Siemens M55 of Samsung SGH-C100?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Siemens M55 of Samsung SGH-C100?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 19:34

Aangezien m'n oude telefoon gestolen/kwijt is zal ik een nieuwe moeten kopen.
Voor een abonnement bel ik niet genoeg, het wordt dus Prepaid. Nou heb ik wat rondgekeken bij de verschillende providers. Na wat reviews ed gelezen te hebben houd ik deze 2 telefoons over (ze zijn 129,00 en 130,00 euro, en de een bij Vodafone en de ander bij KPN, dat maakt dus weinig verschil):

Citaat:
Afbeelding

Features
Samsung presenteert de C100. Een uiterst licht, slank en rank toestel met de wereld aan features. Dat maakt dit model uniek in het segment. Met zijn bescheiden afmetingen
en indrukwekkende prestaties vult de C100 een gat in de markt. Keep your business in shape!

Info: http://www.samsung.nl/cgi-bin/samsung/0/Producten/detailpagina?id=19yq9m-6xC-0


Citaat:
Afbeelding

De nieuwe Siemens S55
De M55 heeft zeer veel flitsende features en is onder andere uitgerust met een display met 4096 kleuren voor het ontvangen en verzenden van MMS-berichten, Java™ Wireless voor nog meer spelplezier, GPRS en WAP. Bovendien laat de M55 het niet gauw afweten dankzij een standby-tijd van 250 uur en een spreektijd van 300 minuten.


Meer info: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/1,1652,NL_nl_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FM55%252Fdesc,00.html


Iemand ervaringen met deze toestellen? Van andere reviews word ik niet veel wijzer, ze zijn erg positief over allebei *LOL*


fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:55

Iemand die ik ken heeft die Samsung, is mooi maar wel beetje 'groot'. Over die Siemens kan ik je niks vertellen, maar als ik moest kiezen zou ik denk ik voor de Samsung gaan Mooie telefoon Lachen

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:11

Ik heb zelf de Siemens S45 en ben er erg tevreden mee, vind het fijne telefoontjes al stoppen de knopjes er vaak ineens mee (maar mijn telefoon is ook al 2e hands en vrij oud) Vind hem er overigens ook flitsender uitzien! Tong uitsteken

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.


loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 00:48

ik zou persoonlijk gaan voor de siemens.
ik heb zelf een siemens C55, vind het een hele fijn foon.
heb geen ervaring met die twee telefoons, maar vind de siemens ook gewoon mooier Lachen

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 00:52

heb zelf ook siemens en het is een super phoon (st55) veel beter dan samsung vind ik

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:46

Siemens roelt Tong uitsteken

En, de M55 is een erg mooi toestel vind ik



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, LiDi, luuntje, Maren, pony33 en 193 bezoekers