Levi naar zijn nieuwe baasje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Levi naar zijn nieuwe baasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 22:16

Ach, mijn lieve, lieve Levi. Ruim een jaar was hij hier. Gekocht als rijpaard voor onze kids, die er al gauw de brui aan gaven. Hij werkt zo graag en is zo trots als een pauw als hij wat voor je mag doen.

Dus na een hele tijd, plus intensieve trailerlaadcursus, was het vandaag zo ver. Levi is verhuisd naar zijn nieuwe baasje, zijn bijrijdster Agnita. De mooiste oplossing hoor, zeker weten. Ze is net zo gek met hem als wij hier.

Maar toch stromen de tranen nu over mijn wangen. Ik zal mijn vriend zo missen. Ik moest het ff kwijt, ondanks dat ik weet dat hij het supergoed gaat krijgen.

Afbeelding

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 08:58

ja, pijn doet het altijd.
maar je zei het zelf al, hij krijgt het super.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 09:10

sterkte. verkopen is niet leuk. je hebt het paard er wel een plezier mee gedaan en je bijrijder natuurlijk.

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 09:29

Ach, je kan hem vast nog wel gaan bezoeken als je daar zin in hebt, en ze houdt je vast wel op de hoogte van hem! Hij zal het er vast naar zijn zin hebben! Clown

Zoals Nimber het al zei, verkopen is niet leuk,... maar jij weet nog dat hij goed is, en bij wie hij is, ik heb al 5 paardjes verloren, waar ik fantastisch veel van hield, die spoorloos verdwenen zijn, al 3 jaar wacht ik in *angst* af waar ze boven gaan komen,...maar steeds geen antwoord,...dan ga je vaak twijfelen,...ja kan niet eeuwig blijven geloven in: ze zijn vast wel goed terecht gekomen,... Verdrietig

Sterkte
OK dan!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 10:16

Jullie hebben gelijk. Hij staat hier 4 kilometer vandaan, ze zal nog regelmatig hier in onze bak komen rijden, dus ik zie hem vaak genoeg. Ben nu ook wel rustig weer hoor, maar gisteren zat het ff hoog.

Bedankt!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:28

kan ik me best iets bij voorstellen, gelukkig heb je een goed baasje voor hem gevonden en gelukkig zie je hem nog vaak, verkopen om wat voor reden is nooit leuk!!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:27

MoniqueT schreef:
maar gisteren zat het ff hoog.


Kan ik me voorstellen Ik ken dat gevoel Schijnheilig (jammer genoeg Verdrietig )

Nogmaals: sterkte Ach gut Je komt er wel doorheen, ff wennen in het begin, maar het zal wel lukken! Clown