recreatiecentrum rijmaaran en manege knollegruun

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

recreatiecentrum rijmaaran en manege knollegruun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 16:45

recreatiecentrum rijmaaran in schoonoord (drenthe): wie kent dit?????? een huifkar bedrijf en meer met heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel fjorden Haha!:D geweldige plaats dus Lovers ben er 3 keer op huifkarvakantie geweest!

en
manege knollegruun in schoonloo (drenthe) een hele leuke manege heb ik ook 2 keer gereden!

nou? nou?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:39

Knollegruun ken ik, is in de zomer vaak een concours Lachen

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:37

Bij Rijmaaran heb ik ooit eens een huifkar gehuurd voor een week.Leuke Fjorden haaden ze daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 12:37

Knollegruun is zoooo gaaf!!!!!!! *LOL* Ik heb er al best vaak een bosrit gemaakt van 2 of drie uur.

HET LEUKSTE PAARD VIND IK ZONDER TWIJFEL LILIAN!!! Lovers

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 13:00

Sammm schreef:
Knollegruun is zoooo gaaf!!!!!!! *LOL* Ik heb er al best vaak een bosrit gemaakt van 2 of drie uur.

HET LEUKSTE PAARD VIND IK ZONDER TWIJFEL LILIAN!!! Lovers


Lilian ken ik niet, wel uhm.. Livarno ofzoiets.. (weet niet hoe je het schrijft en of die er nog staat was 2 jaar geleden) en die kleine pony's... Flippo *LOL* heb ik een keer op gereden en Bronco, een super gave pony! en fuga en James zijn ook lieeef Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 11:58

Lilian is een grote kastanjebruine merrie, die super kan springen. Het is echt een mooi beestje om te zien.

Ze staat naast Kareltje en tegenover Jannes op stal (ik weet niet of dat nu nog zo is, maar ik denk het wel)

Happy17
Berichten: 191
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:00

ben heeeeeeeeeeeel erg lang geleden met rijmaaran op vakantie geweest. was heel coolhet het paardje hete jonker was heel lief cool beesie

groetjes

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 16:36

Ik heb een jaar of 10 geleden nog wat vakantiewerk bij Rijmaaran gedaan.

Aline

Berichten: 293
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:58

Happy17 schreef:
ben heeeeeeeeeeeel erg lang geleden met rijmaaran op vakantie geweest. was heel coolhet het paardje hete jonker was heel lief cool beesie

groetjes


Ha, dat is grappig!
Met onder andere Jonker heb ik samen met nog een aantal anderen afgelopen voorjaar praktijklessen gehad voor het koetsiersbewijs!
Jonker loopt heel fijn voor de wagen, het enige minder brave wat 'ie meestal deed als hij te lang stil moest staan voor vertrek, was steigeren.
Ik woon dus zelf vlakbij Rijmaaran.
Knollegruun ken ik uiteraard ook, maar ben er nog nooit geweest.

Groetjes, Aline

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 12:42

Aline"]
[quote="Happy17 schreef:
ben heeeeeeeeeeeel erg lang geleden met rijmaaran op vakantie geweest. was heel coolhet het paardje hete jonker was heel lief cool beesie

groetjes


Ha, dat is grappig!
Met onder andere Jonker heb ik samen met nog een aantal anderen afgelopen voorjaar praktijklessen gehad voor het koetsiersbewijs!
Jonker loopt heel fijn voor de wagen, het enige minder brave wat 'ie meestal deed als hij te lang stil moest staan voor vertrek, was steigeren.
Ik woon dus zelf vlakbij Rijmaaran.
Knollegruun ken ik uiteraard ook, maar ben er nog nooit geweest.

Groetjes, Aline
[/quote]

Leuk dat je daar in de buurt woont! kmo je er vaker dan? ik ben zelf 3 keer een week weggeweest en had alle 3 de keren Didier, ik weet niet of hij nog steeds een week mag lopen ofzo in ieder geval deden ze 2 jaar geleden erg rustig aan omdat het toch best zwaar is. Ik ga volgende zomer weer als het goed is! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:47

Romkabouter schreef:
Knollegruun ken ik, is in de zomer vaak een concours Lachen


Op dat concours ben ik vorig jaar geweest tijdens mijn vakantie in Drenthe, om een Bokker te helpen. En twee weken later ben ik er met een paar vriendinnen een buitenrit gaan maken, op een heel leuk bont paard met de naam Orlando.

Rijmaaran ken ik ook, ligt in het bos bij Sleen. Ik had mijn paard mee op vakantie en reed regelmatig in dat bos. Moest ook regelmatig op de rem daar voor een huifkar. In mijn profiel staat een foto van het hunebed dat op een steenworp afstand van dat huifkarcentrum ligt. Haha!