Hebben jullie dat ook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 22:32

Dat het lijkt dat het allemaal minder wordt? Ik hoor steeds minder op het nieuws en het lijkt ook dat de mensen er minder over praten... Er is minder op het nieuws, er wordt minder verteld... Zouden ze het proberen stiller te houden ofzo? Dat de mensenminder in protest gaan?

Naja, dat vroeg ik me af. Ik merk dat ik me nu een beetje ervoor afsluit. Lees dit forum ook bijna niet. Heel af en toe kijk ik eens naar de kopjes om te kijken, maar meestal klik ik het direct weg als ik iets zie als, ook onevenhoevigen... of zoiets.

Ik merk heel erg aan mezelf dat ik me het heel erg aantrek en ik daar dus niet zo goed tegen kan. Ik maak me dan veel te veel zorgen en laat me ook erg "opjutten" door angstige berichtjes....
Hebben jullie dat ook? Dat je het probeert niet te zien. Ik krimp al ineen als ik het woord hoor in het nieuws. *brrr*
Ik vraag nu aan mijn vader hoe het op het nieuws was met de MKZ. *bah*


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 22:42

Valt mij ook op ja dat er wat minder publiciteit aan gegeven word........ik was dus niet de enige die het opviel, wij volgen het namelijk heel veel op t.v enzo, maar de laatste dagen is het wat minder, lijkt het!!!
Hopelijk is het dan ook maar snel over......en worden er nog een hoop dierenlevens gespaart!!!

Jacqueline

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 22:49

ze vertellen minder dat klopt. waarschijnlijk om zo minder protesten uit te lokken en z.
gewoon belachelijk.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 22:59

Inderdaad, MKZ verdwijnt van de voorpaginas van de kranten en wordt niet meer als eerste onderwerp bij het nieuws behandeld. Ook mag je weer buiten rijden met je paard en zijn de maneges weer open. Het lijkt dus allemaal minder erg te worden maar is dat wel zo???? Volgensmij versprijdt het MKZ virus zich nog steeds! Verdrietig


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 23:21

De minister heeft besloten niet overal meer ruchtbaarheid aan te geven ivm alle commotie.
DUS moeten wij elkaar op de hoogte houden, als de media de info niet meer krijgen.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 08:15

precies men houd zich al een stuk stiller zo kan ik dus nergens terug vinden dat er in Vaassen een verdacht bedrijf is waarvan vandaag de uitslag komt.
Het is voor ons een beetje een rare dag vandaag horen we of we wel of niet geruimd worden en moet je dan blij zijn als je nog niet geruimd wordt? als het zo doorgaat zijn we vandaag of morgen de banketstaaf... konden we maar enten. er is nu een eerste geval van MKZ in India daar mogen de dieren uitzieken en je mag enten ze gaan al die neushoorns enten maar zij hebben niet genoeg geld om alles te enten. wij hebben het wel maar maken ze liever af....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 09:38

De mensen raken er vrees ik al aan gewend. Of misschien dat ik het woord "gewend" moet vervangen door "afgestompt".

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 10:13

het is niet meer echt nieuw en bijzonder. Het is nu gewoon zo dat het er is.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 17:18

Ik heb vanmiddag wat gehoord... meeeeeeeen als dat waar is...
zie bericht foutje hoop dat ik snel m'n mond open kan trekken want ik ben er wel zo boos om. voorlopig kan dat nog even niet vanwege onze boerderij etc. maar aaaaaaarggghj

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 17:53

ik vind het misselijk zoals die verloving bekend werd gemaakt. ok op 19 jan had hij haar al gevraagd, maar het verdringt iets wat veel belangrijker erger en weet ik het wat nog meer is... hele nwsuitzendingen over mkz werden lex en max.. nou sorry, dat vind ik niet kunnen, en straks dat huwelijk van die andere prins. tja, het is toeval, maar dan nog, die boeren en beesten hebben het recht op publiciteit. soort van dit nooit meer principe...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 20:04

Ja ze hebben het op een goed tijdstip uitgekiend. Aan de ene kant hebben veel mensen oog voor MKZ, dus minder oog op Maxima's vader. Aan de andere kant wordt veel nieuws besteed aan de verloving en raakt MKZ wat naar de achtergrond. Hoewel ik nog steeds van mening ben dat er moet worden geënt. OK, er zal heel wat geld verloren gaan door minder export, maar wat zijn die boeren nu wel niet kwijt. En die vergoeding die ze van de overheid krijgen zal ook maar een schijntje zijn. Ik denk niet dat veel boeren het lef hebben om het bedrijf opnieuw op t pakken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Aard, eefjuh20, Fenders, GrapeshotBot, Ik_is_Ik, Ilayla, Kirsha, LieZ_Horses, MaiMai, marjor, Mutsie93 en 181 bezoekers