Westernlessen omgeving Amsterdam/Almere?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Obi
Berichten: 465
Geregistreerd: 12-11-03

Westernlessen omgeving Amsterdam/Almere?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 15:21

Wie kan ons helpen???

We zijn op zoek naar een stal waar ze western les geven, liefst in de omgeving van Amsterdam/Amstelveen, omgeving almere mag ook....
Zelf hebben we geen paarden dus er moeten wel "manege" paarden aanwezig zijn. Verder het liefst ook met binnenbak...

Ik weet het veel eisen, maar ik hoop dat iemand ons kan helpen, zijn nu al een paarden op zoek maar hebben nog niets gevonden.... Ziek

OK dan!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 16:34


Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:42

goooo manege in diemen (double r ranch Knipoog ) *staat mn paardje en les ik ook Schijnheilig *
hun site is http://www.doubler.nl
oehh, kunnen we meeten Tong uitsteken

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:10

Ik sta op stal wennekers in Aalsmeer. (dicht bij Amstelveen dus) Er zijn 2 binnenbakken *LOL* dus dat voldoet aan je eis. Het ligt dicht bij het Amsterdamse Bos. Ik heb zelf een westernpony en les daar mee op de dagen dat ik wil. Er staan aardig wat westernruiters bij ons en sommige zijn op zoek naar bijrijd(st)er. Misschien kan je eens komen kijken en vind je een leuk paardje welke je mag rijden en waar je meteen op kunt lessen. 2 vliegen in 1 klap dus. Voor mijn paardje ben ik ook op zoek naar iemand die hem wil rijden en er voor de volle 100% voor gaat.

Dus ik zou zeggen, kom eens langs!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:16

Heza_Yankee schreef:
Ik sta op stal wennekers in Aalsmeer. (dicht bij Amstelveen dus) Er zijn 2 binnenbakken *LOL* dus dat voldoet aan je eis. Het ligt dicht bij het Amsterdamse Bos. Ik heb zelf een westernpony en les daar mee op de dagen dat ik wil. Er staan aardig wat westernruiters bij ons en sommige zijn op zoek naar bijrijd(st)er. Misschien kan je eens komen kijken en vind je een leuk paardje welke je mag rijden en waar je meteen op kunt lessen. 2 vliegen in 1 klap dus. Voor mijn paardje ben ik ook op zoek naar iemand die hem wil rijden en er voor de volle 100% voor gaat.

Dus ik zou zeggen, kom eens langs!


Waaronder ik... Haha! Ik zoek een toegewijde bijrijd(st)er voor mijn western arabier merrie die bereid is te leren en aandacht en liefde aan mijn paard wil besteden... En als ik een leuke bijrijd(st)er vind dan staat het hem/haar natuurlijk altijd vrij om met haar te lessen... Kortom, als een dergelijke constructie je iets lijkt kan je me altijd een pb'tje sturen.

*edit* PS: kijk eens aan... 2 onwijs leuke westernpaardjes die nog op zoek zijn naar iemand voor wat extra aandacht... wellicht bestaat op die manier zelfs de mogelijkheid om gelijkertijd te lessen... Uit hoeveel personnen bestaat je "we" eigenlijk Navaro?

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:05

jullie zouden miss djangogirl even kunnen pben
ze is net dr lease paardje kwijt (was te ver) en rijd nu een jaar of 6/7 (waarvan 2 western geloof ik).
Ze is echt heel lief voor paarden en woont in amstelveen Lachen
(ze is alleen wel 14, maar zeker heel betrouwbaar, en zou niets liever doen dan een (zeker arabier Knipoog ) bijrijden

Obi
Berichten: 465
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 18:06

We bestaat uit 2 personen. 2 meiden van 23 en 25 jaar
Stal Wennekers is bekend, ik heb vroeger op Manege de Jong gereden.
M'n vriendin heeft ook ongeveer 10 jaar dressuur ervaring.
We hebben allebei echter totaal geen western ervaring, 2 weken geleden hebben we voor het eerst western gereden en omdat dat zo goed is bevallen, vandaar dat we dus graag les willen nemen...

Ik vind het echt onwijs tof dat jullie dit aanbieden maar ik weet uit ervaring hoeveel tijd er in een verzorgpaard/pony gaat zitten en het is eigenlijk de bedoeling om het bij 1 dag in de week te houden en er verder geen vaste verplichtingen aan te hebben.

Maar toch heel erg bedankt.....

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:15

Nou vikky, dat is alvast 1-0 voor jou Stoom uit je oren hahahaha. Als je miss djangogirl een pb stuurt waarin je haar verteld hoe en wat, dan heb jij een bijrijdster die gek is op arabieren! (misschien pik ik haar dan wel af als ze een keer op stal komt) Tong uitsteken

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:19

JAAAAAAAA IKKE Haha! ben gek op rabjes Lovers EN op western *LOL* dusse pb maar voor meer info Knipoog ik doe t graag en niet alleen voor het rijden!! verzorging gaat voor mij voor.
Oja over die stallen. Ik ken alleen triple x das in amstelveen het ziet er wel een beetje slordig uit en ze hebben alleen een buitenbak Scheve mond

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:26

Hoi djangogirl, vertel eens iets over jezelf en hoe vaak je kan en wat je gedaan hebt met western enzo. Altijd handig. En wil je alleen arabieren offe ................... ook andere. Mijn yankee is namelijk en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief paardje hoor!!! *LOL* kijk maar bij mijn plaatje!!!!!!! Bij [ITP] Dit is mijn Yankee!! staan ook nog foto's van hem

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:36

Heej ik heb het gevonden mooi paardje zeg *LOL* ik heb je een pb gestuurd

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:45

Ik heb je pb gezien, heb je er zelfs al 1 terug gestuurd!

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:52

Sorry, ik ken niet zoveel paarden bij hun naam. Ja, ik sta op stal Wennekers. Heb je het weekend tijd, kan je kijken of het klikt met yank. En misschien dat je vikky haar paardje dan ook meteen kan bekijken?

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:05

Er is toch ook nog de Triple Ranch?

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:08

ja de triple x
Oke ik kan in het weekend in ieder geval zondag en zaterdagochtend kan ik misschien wel. Het ligt eraan wanneer je gaat! maar ik denk dat we het beter over pb kunnen bespreken Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:46

Tsja... zullen we om djangogirl vechten dan maar? Haha! Offe... wellicht wil ze wel 2 verzorgpaardjes... Schijnheilig Of weet ze nog iemand... als djangogirl lief en enthousiast is wil ik iig wel van mijn 18+ idee afstappen... Knipoog

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:16

Hoi vikki, als we gaan vechten dan verlies ik. Huilen Ze vind arabieren namelijk leuker. Maar wie weet vind ze ze allebei wel leuk en heeft ze tijd voor 2 paardjes. *LOL* Ik ben dus ook sinds vandaag van mijn +18 idee afgestapt!!!!! Als ze maar goed zijn voor mijn paardje en hem met respect behandelen, dan vind ik het ook goed.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:08

woow dit heb ik nog nooit meegemaakt Tong uitsteken en ik zeggen dat ik geen verzorgpaard kan vinden Knipoog nou ik heb helemaal geen moeite met 2 hoor Knipoog en het is ook neit erg dat yankee geen arabier is!!! ik bedoel het ligt eraan of je paard mij wel aardig vind Lachen
ik lees nu even mijn pb's door dan kunnen we wel wat afspreken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:38

Je zou ook eens bij WesternWranglers kunnen gaan kijken in Amstelveen? Dat zijn Jan van Beerendonk en Brigitta Wijnberg, hebben ook een paar paardjes (waaronder een Arabje Haha! ) die les lopen...
Je kunt ze gewoon hier op Bokt PBen, ze zitten in Amstelveen.

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:42

Volgens mij zitten Jan en Brigitta aan de Rijnlanderweg in Nieuw-Vennep of die richting. In Lelystad zit er ook 1, maar ik ben ff de naam kwijt. Moet ik in mijn Wran boek kijken. Laat het jullie later wel weten. (als jullie dat nog willen tenminste) Daar geeft Jan ook les volgens mij.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:39

Ben vandaag bij yankee geweest!!! hij is echt zooooooo lief Lovers Hopen dat hij mij ook lief vind Schijnheilig en yvonne ik hoop dat ik hem mag verzorgen Knipoog

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:08

djangogirl schreef:
Ben vandaag bij yankee geweest!!! hij is echt zooooooo lief Lovers Hopen dat hij mij ook lief vind Schijnheilig en yvonne ik hoop dat ik hem mag verzorgen Knipoog


Ja Yankee is de beste (ruin dan he) van stal , als het wat wordt met yvon en yankee (alias pietje bell Clown ) dan zul je mij ook wel vaak zien want ik rijbij op zijn vriendin Quincy.....

Heb je ook gereden op Yankee, want hij zit echt geweldig en je kunt onwijs veel van hem leren...........

Enne Yankee is een lieverd , maar Yvonne is ook een schatje Ach gut

succes OK dan!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:13

ja ik heb quincy ook gezien Lachen yvonne heeft me speciaal aan haar voorgesteld Knipoog Ja hij zit heel lekker!!! hij is gewoon super Haha! en yvonne ook ja Tong uitsteken

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:17

djangogirl schreef:
Lachen yvonne heeft me speciaal aan haar voorgesteld Knipoog
Haha! ja kon ook niet anders natuurlijk, gelijk kennis maken met zijn vriendinnetje Quincy Lovers Hoop dat het wat wordt voor je.............

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:27

Leuk dat je Yankee lief vind. Volgens mij ging het wel goed met Yankee en jou. Lovers Ik begin wel een beetje te blozen van jullie hoor!!! Bloos! En ja charene, TUURLIJK heb ik yank zijn vriendinnetje voorgesteld!! Dat kan ik toch niet vergeten? Haha! Als ze yank gaat verzorgen zal ze ook met quincy te maken krijgen. Want ze moeten elkaar iedere dag eventjes gedag zeggen natuurlijk!!!! Ach gut Volgende week zondag kom je toch weer Ira?? Zal het yank vast in zijn oor fluisteren. Haha!