mijn shet is er eindelijk!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

mijn shet is er eindelijk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 20:00

na 5 weken hebben gewacht hebben we afgelopen zaterdag eindelijk spirit opgehaald!!! Lovers We hebben hem in de trailer gezet (los) en toen we thuis kwamen had hij geen stap verzet..... hij sprong met een beetje aandringen in de trailer, maar eruit...... dat was wat lastiger... op den duur sprong hij er uit Nagelbijten / Gniffelen . even rond gelopen en toen in de stal, het weiland was nog niet klaar voor zo'n klein ponytje dus moest hij 1 nachtje op stal.. niet zo erg dachten wij... wat kan je het toch mis hebben..... zaterdag kwam ik bij de stallen en spirit lag, en ik dacht eerst nog " goh wat schattig" (ik kan zo'n geit zijn soms...) toen hij niet op stond begon ik na te denken... en ja hoor koliek... het was eerst nog niet zo erg dus hebben we het stro eruit gehaald, en zijn met hem gaan lopen, misschien dat dat hielp . Toch maar de da gebeld, kwam gelukkig heel snel want het ging steeds slechter,, Verdrietig . maandag was het nog niet goed, dus weer de da gebeld en 2 andere shets gekocht zodat spirit niet meer alleen was, en toen begon hij heel rustig aan beter te worden en nou is ie weer zich zelf OK dan! . Nou heb ik Spirit gekocht voor mijn gehandicapte broer die morgen jarig is dus ik ben heeeeeel blij dat hij er zo snel boven op is!!!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:14

Wel lief van je dat je je broer een shet kado geeft
En gelukkig dat Spirit erweer bovenop is Lachen Was wel ff schrikken denk..
Laat je nog ff weten wat je broer van Spirit vind..??

Groetjes..!!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:02

Wat een geluk dat hij er zo snel er weer bovenop is!
Ik hoop dat je broer veel plezier met hem heeft OK dan!

langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 16:12

hihi, hij vind hem helemaal te gek, we zijn met hem naar ons huis gelopen (5 minuten) en hij vnd het leuk.... hinniken als een gek, bokken steigeren maar dat maakt niet heel veel indruk Haha! , toen we thuis kwamen stond mijn broer uit het raam te kijken en hij was helemaal verbaasd Verward , maar spirit was druk dus hij kon niet even met hem lopen, maar dat komt de volgende keer wel! hij is er iig heeeel erg blij mee!!!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:25

Wat lief zeg dat je hem zo'n kado geeft, veel plezier ermee.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:53

Nou je broer boft maar met zo een lieve zus. Lovers
Gelukkig dat het alweer beter met Spirit gaat en over een paar daagjes is ze vast rustiger en dan kan je broer volop van zijn kado genieten

Slis
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:28

Heejjj, kom je ook ff bij mij langs met spirit dan? Kewle naam nogmaals!

Buuf

Berichten: 188
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:40

He Slof! WAT EEN LEKKER DING ZEG!!. Nu helemaal met zijn 2 maatjes!!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:10

Spirit rules Cool samen met Tommy en Puck natuurlijk en sjeZus wat kun je een spierpijn krijgen van een shet met koliek. ze zien er klein uit maar licht zijn ze niet als je ze moet optillen en voortduwen maar het geeft wel een mooi gezicht: allemaal volwassen pennymeisjes die met hun spierballen een shet op de been houden *LOL*