weekje Texel geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 19:36

en t was zoooooooo gaaf!!!! we hebben een bosrit gemaakt van een uur (helaas geen strandrit Boos! ) en toen konden we kiezen tussen paard of pony. was ik de enige in onze groep op een pony, als die paarden gingen draven zat ik al half in galop, en moest keihard toen die knollen gingen galoperen!!! *lol* reed ik ook nog eens helemaal achteraan.... Lachen heb er wel onwijs van genoten, was echt een schattig ponytje waar ik op zat.
verder zijn we nog naar de Slufter geweest (natuurgebied) en naar ecomare, daar zeehondjes gekeken enzo. heel cute Lovers *LOL*
ook nog wezen wadlopen, tot de knietjes in de drek!!! maar was wel gaaf. ik was de enige met droge pootjes (fijn die rijlaarzen he) en er waren nog 2 mensen gevallen Extreme duivel *LOL* *LOL* echt heel gaaf... }>
heb uiteraard foto's gemaakt van skapies, heb zelfs nog een skapieknuffie gekocht (heet nu Frido).
owja we zijn nog met de Garnalenkotter meegeweest (TX 10) om op garnalen te vissen. waren 2 eigenaars van de boot, namelijk Herman en Frido. en ik ben toch wel een heel klein beetje Fridoven geworden dus mn skapie heet nu Frido. meneer Frido had ook nog een eigen paard, een KWPN'er. helaas geen tijd meer gehad om daarnaar te gaan kijken maar dat komt ooit nog wel. we hebben iig wel een tijdje heerlijk over paarden staan ouwehoeren daar!! gezellie joh!! *LOL* *LOL*
nu ben ik echt heel erg moe, heb t heel leuk gehad maar toch wel wat te weinig geslapen. vanavond maar op tijd naar bed dan he Gaaaap Gaaaap

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:19

Welke manege heb je gereden dan? Toch niet toevallig bij Nieuw Bornrif? Daar begeleiden kim en ik namelijk iedere zomer de ponykampen.


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:39

Ik ga morgen naar Texel, voor 1 nachtje in hotel Greenside. Personeelsfeestje, kan ik direct de hotels bekijken vanhet waddenhoppen Haha!
Maareh, Texel is wel voor eenmalig hoor, op zondag snel weer naar mijn "eigen" eilandje!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:00

Ik ben er dit weekend ook geweest. Echt heerlijk relaxed! Elke dag gezwommen in het Tropische Zwembad in de Koog, en had de duikspullen bij me. We hebben toen de manager gebeld of we ook mochten duiken in 't zwembad. Dat mocht alleen als het rustig was. En aangezien het vakantie was zou dat niet lukken in het lange weekend dat wij er waren. Bij de kassa later hebben we z'n woorden een beetje verdraait zodat het wel mocht...
Hebben we toch twee uur kunnen duiken. Best leuk, beetje oefenen.
Helaas hebben we geen paard gereden, wat wel het plan was. Maar ik heb thuis ook een heel lief paard... Domenic. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=10&21
Hier samen te zien met zijn nieuwe stal genootje Fleur.
Dat was 't weer. Doei!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:07

Ik ben ook met de TX 10 geweest, echt heel cool, ik was alleen een beetje beroerd toen. Ik heb tranen met tuiten gelachen om die Frido (ik heb zijn email adres!!!!!!) Er zaten bij ons duitse en Engelse mensen op de boot dus bij het uitleggen van de vissoorten verdraaide hij de boel onwijs.
Eerst serieus in het nederlands, dan iets minder serieus in gebroken duits. En dan in half engels het minst serieus, nee meeeeen wat heb ik gelachen.
Verder was ik maar 1 dagje dus heb ik niet zo heel veel gedaan.
Groetjes Petra

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 16:40

waaaaaaaaah donnez moi t emeel adres van Frido pleaaaase!!!!! haha lachen zijn ze he op de TX10!!! vorig jaar ook al. wel steeds dezelfde grapjes maar t blijft lachen. dat duits!! *LOL* *LOL* *LOL* mooi man

ik heb gereden bij manege de Kikkert, omdat ze bij Nieuw Bornrif geen buitenritten maakten. waarom weet ik niet, vond t wel erg jammer.

binnenkort zijn de foto's klaar hoor!!! (ergens volgende week *LOL* )

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 07:32

NEnenene... eerst heel lief zijn Knipoog
Wij hadden het emailadres gekregen omdat we digitale fotos hadden gemaakt, en die zouden we opsturen. Ik zal het ff aan mijn vriend vragen (die heeft het in zijn la liggen).
Groetjes Petra

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 15:54

ikke ben altijd heeeel lief!!!! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
dusseh geef m maar dan ok?? *LOL* *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 16:24

IKKUH BEN MET SCHOOL NAAR TEXEL GEWEEST!!!!

en toen moesten we over het hele eiland fietsen Gaaaap

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 16:24

hm wij zijn ook zo ongeveer t hele eiland over geskeurd met de fiets.... echt minder. gelukkig waaide t niet zo hard als vorig jaar, dat was echt heel beroerd. Gaaaap Gaaaap

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 16:25

Klinkt leuk Tovi!! Volgens mij heb je wel *lol* gehad Haha!
En ecomare is leuk he, met al die cutie zeehondjes(die wij ook al in Artis hadden gezien,hehe Haha! wij cool!)

Morgen wil ik natuurlijk nog meer verslag en heel gezwellie dat je komt!!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 16:26

wij mochten nog kijkje achter de schermen nemen, toen konden we echt vlakbij zo'n jong zeehondje komen, heb dr nog een foto van gemaakt. lekker zonder hek dr tussen. lieve Carlijntje!! Lovers Lovers

jaaaaahhh morgen gezellie meeten!!!! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 19:05

Ik heb daar ook gereden deze vakantie op manege Kikkert!!! Dat was zaterdag. Ik heb wel een strandrit gemaakt!! Party!! Lekker racen over het strand... Echt heel gaaf!! Cool Leuke paarden trouwens op die manege. Daar was een hele lieve shet. Okkie!! Heb je die gezien? Die zou ik zo mee naar huis nemen!!! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 19:10

ja okki heb ik vast wel gezien. ik heb op alwin gereden, een donkere pony met een onwijs brede bles. was best een opvallend beessie!!
er stond ook nog een onwijs groot (en lelijk) paard, M. Pir. was wel een schat maar lelijk!! Koe Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Talanta
Berichten: 161
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: ede / lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 19:44

cooool man

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 19:45

Mmm, beide die jij noemt weet ik zo niet meer. Ik reed op Bonheur. Wel lelijk, maar heel lief. Als je aan komt lopen, stond hij bij de paarden in de linkerrij en dan de meest linkse. Die was ook heel lief!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 17:30

Ik heb jaren geleden bij de kikkert gereden (ik denk wel een jaar of 12 terug!). Ik reed vaak op een bruinbont paard Floris, een ruin. Verder was er een zwrtbonte merrie (moest de moeder van Floris zijn). Een grote bruine die Don heette, meer weet ik er zo niet meer!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 17:52

Citaat:
Op 2001-10-19 21:19, schreef carola:
Welke manege heb je gereden dan? Toch niet toevallig bij Nieuw Bornrif? Daar begeleiden kim en ik namelijk iedere zomer de ponykampen.


Mmm...fijn dat ik ook nog besta ...!!!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:02

Sorry door... Jij natuurlijk ook...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, BleikjA, GrapeshotBot, ikkedus, Knuffeldier, Vagabondo en 42 bezoekers