buitenrit met groningers

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 10:54

gister ben ik met kim meegeweest naar de groningers. eerst ff gauw Expiriment bewonderen (kwijlkwijl) en daarna samen met anouk graaf uit de wei gehaald. we zouden buiten gaan rijden met zijn drieen. Kim op Expiriment, Anouk natuurlijk op olympic en ik op graaf (voor het eerst, pfff wat is die hoog Lachen ) graaf is een ontzettende knuffel, echt heel lief Lovers ) na ff te klimmen om erop te komen en wachten op kim die expiriment aan het knuffelen was. op weg naar buiten. graaf is echt een heel leuk paard om te rijden. wel een beetje sterk maar goed. Epiriment was echt zo braaf buiten, kim is helemaal in love. ze wou lottel al terugsturen naar ameland en Expiri houden *LOL* en Expiri kon nog niet aan de teugel lopen enz, maar dat deed ie na 2 dagen al een beetje in stap en zelfs in draf. dat gaat dus helemaal goedkomen voor die keuring.
hebben heerlijk buitengereden. Expiri reageerde natuurlijk wel op andere paarden in de wei (maar das logisch voor een hengst) maar bleef verder ontzettend rustig. (net als crosby haha)
nadat we gereden hadden (kim was al iets eerder terug op stal omdat ze anouks zusje les moest geven) graaf afgezadelt em beentjes afgespoten en gauw even afgeborsteld. daarna in de wei gezet. na de les van anouks zusje hebben we patat gegeten (met dank aan anouks moeder die het gehaald heeft Lachen ) daarna is kim lottel gaan op zadelen want ze had om 7 uur weer les. anouk en ik heb intussen frans nog even geholpen zeilen over de kuil heen trekken. daarna kims les gezien. lottel afverzorgd na de les en weer naar huis.

Expiriment is echt een hele mooie hengst, en zo ontzettend braaf Lachen al kun je zijn leeftijd er wel een beetje uit halen.
graaf is een heel leuk paard. (ken hem al vanaf veulentje Lachen )

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 11:00

kim vertelde het gisteren al.
klinkt weer eens veeeeeeels te leuk. jullie moeten toch echt es een keer ailin komen bekijken (dan heeft kim meteen genoeg van die karrepaarden).

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 14:31

Karrepaarden *LOL* ....
Verward
Lottel vind ik niks geen karrepaard grijnz... als je hem ziet, zo chique rijpaardje, echt een toekomstige Olympische-Spelen-Bewandelaar denk ik dan altijd Lovers .
Maar goed, elk ras heeft zo zijn voor en z'n tegens, en niet elke groninger is zo chique als Lodewijkje van Kim natuurlijk.
Ben zelf zeer benieuwd naar Expiriment, hoe hij het gaat doen met Kim. Heb er wel vertrouwen in, haar kennende, en nu dit postitieve verhaal!
Wat zal Lodewijkje jaloers zijn haha. Eerst neemt ze er een veulen bij, dan ook nog eens de (tijdelijke) komst van de hengst... aaaaaaaahh!!
Zielige Lodewijk, hij moet Kim nu delen *LOL* ... Nou paardje, als je je 's nachts om half 1 rot voelt en staat te piekeren, kom dan maar naar Zevenaar, dan gaan we samen een bak thee drinken.
Dorine ligt ook wakker, kan ook slecht slapen.
Vraag me toch af waar ik zo over pieker onbewust?
de dood heeft me alleen
op mijn zieltje gekust?
mijn tijd is nog niet gekomen?
dus in Godsnaam waarom
er over dromen....?

Tja. Apeldoorn. Het is er zó mooi, vooral in de herfst. Of eigenlijk altijd.
Ik denk dat een heerlijke Apeldoornse rit mij wel van gedachten doet veranderen, doet overtuigen dat alles goed komt.
Zo'n rit met een kwebbelende Kim en Anouk, een paard dat geniet van de laatste zonnestralen van het jaar, en een glunderende Dorine die nog harder straalt dan de zon.
Ik zal er aan denken vannacht
in mijn 'nachtpon' *LOL* ...
Groetjes van Typ-
en Pieker-miep...

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 15:07

Ja ik was gister ook nog even langsgeweest, het was gezellig!
Expiri is echt leuk, ik heb hem vandaag ook omnder het zadel gezien.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 15:34

heey Nou Dorine je moet maar snel vargen of Peet je wil brengen als je je weer wat beter voelt!

Leuk Reante dat je het zo naar je zin hebt gehad! We zijn er al overuit we sturen Tjas de fries van freer gewoon naar Ameland en dan houden we exy:)) Hopen dat Eduard de eigenaar niets merkt haha.

Ooh het is zo'n fijn paard om mee te werken. Voor het magische woordje braaf doet ie alles!
Donderdagavond had ik er geen vertrouwen in dat het ooit goed zo komen. Ik wou 'm even longeren met bijzet en daar ging ie zo tegen in verzet!!!!
Toen er even op gestapt zonder zadel en toen had ik 'm met 10 min af en toe nagevelijk in de stap.
Gister dus naarbuiten en toen kreeg ik 'm na 3 kwartier eindelijk kleine stukjes in de draf nagevelijk.

Vandaag voor het eerst de pass de deux gereden en hij was zo Braaf! Alderic trouwens ook we Konden heel mooi naast elkaar echt super en jawel hij blijft in stap,draf en de obvergangen gewoon mooi roond alleen de galop is een ramp ben al blij als ik 'm in galop krijg *LOL*
maare ik ben helemaal in Love
Lovers Hij is bijna zo leuk als lottie *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 16:04

jahaaaaaaaaaaaa, het was errug gezellie
*LOL* en experiment heeft zich natuurlijk voorbeeldig gedragen, hoe kon het ook anders
(groningers he) de coolste van allemaal.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 09:40

Wow, nu word ik toch wel errug benieuwd naar die Groningers hoor haha. Ik zal echt een keer richting Apeldoorn treinen hoor Kim! Haha! Gaaf adt het zo goed gaat met expiriment!!! We willen meer verhalen!!!! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Frieke84, josien_m_, Loretta, Mark0919 en 35 bezoekers