Eidelijk heb ik een goed zadel gevonden! *joepie*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Eidelijk heb ik een goed zadel gevonden! *joepie*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 00:38

Nou ja eindelijk.... heb er niet zo lang over gedaan. Ik had gewoon geen zadel om mee te rijden. Mijn oude was stuk en een andere pastte toch niet zo goed. En zaterdag heb ik mijn eerste wedstrijd dus wou eigenlijk stiekum voor die tijd wel een zadeltje. Ik wou graag een VHZ zadel voor een redelijke prijs. Dus na een advertentie op bokt en marktplaats door tehebben gespit, zag ik een interesante advertentie. Een Wintec 500 (geloof ik) dressuur zadel, voor een mooi prijsje incl. 4 chabrakken, beugelriemen en singel. Ik werd nieuwschierig en heb toen gemaild en om een foto gevraagd....WOUW ik was verliefd op een zadel Lovers (appart he? heb ik nog nooit gehad) Hij zag eruit asl nieuw. Ookal wou ik een VHZ zadel ben ik toch overstag gegaan. Als ik een sprongetje wil maken, kan dat heus wel een een dressuur zadel hoor! Bloos Schijnheilig Ik spring 1 x in de week en heel laag dus zo erg is t niet. Dus vandaag ben ik wezen kijken en hij zag er in t echt nog beter uit als op de foto. Dus ik heb m mee genomen. Gelijk naar stal om te gaan passen... en hij pastte, ik was helemaal blij! Er zit nu een zwarte boom in, mischien moet er een maatje groter in, maar dat moet ik nog even kijken. Ik ben iig helemaal blij... ik lijk wel een klein kind hahaha Binnenkort foto van het zadel! Cheese!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 00:52

poeh hee heb jij je eigen even lekker verwend!

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 01:14

haha mag ook wel s natuurlijk en het was pure noodzaak Tong uitsteken Haha! Schijnheilig

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30628
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 09:18

Leuk!! Ik heb ook een Wintec 500, maar van een VZ.
Overigens heb ik ook lange tijd met een dressuurzadel gesprongen, zelfs tot een meter. Al kreeg ik dan wel moeite om lekker mee te komen.
Nu heb ik mijn Wintec VZ, en rijd weinig meer op mijn dressuurzadel.