Kon het niet laten...piercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Kon het niet laten...piercing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 01:36

Ik was met mijn vriendin aan het kletsen. Over piercings enzo. (zij heeft er verschillende) Zegt ze; wil jij er geen?

Ik "oh ja lijkt me best leuk"

Zegt ze kom dan.

Dus wij in de auto naar de piercing shop. Even wachten en hop hij zat erin. Hoezo impulsief? Tussen "oh ja best leuk" en het daadwerkelijk zetten zat denk ik een half uur.

Maar ik ben er echt blij mee. Ik had er al vaker over nagedacht. En ik had al besloten dat ik het wel eens ooit zou doen. Nog niet zeker wetende of het er dan ook daadwerkelijk ooit van zou komen. En nu? Nu heb ik er dus een.

Afbeelding

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 01:49

Oei, wat dapper van je! Deed dat niet vreselijk pijn daar in je wenkbrauw ?? Als ik daar zo met m´n nagel in knijp, doet dat echt vreselijk zeer Scheve mond !! Niks voor mij dus Knipoog , maar ik wens je er veel plezier mee Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 02:28

Nee het zetten deed helemaal geen pijn.

Ik zal je vertellen hoe het was.

Eerst mocht ik gaan liggen. Pakt die man de meest enge naalden. Ik heb maar niet meer gekeken. (nee ik ben dus niet zo'n held, als ik er langer over nagedacht had dan was ik vast en zeker weer terug gekomen op mijn besluit)

Maar goed. Eerst was tekenen op mijn wenkbrauw en toen dat ok werd bevonden door mij pakte hij een klem. Die zetten hij erop. En auw dat deed wel zeer. Gewoon een stevige hoofdpijn die je voelt opkomen zeg maar. Ik zei dus dat ie maar op moest schieten.

Hij zei dat ik moest inademen als hij dat zei. (maar dat laatste deel had ik dus gemist) Ik inademen en toen zei hij inademen. Ik dus eerst weer uitademen toen inademen en intussen wachten totdat hij de naald er doorheen zou steken.

Toen liep hij weg. Dus ik zeg"lukt het niet" Maar de naald zat er al in. Ik had dus niets gevoeld van die steek. Klem eraf en ik was happy!

Toen nog een beetje zitten pielen met het ringetje en het balletje en toen was het klaar.

Al met al nog geen drie minuten.

Valt dus alles mee. Ik heb ook een tongpiercing gezien en een kin piercing. Dat viel me ook heel erg mee.

Zal ik dan toch nog maar een .......

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 08:19

Leuk hoor! En heb je van jezelf zulke mooie groene ogen of heb je de foto stiekem bewerkt???

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 09:23

Die ogen zijn van haarzelf Knipoog .

Ik vind de piercing in je wenkbrauw best leuk, maar persoonlijk zou ik het daarbij laten . Maar ja, dat ben ik, hè, Miss Boring in person, ik vind die wenkbrauw al heel gewaagd Haha! !

Sterre, heb jij gaatjes in je oren? Ging je toen ook eerst met je nagels in je oorlellen zitten knijpen om te voelen of je wel echt oorbellen wilde? Haha! Ik heb in ieder oor twee gaatjes, en daar voelde je maar een paar seconden iets van. Misschien is het in je wenkbrauw iets pijnlijker, maar het zal toch niet zoveel schelen?
Als ik er over na ga denken is het eigenlijk wel idioot dat we allemaal gaatjes in ons huidje laten steken om er ijzeren pinnetjes doorheen te prutsen onder het motto "mooi"... *LOL*

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 10:15

Ja je hebt idd mooie ogen

Ik heb de meeste gewone: navelpiercing. Ik denk dat er wat verkeerd ging met de naald en klem, want ik voelde die naald er dus echt wel inboren. Viel ook bijna flauw toen Ziek . Maar ik ben dan ook echt allergisch voor naalden hoor, bij bloedprikken ga ik ook altijd bijna van mijn stokje

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:30

Ziet er gaaf uit zeg! Voor zover ik kan zien staat t je ook heel gaaf

    Dance to express, not to impress.

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:59

Gaaf joh, staat je echt leuk! Zelf wil ik ooit n navelpiercing laten zetten, maar mams maakt me dood als ik daar mee thuis kom Scheve mond

Heike, laat het noooit zover gaan als op deze foto:

Afbeelding

deze vrouw heeft over haar hele lichaam 1.903 piercings, waarvan 500 (de meeste) in haar geslachtsdelen, en dan zowel in als uitwendig! BAH! Misselijk

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:28

iewwwww, de pink zit in d'r tong!

- Offline -

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:31

Brrr, dappere Heike, lekker impulsief ook! Knipoog Ik zou echt nooooit van mn leven een piercing laten zetten, vind het echt doodeng, niet eens gaatjes in mn oren. Vind het bij andere mensen wel heel leuk staan, maar bij mezelf.....

Gatver, die vrouw hierboven is gewoon walgelijk, je bent toch ziek in je hoofd met zoveel piercings!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:35

baaah die foto hihi, maar wel erg leuk dat je nu een piercing hebt, staat je leuk...

ik wil ook een piercing maar ik durf niet hihi Bloos

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 14:22

Nou zo ver als die vrouw zou ik nooit doen. Wat walgelijk.

Ik vind eentje wel genoeg hoor.

Enne die ogen zijn helemaal van mezelf. Krijg er wel vaker complimentjes over. Zo'n lichte groene ogen zie je niet vaak.

Ze zijn trouwens wel een spiegel van me. Als ik ziek ben of heel moe dan worden ze lichter. En als ik boos ben worden ze iets donkerder.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 14:42

ik vind t je best mooi staan cool dat je t heb gedaan Lachen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 14:46

Ik denk dat na die foto van machie bijna niemand meer een piercing durft te zetten. Persoonlijk hou ik niet zoveel van een wenkbrauwpiercing, maar ik vind hem bij jou wel leuk staan....

Laat je er een ringetje in of wordt dat straks een staafje???

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 14:51

Ziet er mooi uit Heike. Zelf zou ik er nooit een durfen zetten, lijkt me een pijnlijk zaakje. Echt knap dat je z'n snelle beslissing hebt genomen.

Iek die foto van die vrouw, wat voor kik moet je dat geven om zo vaak pijn te lijden. Dan krijg je toch niet zo snel werk ofzo op die manier met al die piercings. Scheve mond

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:18

staat je goed hoor!!
Ik was zelf ook hhel impulsief bij mijn navel piercing.
Liep met een vriendin langs zo'n shop en ik zeg opeens"kom ik ga een piercing laten zetten" Ben er ook zo blij mee dat ik het toen gedaan heb!
Voelde er nix van, was echt zo van waneer gaat het gebeuren entoe zat ie er al in. Was bij mijn neus ook zo, je voelt er niet echt iets van ofzo.
Ga jij er ook nogeen in je neus laten zetten? Vind dat altijd wel gaaf staan.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:29

Ik wil in mijn onderlip,maar ik durf de stap niet te nemen op de piercingshop binnen te stappen....

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:34

gewoon doen, wedden dat ja daarna super blij bent?

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

aqua

Berichten: 239
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:38

ik heb 4 piercings

<>-,,.;-: LENNY :;'',.-..><

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:08

mooie kattenogen ja !! en meestal doet één piercing smaken naar meer! Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:10

Leuk!! ik heb ook een wenkbrauwpiercing en een lippiercing gehad, is echter niet toe gestaan op het werk Haha! anders had ik mijn lippiercing misschien wel terug gewild

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:28

Ik vond mijn piercings (lip, tong en wenkbrouw) veel minder pijn doen dan oorbellen..
Heb dus echt respect voor mensen die hele ritsen ringen in hun oor hebben Knipoog
Maar mooie piercing hoor!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:47

Pellie schreef:
mooie kattenogen ja !! en meestal doet één piercing smaken naar meer! Haha!


Ik zou niet weten waar, maar deze opmerking begrijp ik wel. Kort nadat ik 'm had laten zetten dacht ik er nog over om er 1 in me wenkbrauw te doen. Ben uiteindelijk blij dat ik dat niet gedaan heb.

Een piercing moet je staan en helaas zie ik veel mensen waarbij ik 't niet vind staan, om verschillende redenen hoor. Ze hebben er geen gezicht voor, ze hebben er al een paar(teveel), past niet bij hun leeftijd, werk, enz..
Maar, Heike niet om te slijmen ofzo, bij jou vind ik 'm (wat ik er nu van kan zien) wel staan. O.a. om je ogen, wenkbrauw en hij is niet al te groot. Maar maak ajb géén staafje van. Lachen

En de meest nutteloze piercing(of zijn ze allemaal nutteloos Verward Knipoog ) vind ik zo'n balletje midden onder je lip. Waarom? Omdat het symmetrisch is met je gezicht en geen contrast aanbrengt.

- Offline -

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:52

wat voor werk doe je dan orri? gelukkig doen ze bij ons niet moeilijk Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 01:21

machie schreef:
Gaaf joh, staat je echt leuk! Zelf wil ik ooit n navelpiercing laten zetten, maar mams maakt me dood als ik daar mee thuis kom Scheve mond

Heike, laat het noooit zover gaan als op deze foto:

Afbeelding

deze vrouw heeft over haar hele lichaam 1.903 piercings, waarvan 500 (de meeste) in haar geslachtsdelen, en dan zowel in als uitwendig! BAH! Misselijk


Gadver of ook nooit zover laten komen als dit:
Afbeelding

Live,LOve,'ndLaugh


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Azhari, Femke_Tweety, Fleuribelle, GrapeshotBot, hokke, Joy_Mennings, JoyenUnory, loveslimpie, Marcella, marleen_88, Merileth, Nathalie18x, Noblesse_, Oshaa, Roosch, Samo, xSannee en 153 bezoekers