Internetpolitie??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 21:54

Is het mogelijk om ergens een aanklacht in te dienen vanwege mailtjes? Het gaat dan niet eens om spam, maar het zijn mailtjes van MOBUTU of een of andere prins die zakelijke voorstellen doen en proposals doen van miljoenen. Ik baal dr stevig van dat ik deze steeds weer binnen krijg Boos!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 23:16

Volgens mij kun je daar weinig aan doe behalve het adres blocken. Als spam en misbruik plaatsvindt op een forum of website kun je dat vaak melden bij de provider van diegene (na te zoeken via IP-adres), maar met dit soort mailtjes die de hele wereld over gaan ligt dat helaas toch iets anders.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 08:16

ik heb m doorgestuurd naar abuse@yahoo.com, omdat het een yahoo afred is. Hopelijk kunnen zij er iets mee.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 09:32

Als het van een bedrijf uit gaat stuur het mailtje dan do rnaar de kamer van koophandel. Zij registreren al dat soort brieven en waarchijnlijk ook mailtjes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Besje, Dennis, Domiinique, Gitana, Googlebot, Happy16, Hhilde, Kimmie235, laura_estee, Marcella, ryukapple, Tajmahal, xPabloBokt, xRaisin, xSabineW, xSimonee, YandexBot, YvonneV en 112 bezoekers