Waarom is Western een lastig forum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Waarom is Western een lastig forum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 07:41

N.a.v. het moderator-poll-topic:
GoedVetMan"]
[quote="Marianne schreef:
En ze steekt veel tijd in dit forum waardoor het hier nog nooit zo'n puinhoop is geworden als op horses. Vergeet niet dat daar vooral het western forum altijd uit de klauw liep. SM heeft hier in feite dus het lastigste forum te modereren.


Okay, in het laatste stukje wat je schrijft heb je een punt te pakken.
Geen makkelijk forum, en waarom, hoe zou dat kunnen komen, waar is dit uit ontstaan, met deze wetenschap zou je dus kunnen zeggen, dat de benadering in sommige gevallen anders zou moeten om dit soort van toestanden te voorkomen.
Laten wij in een nieuwe topic dan eens onze handen in eigen boezem steken.
Laten wij er dan proberen achter te komen, waarom wij zo van die lastpakken zijn.
[/quote]

Zit wat in! De meesten van onze zijn wel bekend met het oude Digiplaza. Daar kon je geheel anoniem berichten plaatsen. Dit forum is op gegeven moment gesloten en in niet-anonieme-vorm terug gekomen, omdat het daar volledig uit de hand liep.
Mensen die andere mensen volledig zwart maakten, stallen en trainers werden ongenuanceerd de grond in getrapt e.d. .

Waarom is het het Western-forum waar het zo uit de hand kan lopen?
Wat maakt het Western-forum zo 'lastig'?

Dit is geen kat naar SM. Ik zeg ook niet dat het niet lastig is. Maar misschien wel interessant om eens uit te vinden waarom het zo is.

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.


PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 08:16

Paintje schreef:
Zit wat in! De meesten van onze zijn wel bekend met het oude Digiplaza. Daar kon je geheel anoniem berichten plaatsen. Dit forum is op gegeven moment gesloten en in niet-anonieme-vorm terug gekomen, omdat het daar volledig uit de hand liep.
Mensen die andere mensen volledig zwart maakten, stallen en trainers werden ongenuanceerd de grond in getrapt e.d. .

Waarom is het het Western-forum waar het zo uit de hand kan lopen?
Wat maakt het Western-forum zo 'lastig'?

Dit is geen kat naar SM. Ik zeg ook niet dat het niet lastig is. Maar misschien wel interessant om eens uit te vinden waarom het zo is.


Digiplaza is voor mijn tijd, ik heb er wel over gehoord maar nooit wat opgeschreven.
Dus om het lastige niet nog lastiger te maken, zou ik het top vinden dat als deze topic straks loopt, er geen anonieme tussendoor lopen te bomen. Ik wil mij eigen, zoals sommige van jullie dat zien, best heel kwetsbaar opstellen, en naar acht jaar in deze sport rond te lopen eindelijk wel eens kwijt waar ik denk dat het mis gaat. En hoop dat er bokkers tussen zitten die echt, een goede discussie opgang willen brengen, die misschien onze sport nou eens te goede zou kunnen komen.
Natuurlijk is hierbij een moderator van belang, en zou dan ook aan Sugarmiss willen vragen om voor één keer een topic te mogen starten op Bokt, waar mensen aan mee willen doen, waarvan je weet wie of wat ze zijn, en voor hun meningen durven uit te komen.

Peter

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 08:25

Ik heb zelf het idee dat het een kip/ei kwestie is. Komt dat gehakketak bij de trainers vandaan of bij de leerlingen? Mijn eigen ervaring is dat het bij de trainers vandaan komt. Ik heb tot nu toe 1 trainer gehad die niemand afkraakte en zei dat ik overal moest gaan kijken, juist omdat je als amateur die mogelijkheden hebt. De andere trainers meldde ik maar niet van wie ik les had gehad want die waren over niemand te spreken. Tja, als je daar lang genoeg mee omgaat ga je daar vanzelf in geloven. Maar dan nog snap ik niet waarom het zo moet zijn. Ik meen mij te herinneren dat zo'n 6 jaar geleden de sfeer totaal anders was. Ik vond het toen altijd reuze gezellig op de wedstrijden en vond de sfeer veel gemoedelijker. Of heeft internet nog invloed gehad?

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 08:35

cornelie schreef:
Ik heb zelf het idee dat het een kip/ei kwestie is. Komt dat gehakketak bij de trainers vandaan of bij de leerlingen? Mijn eigen ervaring is dat het bij de trainers vandaan komt. Ik heb tot nu toe 1 trainer gehad die niemand afkraakte en zei dat ik overal moest gaan kijken, juist omdat je als amateur die mogelijkheden hebt. De andere trainers meldde ik maar niet van wie ik les had gehad want die waren over niemand te spreken. Tja, als je daar lang genoeg mee omgaat ga je daar vanzelf in geloven. Maar dan nog snap ik niet waarom het zo moet zijn. Ik meen mij te herinneren dat zo'n 6 jaar geleden de sfeer totaal anders was. Ik vond het toen altijd reuze gezellig op de wedstrijden en vond de sfeer veel gemoedelijker. Of heeft internet nog invloed gehad?



Ha die Cornelie,
Het geen wat je aankaart spreekt mij aan. Zoals het er nu naar uit ziet zijn er al drie die deze discussie aan willen gaan. Ik hoop dat er een persoon of 15 tot 20 straks zijn die recht door zee mee willen doen.

Peter

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:11

Wellicht verandert dat dus als ik wedstrijden ga starten, maar vooralsnog geniet ik van het feit dat allerhande kift volledig aan mij voorbij gaat Haha! . "Blissfully ignorant" noemen de Engelstaligen dat zo mooi Cool .

Digiplaza was gewoonweg plat en destructief. Op Bokt ervaar ik dat toch anders. En in pb oorlogen ben ik (nog?) nooit meegesleept. Ik lees wat ik wil lezen. Vaak helpt het om gewoon je schouders op te halen en eea naast je neer te leggen. Hakketakdiscussies zijn wat mij betreft veel te vermoeiend.

ellen1

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:14

Het probleem onstaat, volgens mij, bij al dat geklets. Boos!
Eerder reed ik bij een kleine stal die geen wedstrijden reden. Hoogstens eens onderling. Door deze isolatie hoorde je natuurlijk nooit wat.
Nu sta ik met mijn paardje op een grote trainingsstal. Mijn stalgenoten gaan al heel wat langer mee in de westernsport dan ik. Iedereen is reuze fanatiek en starten allemaal wedstrijden. OK dan!
Een stalgenoot wees me op een leuk forum genaamd "Bokt" . Dus inloggen maar en lezen, lezen, lezen. Eer ik ook maar op een grote wedstrijd kwam wist ik van elk paard, ruiter en trainer wel wat. Meestal was dat negatief. Na elke grote wedstrijd was het weer raak. Nooit verhalen over mooi gereden patterns of wat dan ook. Het gaat altijd maar over de inrijdbak, mishandeling, te jonge paarden enz...enz. Verdrietig
Je probeert je niet te gedragen naar de verhalen die je hoort, maar hoelang kan iemand dat vol houden. Je hoort verhalen van bepaalde trainers cq ruiters via alles en iedereen. Hoelang kan je dan nog een "open mind" houden. Verward
Ik vind het allemaal het erg jammer en hoop dat we met zijn allen een oplossing kunnen vinden.
Ik probeer altijd anderen te behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden.

Ik denk dus dat internet ook voor een groot deel te maken heeft met het probleem.
Is het misschien jaloezie ? Schijnheilig

Groetjes,
Ellen


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:16

Western mensen hebben snel het idee dat ze in de verdediging moeten. Eerst tegen de buitenwereld:
"nee, ik ben geen cowboy"
"nee, ik heb geen lasso"
"nee, ik doe niet aan line dance"
etc.

En dan ook nog in de westernwereld zelf:
"Ja, ik rijd alleen maar in het bos met mijn quarter, nou en?"
"Ja, mijn paard staat op de Madepolder, nou en?"
"Nee, ik rijd geen westrijden met mijn breeding stock, nou en?"
"Ja, ik fok met mijn Impressive merrie, nou en?"

Maar neem maar eens een kijkje op het FA forum. De tegenstellingen zijn daar ook erg groot. Dus discussie is er niet alleen hier. En nogmaals het loopt hier totnutoe ook niet echt uit de hand omdat er gemodereerd wordt.

Dat mensen hier met naam en toenaam bekend zijn (zoals eerder ergens werd gezegd) bestrijd ik. Het is hier toch ook erg makkelijk om anoniem een account aan te maken en je mening te spuien.

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:36

Wil wel een bijdrage leveren cq meedoen in deze discussie,helaas ontgaat mij een beetje wat nu de bedoeling is Verward .
Wat ik begrijp van GVM moeten we eens evalueren waarom wij van die lastpakken zijn.Dat is duidelijk.Wat dit heeft te maken met trainers en negatieve topics naar aanleiding van wedstrijden ontgaat me ff.
Maar ok een antwoord kan ik geven en dat is waarom ik een lastpak ben op bokt.

Er zijn te veel mensen op bokt(gelukkig nu steeds meer die niet in die categorie vallen)die zich bemoeien met dingen waar ze geen of weinig verstand van hebben.Ik doel op het wedstrijd rijden.Te veel mensen met weinig of geen ervaring hebben commentaar op hoe het zou moeten en wat er wel en niet kan.Daaraan gekoppeld zit ook de manier van trainen en de opbouw daarvan.
Ik heb een uitgesproken mening over rijden en trainen die gebaseerd is op ervaring,derhalve kan ik geen enkel respect opbrengen voor meningen van bokkers die niet uit ervaring kunnen putten maar alleen van wat ze lezen en zien.
De opmerking die wel eens gemaakt wordt door een onervaren ruiter te weten**de beste stuurlui staan aan wal** is zo een voorbeeld.
Dat zij niet kunnen bepalen aan de hand van wat ze zien omdat er geen ervaring is kan ik begrijpen,maar er zijn mensen die echt wel kunnen bepalen wat er gebeurt zonder het zelf te doen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:44

Wat dit forum moeilijker maakt is dat het een apart wereldje binnen Bokt is geworden,
dit had een forum moeten zijn waar alleen specifieke westernvragen gesteld kunnen worden. Maar veel topics gaan over onderwerpen die beter op hun plaats waren geweest op verslag vd dag, vraag maar raak of horses at work.
En dat maakt o.a. het westernforum lastiger naar mijn idee.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:51

Citaat:
Er zijn te veel mensen op bokt(gelukkig nu steeds meer die niet in die categorie vallen)die zich bemoeien met dingen waar ze geen of weinig verstand van hebben.Ik doel op het wedstrijd rijden.Te veel mensen met weinig of geen ervaring hebben commentaar op hoe het zou moeten en wat er wel en niet kan.Daaraan gekoppeld zit ook de manier van trainen en de opbouw daarvan.

Is dit ook niet gewoon een mening? Men kan van zichzelf wel vinden dat men voldoende weet en dat een ander zo onderhand geen recht van spreken heeft maar wie zegt dat dat ook écht zo is. En vice versa uiteraard. En hoe bepaald men of een ander ergens geen of weinig verstand van heeft? En dan nog, dan mag men aan de andere kant dus alleen maar reageren als men toch minimaal kampioen in het een of ander is geweest? Want tja, hoe kan je anders de kennis van iemand toetsen ........................... Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:53

Probleem is Blaze, dat jij niet van iedereen kunt bepalen of ze wel of een rijervaring hebben. Ik draai bv nog maar net mee in de western, maar al jaren bij het engels rijden. Ik heb jou nog nooit zijen rijden Blaze, dus ik weet niet hoeveel rijervaring jij wel of niet hebt. Ik ga er dan maar van uit dat je dat wel hebt, anders zou ik geen enkel respect voor mensen kunnen hebben die ik nog nooit IRL gezien heb. Jij doet precies het omgekeerde blijkbaar. Dat maakt je vaak negatief en dat is toch jammer als je ook een positieve bijdrage zou kunnen leveren.

Ik denk dat Marianne een heel goed punt heeft waarom het vaak mis gaat. Veel mensen in de western hebben zichzelf aangeleerd dat ze zich moeten verdedigen. Persoonlijk heb ik daar geen last van, maar ik denk dat dat gevoel vaak meespeelt op western.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:55

Kleine kabouter, grote woorden. Helemaal eens met Rom!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:05

Ik ben het wel met Marianne eens. Als westernruiter kom je zowiezo al met je kop boven het maaiveld uit. Nu misschien wat minder dan vroeger maar je bent toch een bepaald "type" als je voor western kiest.

Deze "types" zijn over het algemeen genomen waarschijnlijk wat eigenwijzer dan de rest, je kiest tenslotte al voor en niet alledaagse rijstijl en daar aanvast gekoppeld een aparte lifestyle. Dit doe je niet als je met de meute mee wilt gaan, als je bang bent om op te vallen en als je geen sch*t hebt aan wat andere van je vinden.

Met zo'n keuze komt ook de eigen mening; we hebben allemaal een hele grote eigen mening, misschien meer dan een ander. Dat geeft wel eens rook hier op Bokt. Maar zolang we dat allemaal in ons achterhoofd houden is er toch niks aan de hand. Ik heb dit liever dan elkaar naar de mond praten, daar leer ik niks van.\

Citaat:
Ellen1: Meestal was dat negatief. Na elke grote wedstrijd was het weer raak. Nooit verhalen over mooi gereden patterns of wat dan ook. Het gaat altijd maar over de inrijdbak, mishandeling, te jonge paarden enz...enz.

Waarom is kritiek per definitie negatief? Ik denk dat het juist belangrijk is dat we onszelf steeds een spiegel blijven voorhouden.
Dat er bijna geen positieve verhalen staan vind ik niet zo.

Citaat:
Blaze:Er zijn te veel mensen op bokt(gelukkig nu steeds meer die niet in die categorie vallen)die zich bemoeien met dingen waar ze geen of weinig verstand van hebben.

Deze stelling ontgaat mij geheel in dit topic Verward

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik blij ben dat Bokt bestaat; westernsport is geen verenigde sport met om de hoek een club en elke week een wedstrijd.
Door Bokt heb ik enorm veel mensen leren kennen en door er over te discusieren heb ik heel veel geleerd (en nog steeds). Ik vind het machtig interessant dat er hier veel mensen zijn met een enorme dosis westernkennis die hier over willen vertellen.
En! Dan had ik Digger nooit gehad! Lovers

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:09

Mac schreef:
Wellicht verandert dat dus als ik wedstrijden ga starten, maar vooralsnog geniet ik van het feit dat allerhande kift volledig aan mij voorbij gaat Haha! . "Blissfully ignorant" noemen de Engelstaligen dat zo mooi Cool .

Digiplaza was gewoonweg plat en destructief. Op Bokt ervaar ik dat toch anders. En in pb oorlogen ben ik (nog?) nooit meegesleept. Ik lees wat ik wil lezen. Vaak helpt het om gewoon je schouders op te halen en eea naast je neer te leggen. Hakketakdiscussies zijn wat mij betreft veel te vermoeiend.



Misschien hebben wij er wel te veel die hun schouders altijd maar ophalen, en lezen wat zij willen lezen, of graag willen horen zoals zij het gewend zijn om te horen!

Peter.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:11

Romkabouter schreef:
Probleem is Blaze, dat jij niet van iedereen kunt bepalen of ze wel of een rijervaring hebben.

Dat klopt vandaar dat ik ook alleen die mensen bedoel waar ik van gezien en gelezen heb dat ze die ervaring simpelweg niet hebben,maar zij wel denken te kunnen oordelen over anderen.

Ik draai bv nog maar net mee in de western, maar al jaren bij het engels rijden. Ik heb jou nog nooit zijen rijden Blaze, dus ik weet niet hoeveel rijervaring jij wel of niet hebt.

Nouja ik heb jou wel zien rijden Cool en laat ik dit zeggen men zag jou lange engelse ervaring niet terug gezien in de hunter.

Ik ga er dan maar van uit dat je dat wel hebt, anders zou ik geen enkel respect voor mensen kunnen hebben die ik nog nooit IRL gezien heb. Jij doet precies het omgekeerde blijkbaar. Dat maakt je vaak negatief en dat is toch jammer als je ook een positieve bijdrage zou kunnen leveren.

Ik ben heel negatief op bokt,maar ik denk dat velen kunnen beamen dat ik IRL best meeval.Maarja dan moet ik ook zeggen dat ik bij bepaalde mensen helemaal geen interesse heb om ze te spreken IRL.



Ik denk dat Marianne een heel goed punt heeft waarom het vaak mis gaat. Veel mensen in de western hebben zichzelf aangeleerd dat ze zich moeten verdedigen. Persoonlijk heb ik daar geen last van, maar ik denk dat dat gevoel vaak meespeelt op western.

Daar heeft ze gelijk in,in mijn geval verdedig in me niet,maar maak gewoon op een niet mis te verstane manier duidelijk hoe het is.
Ik heb het niet erover dat ik de wijsheid in pacht heb,er voeren vele wegen naar Rome.maar velen weten die weg nog niet te vinden maar gaan wel op reis Cool



Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:14

Citaat:
Nouja ik heb jou wel zien rijden en laat ik dit zeggen men zag jou lange engelse ervaring niet terug gezien in de hunter

Gut gut, Blaze, wat haal je het niveau van dit topic weer naar beneden.
Schijnheilig

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:15

Blaze schreef:

Er zijn te veel mensen op bokt(gelukkig nu steeds meer die niet in die categorie vallen)die zich bemoeien met dingen waar ze geen of weinig verstand van hebben.Ik doel op het wedstrijd rijden.


He Vera als je me quote moet je wel niet de belangrijkste zijn vergeten

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:17

Blaze"]
[quote="Blaze schreef:

Er zijn te veel mensen op bokt(gelukkig nu steeds meer die niet in die categorie vallen)die zich bemoeien met dingen waar ze geen of weinig verstand van hebben.Ik doel op het wedstrijd rijden.


He Vera als je me quote moet je wel niet de belangrijkste zijn vergeten
[/quote]
Pardon Bloos!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:19

vera schreef:
Citaat:
Nouja ik heb jou wel zien rijden en laat ik dit zeggen men zag jou lange engelse ervaring niet terug gezien in de hunter

Gut gut, Blaze, wat haal je het niveau van dit topic weer naar beneden.
Schijnheilig
+


Hmm dus als wij op een tribune zitten te kijken naar de hunter breeding en wij ten eerste helemaal de ruiters niet kennen,maar achter ons erg negtief wordt gesproken over de rijvaardigheden van de mannelijke ruiter ,mag ik dat niet aanhalen als later blijkt dat het om RK ging die prat gaat op jaren lange ervaring?????

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:22

Blaze"]
[quote="vera schreef:
Citaat:
Nouja ik heb jou wel zien rijden en laat ik dit zeggen men zag jou lange engelse ervaring niet terug gezien in de hunter

Gut gut, Blaze, wat haal je het niveau van dit topic weer naar beneden.
Schijnheilig
+


Hmm dus als wij op een tribune zitten te kijken naar de hunter breeding en wij ten eerste helemaal de ruiters niet kennen,maar achter ons erg negtief wordt gesproken over de rijvaardigheden van de mannelijke ruiter ,mag ik dat niet aanhalen als later blijkt dat het om RK ging die prat gaat op jaren lange ervaring?????
[/quote]
Oh, je je hebt het dus niet zelf kunnen constateren maar gaat af op de kunde van de mensen achter je?? Cool Ik dacht dat je het zelf had geanaliseerd Lips are sealed

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:26

Blaze. Ik vind dat je het recht hebt te weten dat ik op het rode uitroepteken heb gedrukt n.a.v. je opmerking over het rijden van Romkabouter. Voor iemand die er prat op gaat altijd te zeggen wat hij vindt en daar heel erg eerlijk in te zijn, verschuil je je wel al te gemakkelijk achter het woordje 'men'. Kortom. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Vandaar.

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 10:31

Zucht, en tot zover wat betreft meningen uitwisselen ..

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:31

GoedVetMan schreef:
Misschien hebben wij er wel te veel die hun schouders altijd maar ophalen, en lezen wat zij willen lezen, of graag willen horen zoals zij het gewend zijn om te horen!

Mensen die mij IRL kennen weten wel beter en daar hecht ik meer belang aan dan aan oever- en zinloze discussies online over zaken die beter IRL aangekaart zouden kunnen worden.

Ik ben niet van plan me mee te laten sleuren in een neerwaartse spiraal. Dus kies ik er idd voor om bep. dingen naast me neer te leggen om met een glimlach op mijn gezicht mijn weg te kunnen vervolgen.

Ik ga weer even op mijn rose wolkje zitten. Het is er goed toeven Knipoog !

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:35

Blaze, ik zeg dat ik jarenlang ervaring heb, wat niet wil zeggen dat ik het goed doe Knipoog
Dat jij me veroordeelt op een momentopname is je goed recht. Maar daar gaat dit topic helemaal niet over dacht ik Lachen

Ik haalde het aan als voorbeeld.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:53

oliebol heb net een PB van Vera gehad en zij wees me op een aantal dingen die simpelweg waar zijn.

Weet je wat ik ga mijn leven beteren,ik stop ermee op alleen maar te zeiken en ga proberen een meer positieve inbreng te leveren.

Ik begin met me te excuseren bij Romkabouter voor het aanhalen van die wedstrijd.

We willen graag die gezamelijke trainingen op poten zetten en leren van elkaar en mijn toch door velen als negatief ervaren uitspattingen werken dan niet bepaald motiverend.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers