Vraagje over fotos...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Vraagje over fotos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 17:31

Ik heb behoorlijk veel fotos, die ik allemaal nog in moet foto albums moet proppen. Het zijn er geen 100 ofzo, maar we spreken dan over een wat groteren hoeveelheid Bloos

Normaal gesproken heb ik een album, waar zo'n 200 fotos in kunne. Insteek mapjes, met een kleine ruimte ernaast om wat tekst neer te kunnen zetten. Maar zo'n album is bij mij zo vol...

nu zat ik te denken aan gewoon een map, van die foto bladen kopen met foto plakkertjes en gaan met die banaan.

Maar wat raden jullie mij aan? Grote hoeveelheid fotos, 10x15, en ik wil er wel een klein stukje tekst bij kunnen zetten...

En hoe hebben jullie je fotos opgeborgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:40

Fotoboeken van de Hema, met zo'n ringetjesding erlangs. Gewoon met Pritt fotorollers en tekstjes erbij schrijven.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:45

Ik gebruik insteekhoezen (ook van de Hema overigens *LOL* ).
Deze kun je gebruiken in een ringband.
De fotovakken zijn verdeeld op afmeting 10x15 cm. en je hebt ze in een "staande" en "liggende" versie.
Er zit een apart vakje naast om een stukje papier toe te voegen waarop je tekst kunt schrijven.
Je hoeft dus niet te plakken en je foto's zijn toch goed beschermd !

Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 12:34

Ik heb me ff georienteerd.

Va die vellen in de multomap en dan plakken met plakkertjes (of lijm) is uiteindelijk duurder dan in een gewoon fotoalbum. Maar ik vind het wel wat handiger.... Moet er nog even eeeeel goed over nadenken Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 14:52

Wij hebben van die albums met dikke, kartonnen bladen in, met daar nog zo'n soort folie rond, als je die reaftrekt wordt dat karton kleverig, de folie is dat al Knipoog en dan kan je gewoon je foto's ertussen steken. Voor die tekst erbij zou ik het echtniet weten
Je hebt wel van die fotoalbums waar je foto's kan insteken, en dan zit daar boven je foto een apart vakje waar je de kartonnetjes die je bij het albumpje krijgt, kan inschuiven.