paarden (rassen) tijdschriften

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

paarden (rassen) tijdschriften

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 22:51

ok beetje vreemd topic maar ik loop al heel lang met deze vraag rond Scheve mond .

Toen ik vroeger 'de wereld van pony en paard' en de 'penny' enzo las stonden daar bijna altijd van die hele mooi tekeningen in, ook ben ik al jarenlang helemaal weg van 'franciens katten'. De tekeningen heb ik ook jarenlang uitgeknipt en in een plakboek geplakt .
Nu zou ik echt dolgraag voor een tijdschrift en/of boek over paarden willen illustreren, dat zou ik echt geweldig vinden.

Alleen heb ik dus geen idee hoe ik daarmee zou moeten beginnen? Zijn er misschien bokkers die bij zo'n tijdschrift werken of die iemand kennen die erbij werkt. Of is er misschien iemand die enig idee heeft hoe je bij zoiets terecht kan komen. Gewoon mailen naar een tijdschrift met tekeningen erbij vind ik ook zo stom staan Scheve mond , lijkt mij dat je dan niet echt serieus genomen zal worden.
Dus...iemand ideeen?


Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 10:52

Waarom zou je niet serieus genomen worden?
Anders schrijf een soort van open sollicitatie met tekeningen erbij. Is dat een idee?

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 13:08

het lijkt mij dat ze op de redaktie van zo'n tijdschrift bestookt worden met vragen of mensen in hun blad zouden mogen staan, als ik daar tussenkomt met een brief van 'Hallo, zou ik voor jullie tijdschrift mogen illustreren' lijkt mij dat dit gewoon op een grote stapel post komt en er nooit meer naar gekeken wordt.

Het hoeft ook niet echt zo'n groot tijdschrift te zijn als de penny of bit ofzo, daarom heb ik er ook rassen bij gezet Lachen , veel stamboeken hebben volgens mij ook hun tijdschrift, daar worde er minder van gedrukt en is dus ook minder groot (worden volgens mij ook niet in winkels verkocht)
En volgens mij moeten er toch wel een paar bokkers zijn die aan zo'n tijdschrift meewerken Verward

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:13

Ik zou er gewoon een mailtje oid naar bepaalde tijdschriften of redactie's van stamboek blaadjes aan wagen. Nee heb je, ja kan je krijgen toch?

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:18

We zouden jou erg graag als illustrator van ons stamboekblad willen hebben, maar ik ben bang dat we je niet kunnen betalen Haha! , maar als je erover wilt onderhandelen, be my guest OK dan! .

Als ik jou was zou ik gewoon met het Bit mailen,ze hebben best wel een open bedijfsvoering daar en zijn in ieder geval erg beleefd met het beantwoorden van hun mails. Maak gewoon een tekening aan de hand van een artikel in het laatste Bit en stuur ze dat op als voorbeeld.

Nee heb je, ja kun je krijgen, het talent heb je er zeker voor !!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:19


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:42

Ik zou zelf niet mailen maar een open brief sturen, iets vertellen over jezelf, iets over wat je tekent en waarom je bij hen wil tekenen...

dan kan je een link plaatsen en er bij zetten dat je bij interesse graag een portfolio opstuurt...

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 13:54

Craignethan schreef:
We zouden jou erg graag als illustrator van ons stamboekblad willen hebben, maar ik ben bang dat we je niet kunnen betalen Haha! , maar als je erover wilt onderhandelen, be my guest OK dan! .


daar had ik nog helemaal niet aan gedacht Frusty . Echt betaald hoef ik er (nog Haha! ) niet voor te worden, het gaat nu meer om de ervaring. Als ik al wat werk zo heb gedaan heb ik ook meer kans om zeg maar hogerop te komen.

Vashti ga ik ook wel een pbtje sturen, eerst dit dan maar proberen en over een tijdje ga ik dan maar zo'n open brief sturen naar wat grotere tijdschriften .

Bedankt allemaal (waar bokt al niet goed voor is Haha! )


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 01:32

Gewoon de stoute schoenen aantrekken en naar het Bit mailen of opsturen. Beetje meer overtuigd zijn van je eigen kunnen hoor ! Lachen

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Kempi001 en 11 bezoekers