Rugpijn!?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Rugpijn!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 13:13

Toen ik vanochtend wakker werd kon ik bijna mijn bed niet uit.
Mijn rug zit helemaal vast en doet pijn.
Ik ben 'sochtends wel vaker stijf in mn rug en als ik dan gewoon ga bewegen dan zakt het (alleen was het deze keer wel veel erger als anders), dus ik heb met veel moeite mezelf aangekleed en dacht dat de pijn dan wel zou zakken, niet dus.
Ik ging de paarden buiten zetten en ik moest de draad van de grond pakken en ik moest mezelf aan een paaltje weer terug om hoog trekken.
Toen met uitmesten moest ik me ook weer een paar keer aan de spijlen terug omhoog trekken, en toen ik water ging bijvullen kon ik met veel moeite een halve emmer optillen.
Alles kost moeite en doet pijn, bah, wordt er niet goed van.
Iemand tips zodat het over gaat of minder wordt?

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:24

Bij spierpijn vind ik arnica altijd erg fijn. Weleda (te koop bij drogisten) heeft er een olie van...

Als het ernstiger is dan rugpijn is naar de dokter gaan misschien een beter idee...

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:25

Wat voor soort pijn is het? Waar doet het precies pijn (hoog/laag)? Weet je hoe het komt (verkeerde beweging gemaakt ofzo)? Zijn er bewegingen waarbij het meer of minder pijn doet?

Iig niet al te veel belasten, dus eigenlijk niet uitmesten enzo. Wel in beweging blijven, maar niet al te zwaar tillen, niet te vaak bukken. Sterkte ermee!

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 13:43

De pijn zit laag in mijn rug en rond mijn SI gewrichtjes.
Als ik lig of rechtop sta of zit heb ik er het minste last van maar als ik moet bukken en ik kom terug overeind dat gaat gewoon niet, ik moet me met mijn armen omhoog trekken.
Ik kan pas na het weekend bij de huisarts terecht, maandag moet ik bellen en ik hoop dat ze dan ook maandag even tijd voor mij heeft.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:14

Arnica werkt goed, ik kreeg laatst van de dierenarts een middel wat dezelfde werking heeft, alleen is het gemaakt voor paarden dus werkt het sneller en effectiever. Dit is Traumeel (van Heel)

On a lovely night, I look at the stars, shining so bright. Bye my friends, we will meet again, someday, somehow!

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 14:22

Heb net even onder een hete douche gestaan en dat was wel lekker.
Helaas had voor mij mn zusje al een uur onder de douche gestaan en was de boiler bij mij na een minuut of 5 leeg.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:17

Ik zou even heel goed uitkijken, last van je rug is niet zomaar iets wat je met arnica op kan lossen... Als het erger wordt, of er is een duidelijke uitstraling (schietende pijn) naar je benen ga dan ajb naar de huisartsenpost ofzo, dat is dringend!!!!!!!!

(Jacksel en Horseless samen op 1 computer)

Nog steeds lief verlegen en onschuldig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BoJessie, ComscoreBot, flooooo, Hannerups, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, LouLi, MarJon, Pasje03, Roquen, Saab99, Telpeva, Urbiezira, zonnebloem18 en 58 bezoekers