jolige paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 14:26

Even een onzinnig vraagje tussendoor..
Ik zat bij pictures even te kijken naar Himeros. Hij ging lekker rollen en daarna stond die tevreden te kijken. Dit zie ik bij alle paarden die ik ken. Behalve 1...
Mijn paard doet dat heel anders. Hij gaat eerst een paar keer rollen, om vervolgens heel vlug op te staan en als een gillende keukenmeid een paar steigerbokken te geven en dat weg te sjezen Verward Ik twijfel vaak genoeg over de geestelijke gesteldheid van mijn paard, dus bokkers stel mij gerust! Doen jullie paarden dat ook of ben ik de enige met een paard die van die idiote (maar wel grappige) uitspattingen maakt?

[Edit] titel iets duidelijker gemaakt [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-19 16:11 ]</font>


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:30

Dat is inderdaad joligheid, deed iones ook altijd. Volgorde: gaan rollen, opstaan en uitschudden, knalscheet en weg issie! grinnik, dat doen heel veel paarden hoor. Dat is een soort teken dat ze het leven zien zitten.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:40

Trammelant (nu 24) doet dat ook. Eerst uitgebreid rollen,dan opstaan, piepen en wegwezen. Gewoon energie en levenslust denk ik dan maar. Ik zou me er dus geen zorgen over maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:43

Typisch mijn Lois Lovers die gilt als een merrie en gaat er in vliegende galop vandoor, staat dan 2 cm voor het schriklint stil, draait zich om en geeft nog een serie bokken en gillen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 15:01

haha ja meestal doet tinkerbell dat ook!die staat vliegenvlug op en sjeest als een bezetene weg.zo vreemd is het dus niet Knipoog

soms is het beter om te zwijgen


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 19:49

haha gelukkig maar! Ik begon al een beetje te twijfelen, al die paarden van vrienden/vriendinnen doen altijd zo normaal, op alle fronten. Terwijl die van mij altijd afwijkt. Maar goed zo te lezen doen jullie paarden ook maf na het rollen.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:50

Ik laat Gipsy wel eens rollen aan de hand en dan doe ik er altijd een longeerlijn aan ipv een halstertouw om dat wegsprinten beter op te kunnen vangen. Het is dus heel normaal.

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, SemrushBot en 33 bezoekers