Zijn er hier nog mensen in de buurt van hoofddorp?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Zijn er hier nog mensen in de buurt van hoofddorp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 18:33

Ik ben nogal nieuwschierig Haha!
en wil graag weten of er hier nog bokkers zijn die in de haarlermermeer wonen, in de buurt van hoofddorp dus
of mischien zijn er wel bokkers die met hun paard op MPC staat(pensionstal van Mieke Verkaik)
of ergens in de buurt, mischien kunnen we eens wat afspreken, of een buitenrit maken . ik ben namelijk bezig mijn paard verkeersmak te maken, en met een ander paard is hij namelijk een heel stuk rustiger(maar ik doe het niet alleen daarom hoor Schijnheilig )


jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 16:49

helemaal niemand, Verdrietig Gaaaap

Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:21

Hi Jackim,

Ben net nieuw hier, en woon in... Hoofddorp. Ik heb helaas sinds half jaartje geen eigen paard meer maar ben wel heel hard op zoek naar een bijrijpaardje in omg. Hoofddorp/Nieuw-Vennep. Waar ik eventueel lekker mee buiten kan rijden. Weet jij niet iemand? Kunnen we lekker samen naar het bos!

groetjes,
Linde

Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:24

Ow... Hahaha, hi Kim, ik herken Jack nu pas. Grappig zeg. (voor iemand anders, Kim en ik hebben allebei op de zelfde stal gestaan...) Alles goed met Jack? Hoop van wel. Doeg!


jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 21:49

hee linde Lachen leuk dat je nu ook op bokt.nl zit, maar het is wel zéér verslavend Knipoog
Ik heb het gehoord van Perret(als je het zo schrijft Verward )
echt balen voor je Huilen
Ik zal voor je uitkijken naar een bijrijdpaardje. hoeveel wil je dan ongeveer in de week? en wat moet ie zoal kunnen?
succes *LOL*

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:54

hoi, ik woon ook in de haarlemmermeer. In Badhoevedorp. Zijn we toch al met z'n drieën. OK dan! Ik rij alleen geen dressuur zoals jullie, maar western. Ik sta bij Stal Wennekers in Aalsmeer. Dat was het weer. Groetjes

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 20:19

hee heza yankee
wat leuk dat jij er ook bij bent Haha!
Heb je cu2 ofzo? of iets met meer info over je.
Ben namelijk wel erg benieuwd naar je, en dat leuke bonte paardje op je avator Haha!

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:57

over mijn paardje kan je iets lezen bij [ITP] Dit is mijn Yankee!! En over mijzelf ehhh tja, daar valt niet zoveel over te zeggen. Verward Bij mijn profiel kan je al wat lezen en ik rij 8 jaar western, daarvoor recreatief. Heb Yankee al 6,5 jaar en ik woon 2,5 jaar in Badhoevedorp. Daarvoor in Heemstede en daarvoor in Haarlem. Ik heb voordat ik bij Wennekers kwam staan 4 jaar in Vijfhuizen gestaan met mijn pony bij Vredehof (dijkman). Meer weet ik niet zo snel te vertellen. Als je iets wilt weten, vraag het maar! Je krijgt (bijna) altijd antwoord! Knipoog

Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:00

Hi Kim,

Ja, Bokt is leuk. Van Peret vind ik ook nog steeds vreselijk, maar paarden hebben helaas niet het eeuwige leven... Ik zoek gewoon een leuk bijrijpaard, niet te ver weg, dag of 2 in de week, en niet of weinig bijbetalen want ik studeer weer, dus heb nie zoveel geld.
Groetjes,
Lin

Larissa1981

Berichten: 46
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 00:25

hey wat leuk, mensen uit Hoofddorp. Ik woon zelf ook in Hoofddorp en rijd western.... mijn paardje Joy staat in Amstelveen, nadat ik op de haarlemmermeerse bos manege hier heb gestaan.

Voordat ik western reed, nu alweer zo'n 9 jr.... heb ik van Mieke les gehad Lachen.

groetjes,

Larissa


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers