde dag zijn er ook foto's gemaakt voor een duitspaardenblad, telt dat ook???

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:30

Ikke heb in de penny gestaan met een vorige manegelieveling Obelix (hafje) ...Amanda had het voor mn verjaardag(8december) opgestuurd en van het zomer stond ie erin...Toen had ik al 100 andere lievelingen gehad maar boeie Tong uitsteken

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:04

RodeoGirl schreef:
Ikke heb in de penny gestaan met een vorige manegelieveling Obelix (hafje) ...Amanda had het voor mn verjaardag(8december) opgestuurd en van het zomer stond ie erin...Toen had ik al 100 andere lievelingen gehad maar boeie Tong uitsteken

Grappig. Wij hadden een haf en die heette Asterix Knipoog.

Ik heb zelf wel eens een oproep gedaan in de penny omdat ik op zoek was naar mijn verzorgpony. Die was zomaar van de een op de andere dag verkocht en de eigenaar wilde niks zeggen verder. Ik heb er nooit een reactie op gehad.
Verder heb ik wel eens bekende pony's voor bij zien komen inderdaad, maar niet door mij ingestuurd ofzo.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:11

ja heb ik ook ingestaan. een serie foto's over de shire.....
pennyplus geloof ik. wist er niks van, ik kreeg op school ineens de penny onder mijn neus gedrukt.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:16

ik was altijd meer van de ponyclub (bestaat dat nog met Malle etc.?) en daar heb ik toen wel een keer ingestaan met het paard wat ik had toen ik 12 was (nu 18 jaar terug!)

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:23

Ik heb dr 2x ingestaan Bloos
1x met een verhaaltje over mn pony, die ik toen nog leasde en 1x met een oproepje omdat ik een paard zocht, want hij was verkocht.

*schaam schaam*

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:25

Ik heb dr iig. 1 x ingestaan.
Was toen bij Rieky Young geweest voor een "westernlesje". Het was echt hartstikke leuk, zijn ook heel veel foto's gemaakt Tong uitsteken. Vond het alleen een beetje l*llig dat ik de foto's niet kon nabestellen Scheve mond. Ik had een adres gekregen van die fotograaf, nooit een reactie gekregen Boos!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:33

Ee verzorgpony heeft er een keer ingestaan zonder mij. Ik had die foto ingestuurd, en een vriendin van mij las de penny altijd. Ik heb het zelf niet gezien.

Misschien heeft een van jullie het gezien? Renate, een bruine merrie, ze stond bij gouden oudje ofzoiets.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:23

Nee, ik wel bij ponyclub.
Haha zoo leuk!!
ongeveer 6 jaar geleden *LOL*

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:07

in de club penny, twee jaar gelden ofzo (of al langer...)
toen was er een meisje en die had als wens om op een tinker te rijden, en toen was daar een hele fotoreportage van gemaakt, was best leuk geworden!

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:22

hihihi...
Niet ik, maar mijn mama was lid van de Penny! Voor de stal- en ponypraat middenin, daar stonden vaak wel leerzame dingen bij. Ik zelf las natuurlijk ook de strips... En de posters gingen allemaal aan de muur haha...
In de Penny heb ik nooit gestaan, wel in de 'RakkerClub' dat was voor hele jonge kinderen (heeft niet erg lang bestaan) . Heb twee keer een brief en tekeningen gestuurd, en jahoor beide keren stond ik erin! Lachen

Loendri
Berichten: 196
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Heist-op-den-Berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:35

yoline,
volges mij heb ik de club penny waar jij instaat Lachen
Mooie foto's trouwens. Hoe vond je het met precious? Tong uitsteken

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:05

Ik heb er helaas nooit in gestaan Haha! Vroeger wilde ik dat wel maar is er nooit van gekomen. Nu, 10 jaar later, hoeft het voor mij niet meer Knipoog

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:26

Jaaa, Yoline ik heb t ff opgezocht en heb die penny ook waar jij in staat Haha!:D:D

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 21:39

Yoline schreef:
Ik heb dr iig. 1 x ingestaan.
Was toen bij Rieky Young geweest voor een "westernlesje". Het was echt hartstikke leuk, zijn ook heel veel foto's gemaakt Tong uitsteken. Vond het alleen een beetje l*llig dat ik de foto's niet kon nabestellen Scheve mond. Ik had een adres gekregen van die fotograaf, nooit een reactie gekregen Boos!.

volgens mij heb ik deze ponyclub laatst nog gelezen Haha! (ik beken: lees die oude penny's nog regelmatig ff door Bloos )

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:40

Ja, ik ook denk ik!
Ik heb er nooit ingestaan. Wel een keer geschtreven maar niet geplaatst. Mijn lievelingspony is wel manegepony van de maand geworden. Happy day maar dan met een ander meisje.
Ook heeft iemand anders uit mijn klas een keer een dagje met de dierenarts mee mogen draaien bij dromwens. Toen was ze 12 nu 17 dus 5 jaar geleden. Wel grappig. En ik heb pas geleden die van die Tinker nog gelezen!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:55

Sammm schreef:
Ee verzorgpony heeft er een keer ingestaan zonder mij. Ik had die foto ingestuurd, en een vriendin van mij las de penny altijd. Ik heb het zelf niet gezien.

Misschien heeft een van jullie het gezien? Renate, een bruine merrie, ze stond bij gouden oudje ofzoiets.


welk jaar?.

ik heb we leens in die ponyclub gestaan met een oproep

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:12

Ik heb er zelf nooit ingestaan maar wel een keer een artikel over de New-Forest pony. Dat ging toen helemaal over mijn lievelingspony op de manege vroeger. Vond het echt geweldig toen.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:12

Een meisje van onze manege had erin gestaan met haar verzorg ijslander adam. Ze heette iets van evelien dacht ik.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:53

Heb er nog nooit in gestaan maar ik ben ook echt super lang lid geweest van de Penny, Penny plus en de club penny Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:46

Ik alleen een keer op de site, met mn oude verzorgpony s Lachen Ik lees soms nog steeds de penny, vind het wel lachen :p