Update Coole Bokt Caps

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 12:35

Even een update van de stand van zaken.

We hebben een nette offerte liggen. Ik ga nu even uitrekenen hoeveel de mensen moeten gaan betalen per caps. Het is de bedoeling dat we eerst betalen en dan ga ik werkelijk de caps maken. Dus please hou daar rekening mee. Hoe minder mensen werkelijk bestellen hoe lager het bedrag voor Brooke wordt. Waarom omdat er vaste kosten zijn die gedeelt worden door het aantal werkelijk bestelde/betaalde caps Clown.

Alleen heb ik het volgende van jullie nodig aan tips: VERZENDING ?
Wie weet een goede en goedkope manier om het te verzenden ? Desnoods op een meeting of verzending met provincie naar een persoon.
Het gaat me ook om in welk matriaal ik het het beste kan verzenden.

Lovers

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

Ik haat Apeldoorners die een rode pet willen Lachen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-10-19 12:35 ]</font>


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 12:53

mag ik mijn 2 caps komen halen? asjetoe???

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 12:55

Dan zou het mooi zijn om dan heel Apeldoorn mee te laten nemen ??

Dan hebben we minder verzendkosten maar meer voor brooke ?

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:15

Al enig idee wat de richtlijn voor de petjes ongeveer is? Eerder ga ik nl. niet bestellen, omdat ik graag van tevoren weet wat het gaat kosten.
Wat het verzenden betreft, ook ik ben wel bereid om te meeten en petjes van Noord Nederland mee te nemen. Dan kan ik bijvoorbeeld alle Drenthse petten aan een Drent geven en alle Groninger petten aan een Groninger o.i.d. Ik woon namelijk op de provinciegrenzen. Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:23

Ik wil ze wel heel snel hebben, want NU heb ik m nodig, we hebben allemaal van die mugjes, en met pet is dat veel minder, maar mijn pet is keduuk.
Ik kom m anders wel een keer halen oid, want ik woon toch in de buurt... Kom ik Leys pesten! *toet*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 13:24

Ik denk dat we rond de fl. 30,00 per cpa uitkomen maar als er meerdere mensen zijn die ze willen ophalen of rondbrengen zijn we goedkoper uit.

Alleen ik wil dat iedereen vooraf betaald ? Dus dat wordt lastig. Een voordeel des te meer gaat er naar Brooke Party!! . Want ik hou het liefst alle bedragen gelijk Lovers anders is het geen doen voor mij en de andere inpakkers.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:29

Ik wil ze ook wel ophalen (bv voor regio Eindhoven), ik kom regelmatig langs Zilfia's Hoeve op weg naar Zeist. Opsturen zal denk ik vrij duur zijn.
En ik zou zeker vooraf laten betalen, anders schiet je er zelf bij in. Verder geen nuttige suggesties dus,

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 13:33

Oke dat is mooi dan zou jij die regio kunnen meenemen ? Bart komt hier ook regelmatig dus die kan er ook een paar meenemen Lachen.

mhhh denk toch dat ik 2 prijzen ga maken een met verzending en eentje zonder pffff lastig hoor Frusty .

Wat doen we fl. 2,50 voor alleen Brooke of meer en dan gedeelte brooke en gedeelte Bart zijn server??

Ik ga van 150 caps uit dus 2,50 x 150 caps= 375 voor brooke ?
Als we meer doen is het restant voor Bart ??

Ideeen PLEASE ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:36

Wat kosten die petjes dan zonder Brooke en Bart?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 13:48

Daar ben ik nog niet helemaal uit ligt er ook aan of de nu totaal 167 mensen ook werkelijk gana bestellen.

Ik reken nu met 150 caps. Als ik dus maar van 125 mensen geld ontvang gaat dit af van de donatie aan Bart of Brooke. Dus hou daar wel rekening mee Haha! .

Ik kom nu op ongeveer fl. 30,00/28,00 en daar zit brooke in voor 2,50.

Pling

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:56

Hahaha hoezo Honeybee? }> Zit je op een goedkoop petje te azen? ( Knipoog geintje hoor, jij was zelfs degene die erover begon om Bart een bijdrage te gaan geven voor zijn server)

Als Honeybee de petjes voor Groningen, Drenthe en Friesland op wil halen op een of andere meeting, wil ik wel zorgen dat ze in Drenthe weer verdeeld worden. Op deze manier kan het natuurlijk weer wat langer duren voordat iedereen zijn petje heeft maar ja.

De tarieven van de PTT zijn: <br>[img]../upload/363/ptt-tarieven.jpg[/img]<br>
Denk dat een petje verpakt in een grote envelop dan ongeveer 1,70 of 2,55 zou moeten kosten, dus je kunt eventueel met je 'provincie-contactpersoon' afspreken dat je het vanaf daar alsnog laat opsturen op eigen kosten.

Als elke provincie nou iemand heeft die deze taak op zich wil nemen, kan je dus per provincie kiezen om de pet op te halen of op te laten sturen. Dan stuur je in een envelop een grote voldoende gefrankeerde envelop met adres enz. dan kost het je nog eens F 0,80 ct maar ja dat is voor de meesten natuurlijk minder dan de reiskosten Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 14:15

De envelop is een probleem. De caps zijn vrij stevig ga je de plat drukken blijft er niets van over.
De PTT is niet echt zuinig op zijn pakketen en enveloppen (sorry PTTers) dus ik neem liever geen risico.

Mensen kunnen zo kiezen of verzenden of op komen halen (bv per regio). De kosten voor envelop en verzending zijn we nu aan het bekijken. Elles is erna aan het kijken en laat mij zo meer weten Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:22

Als de petjes hier kunnen komen, wil ik ze ook best hier in de buurt verdelen. Ik woon in Groningen en kom dagelijks in de buurt van Assen. Mijn broer woont in de buurt van Emmen, dus dat is allemaal geen probleem.

Prisca, wanneer kwam jij ook alweer naar Groningen???

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:32

Brabant is dus geen probleem, al (!) petjes passen wel in mijn auto. Je zou trouwens ook kunnen versturen in een grote gewatteerde enveloppe maar dat wordt wel vrij duur.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:40

Ik wil de petjes wel op komen halen voor in mijn regio, het Gooi. Ze kunnen dan b.v. bij mij opgehaald worden op een af te spreken dag. Hebben we meteen een bokmeeting. De petjes die blijven liggen kan ik als ik adressen krijg ook rondbrengen.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 14:54

Mooi dat scheelt alweer een hoop Party!! .

Euh kan iemand een cap wegen ?? Ik weet niet hoe zwaar ze zijn en hier heb ik er geen liggen. En de weegschaal thuis is stuk Verward .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:59

Sorry, heb alleen een personenweegschaal Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 15:27

Apeldoorn is waarschijnlijk ook geen probleem. (misschien dat karin en nimber zich spontaan aanbieden als er veel mensen tussen zitten die ze nog nooit gemeet hebben? )
en meer voor brooke en bart is altijd leuk? (scheelt weer banners op bokt Frusty )

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 16:11

Nou als je je spijkerbroek gaat verven stellen ze dat die 250 gram is dus een cap zal tussen de 100-250 gram categorie vallen denk ik.


Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 16:34

Misschien kom ik nog bij je in de buurt tegen de tijd dat de petjes aangekomen zijn. Ik moet voor school ongeveer eens per 6 weken in Utrecht zijn. Anders hebben ik ook nog kennissen in Utrecht. Misschien willen zij mijn petje (en die van de anderen uit mijn omgeving) wel ophalen.

Groetjes Patricia

P.S. Wie zijn dat dan allemaal in de omgeving Doetinchem-Winterswijk?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Patricia op 2001-10-19 16:35 ]</font>

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 18:06

Ik wil ze wel voor noordholland ophalen zodat ze ze bij mij vandaan kunnen halen -middenbeemster.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 18:45

ik wil ze wel voor zuidholland rondbrengen hoor geen probleem.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:21

Ik hoop niet dat het al te lang gaat duren, misschien is het een idee om iedereen een voorlopig bedrag te laten betalen van bijvoorbeeld 35,-- / stuk, een ieder kan dan opgeven of het restant dat over blijft terug gestort moet worden of gebruikt kan worden voor het goede doel (brookes / bart ). Dan kan je volgende week alle bedragen binnen hebben wellicht en dan bestellen. Hoe lang is de levertijd eigenlijk, zal wel niet zo lang zijn. Verward

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:00

Pris, ik kom 'm wel halen, zie ik jou ook eens Haha! ! Nee, ik meteen de rest uit de buurt van Alphen aan den Rijn/Leiden wel mee!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:05

Ik woon midden in Drenthe en kom praktisch elke dag in groningen, distributie regio-noord moet lukken dus!! Party!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, AhrefsBot, BETUWE, Chantalla, Charlottemv, DDD3, Dennenboom, Inney, Kabayo, Lalladidoo, Leukertje, maaikemuis, mvdende, MyrtheJ, Remembrance, Roosch, Selina, Stybba, Swift, Theseus en 180 bezoekers