Thermo laarzen, bij jullie ook zo snel stuk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Thermo laarzen, bij jullie ook zo snel stuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 20:22

Ik doe dus maar 1 seizoen met m'n thermolaarzen. En dan zijn ze gewoon helemaal af, ben ik door de zool heen.

Ik hoopte dat mijn laarzen van vorig jaar het nog een tijdje zouden doen, maar ik loop er nu weer een paar weken op en ben al weer door de zool heen, dus dat word weer naar de winkel voor nieuwe.

Hier voor heb ik die goedkope van Mountainhorse gehad(dus niet die hele gave dure van ong 100 euro). Nu heb ik volgens mij merkloze. Maar ze zijn dus allebei in 1 seizoen(oke, deze die ik nu heb 1 seizoen en 2 weken Tong uitsteken ) helemaal stuk.

Doe ik er rare dingen mee? Al mijn andere schoenen blijven wel heel(rijlaarzen loop ik nooit op, rijd ik ook nooit mee).

Is het aan te rade om die dure Mountainhorse thermolaarzen te kopen(dus wel die hele gave, die op die leren laarzen van hun lijken)? Ik ben bang dat ik er te korte pootjes voor heb. Er staat me iets bij dat ik ze vorig jaar ook gepast heb maar dat ze in m'n knieholte zaten te prikken.

*zucht*

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:33

Ik heb gewoon bij de makro oudoor schoenen gekocht, dikke sokken en chaps en ijslanderbeugels. Gaat prima en veel warmer, en doe er al 3 jaar mee!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 20:35

Ik gebruik ze dus niet alleen om ff mee te rijden oid. Maar geef d'r les mee, lange teugel er mee langs de weg, sjouw kilometers met Dennis aan de hand overal heen. Ze maken dus best veel kilometers, zitten heerlijk maar tja, ze gaan snel stuk.....

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:36

Ik heb thermolaarzen maar eigenlijk nooit gezeik mee...

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard


sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:48

Jady schreef:
Ik heb thermolaarzen maar eigenlijk nooit gezeik mee...


Ik ook eigelijk niet Verward

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:49

Ik rij er denk ik al een jaar of 4/5 mee, en ik heb ze nog van een vriendin over genomen, ze zijn nu ongeveer 7 jaar oud denk ik en nog steeds goed! Alleen de voering is wat minder dik geworden.

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:53

Ik werk ermee op de manege..binnen een seizoen bij is de voering al helemaal doorgelopen en zitten ze niet meer zo. de buitenkant ziet er nog steeds gaaf uit en de schoen is ook nog goed, ik heb trouwens de waterdichte thermolaarzen van BR, nu maar kijken of ze een tweed seizoen meegaan. Ook ik zweer bij de MH rimfrost riders...

!Update profiel!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:44

Ik heb twee of drie jaar geleden thermoboots van Mountain Horse aangeschaft. Ben er erg tevreden mee, rij er nu ook al weer bijna 3 week mee (ben een koukleum). Mijne zijn nog helemaal tiptop in orde en ik heb er veel plezier van!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:48

het schijnt dat als je veel in de mest loopt (vieze stal) of als je de stal veel mest, dat die thermolaarzen daar niet goed tegenkunnen en dat de zool dan losgaat laten. dat gebeurd bij mij namelijk altijd. nu heb ik bergschoenen (leer). met geitewollensokken... en dat is heerlijk warm! OK dan!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:50

Ik spoel ze altijd wel af onder de kraan voordat ik ze wegzet. Mest en ammoniak krijgen dus vrijwel geen kans.

Mmm, geitenwollensokken... Heb ze nu ook aan (in mijn sloffen nog eens een keer... Haha!)

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 12:38

Stallen uitmesten oid doe ik nu eigenlijk helemaal niet, Dennis staat dag en nacht buiten, dus in vieze stallen kom ik nauwelijks. Dat kan het dus niet zijn.
Hmmm, ik weet het niet. Het zal wel aan mij liggen.

Toch nog maar eens die MH Rimforest gaan passen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:55

Ik weet wat je bedoelt! Ik heb ook al tig paar gehad en nu heb ik vorig jaar weer een nieuw paar gekocht, van het merk dafna Verward met waterdichte voet en een voering die je eruit kan halen!

Het zijn echt hele fijne laarzen helemaal niet kapot of versleten na echt een goede winter erop gelopen te hebben (ook uitgemest en veel in modder geweest) en nu loop ik er weer op en ze zitten nog steeds prima!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:02

Hey Miesie! Een vriendin van mij heeft die Dafna laarzen van mij voor d'r verjaardag gekregen vorig jaar en haar bevallen ze ook erg goed! Zij legt altijd de voering eerst even op de verwarming en dan vlak voordat je naar buiten gaat aandoen. Mmm....
Maar dat zijn verder idd erg fijne laarzen!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:08

ik heb ook van die thermolaarzen van Mountainhorse, maar die gaan bij mij ook maar 1 winter mee hoor.
ze zijn wel fijn mee te rijden, en ook wel een beetje warm,
maar wel snel kaduk net zoals de overige schroeisels van mountenhorse.

Kiekeboe

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:50

Carlaa schreef:
Hey Miesie! Een vriendin van mij heeft die Dafna laarzen van mij voor d'r verjaardag gekregen vorig jaar en haar bevallen ze ook erg goed! Zij legt altijd de voering eerst even op de verwarming en dan vlak voordat je naar buiten gaat aandoen. Mmm....
Maar dat zijn verder idd erg fijne laarzen!

Ja, die laarzen zijn echt aan te raden en niet eens zo heel erg duur (voor zover ik me kan herinneren) Je bent iig goedkoper uit, dan als je elke winter nieuwe moet kopen.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:19

het is niet te hopen, heb ze voor mijn verjaardag gekregen en wil je er eigenlijk nog wel een paar jaar meedoen Knipoog
ik heb trouwens thermolaarzen van het merk global!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:40

ik heb thermolaarzen van het merk euroriding. gekocht hier in de buurt. 49,95. ik doe er nu al bijna 2 seizoenen mee


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, fokfanaat en 46 bezoekers