af en toe wordt ik moe van bokt...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Anoniem

af en toe wordt ik moe van bokt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:02

Ja heel banketstaaf wat ik nu ga zeggen maar ik zit ermee, dat standaard gelul, over leuk paardje Haha! gaaf beessie stoer paardje Cool al die standaard opmerkingen bij bokt, enm allemaal hetzelfde elke keer weer, ja ik weet dat het zo werkt maar ik vindt het soms erg vermoeiend hebben jullie dat dan niet???
Soms zie ik fotos van een hartikke lelijk paard en dan staan die bovenstaande kreten er toch bij, kan mn pet niet bij ik vindt het slijmen als je niet eerlijk zegt wat je ervan denkt....

Ajjj wat haal ik nu allemaal op mn hals... Bloos ikzelf geef ook vaak toe aan zulke vermoeiende opmerkingen hoor!


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:06

Ach joh, dan is het toch simpel? Dan log je toch een paar dagen niet in? Schijnheilig

En over die foto waar een lelijk paard op staat, maar iedereen zegt dat het een kanjer is. Dat is toch zo? Het is toch ook een kanjer? Voor de eigenaresse iig wel
Dus waar maak je me druk om! Verward

Op zoek naar de zon!!!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:15

als ik een "lelijk" paard zie, dan zeg ik niet leuk paard, ben altijd heel eerlijk(ook tegen vriendin met geverfd haar, wat zie jij eruit als een slet*oeps* dat was net iets te eerlijk)

Maar wat kan helpen is een tijdje geen bokt, je komt terug zeker weten, waarschijnlijk houd je het geen dag vol:), Maar serieus, ben bang dat er weinig aan te doen is.. het blijven verschillende mensen met verschillende smaken/manieren van doen en laten.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:16

Tsja, niet iedereen plaatst altijd even zinnige reacties. Ik denk dat ik me daaraan ook weleens schuldig maak.
Over het algemeen lees ik over dergelijke topics heen, of reageer ik gewoon niet. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen smaak. Wat ik een geweldig mooi paard vind, vindt jij misschien wel helemaal niks...

* To Belg, or not to Belg *

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:18

ik reageer als ik het echt een leuk paardje vind..vind ik het lelijk..reageer ik gewoon niet...

Karaat_the_newforest op Instagram

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:21

Ik ben er nu al zolang als bokt bestaat.
En zie steeds opnieuw dezelfde vragen.
Zoals aan de teugel lopen, of hoe hoog is B springen en dat soort dingen.
Heel soms lukt het me om niet te reageren, maar toch doe ik het maar weer, in de hoop dat er 1 iemand wat van opsteekt.

juval

Berichten: 13087
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:32

als het echt een lelijk paard is, kan je toch wel zeggen: aaahhhh wat een liefffie!!

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:33

Ik stoor me eigenlijk niet rap aan topics of reacties op bokt... Als ik ze niewil lezen, lees ik ze gewoon niet... En als ik niet wil reageren of het onderwerp niet zinnig genoeg vind, hou ik ook gewoon m'n mond... Zo werkt het voor mij het best, geen ergernissen of niks...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:48

juval"]
als het echt een lelijk paard is, kan je toch wel zeggen: aaahhhh wat een liefffie!!
[/quote]
Dat vindt ik dus zo vermoeiend het slijm druipt er dan vanaf nee sorrie dat kan ik dus echtniet! Ik moet wel tot 10 tellen om me in te houden en niet een eerlijk antwoord te plaatsen.

[quote="runningkawa schreef:
En zie steeds opnieuw dezelfde vragen.


ja helaas wel.....en ook heel veel dezelfde antwoorden....mensen nemen ook vaak niet de moeite om te zoeken heb ik het idee! Scheve mond

Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:54

ik zou dan gewoon schrijven bv: het is wel een leuk paardje maar niet men type, ofzoiets, of niet reagern Lachen
ps, kawa, vond je mijn topic over de bitten en bitschijven ook zo euh vermoeiend?
grtz kim

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:54

Chiqa schreef:
Soms zie ik fotos van een hartikke lelijk paard en dan staan die bovenstaande kreten er toch bij, kan mn pet niet bij ik vindt het slijmen als je niet eerlijk zegt wat je ervan denkt....


Smaken verschillen Chiqa Knipoog
Je hebt in zekere zin wel gelijk hoor, het merendeel van de reacties is "wow, gaaf beestje" (of iets in die trant).
Daar maak ik mezelf ook regelmatig schuldig aan.
Waarom ?
Omdat ik het blijkbaar een "gaaf beestje" vind en op dat moment weinig nuttigs toe te voegen heb.

Ik val overigens niet onder de categorie "slijmers"
Als ik een paard niet mooi vind dan reageer ik niet, of ik zal eerlijk zeggen wat ik er van vind.
En aangezien dat laatste lang niet altijd noodzakelijk is, kies ik er meestal voor om mijn mond te houden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:58

Oscar schreef:
Omdat ik het blijkbaar een "gaaf beestje" vind en op dat moment weinig nuttigs toe te voegen heb.


ben ik helemaal met je eens, ik reageer ook niet als ik een paard niet vindt spreken, maar je heb er altijd mensen bij(gelukkig maar) die wél een standaard reactie plaatsen.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:59

Jah smaken verschillen idd.
Ik geef gewoon geen reactie, er zijn maar weinig paardjes waarvan ik zoiets heb van wauw!
Maar als hun ze mooi vinden... Zou toch zielig zijn als iedereen hetzelfde paard leuk vond.

En tis nou eenmaal een paardenforum dus t is nogal logisch dat het elke keer daar over gaat. Haha!

Maar je hebt wel n beetje gelijk, gewoon die onderwerpen overslaan!

Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:01

ik word persoonlijk moeier van die topics:
abortus
ontmaagd
geen vriendje
weer es met hem/haar
echt zo van die dingen die nergens meer over gaan
dit is een paardnesite, maar er komen meer kweetniewa dinges die niks met paarden te maken hebben dan dingen die wel iets met paarden te maken hebben
dat ze een eigen site oprichten he

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:02

Als ik een lelijk paard zie, zeg ik meestal iets over het dekje, zadel, stal, etc.. Maar ik reageer bijna nooit meer bij ITP of HAW.. Omdat ik niets zinnigs te zeggen heb, en als ik wel zou moeten reageren krijg je van die "leuk dekje" reacties... Tong uitsteken

... And we like all the fluffy animals.


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:05

Sla ook idd de onderwerpen over waar een paard in staat dat ik lelijk vind, of waar ik echt gewoon nix over te melden heb. En tsja, soms zijn het dan nog onzinnige reacties, standaard, maar dan vind ik dat ook echt! Bij 10x hetzelfde paard wat mij niet aanspreekt vanuit een net ander standpunt, daar reageer ik gewoon niet op. Net als dat ik de meeste topics oversla met 2 of meer pagina's, tenzij het me interesseert. Zeker bij fotopaginas, dan zijn er al genoeg mensen die hun mening hebben gegeven, dan ga ik niet dezelfde mening er nog eens bij zetten!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:08

dutske schreef:
ik word persoonlijk moeier van die topics:
abortus
ontmaagd
geen vriendje
weer es met hem/haar
echt zo van die dingen die nergens meer over gaan
dit is een paardnesite, maar er komen meer kweetniewa dinges die niks met paarden te maken hebben dan dingen die wel iets met paarden te maken hebben
dat ze een eigen site oprichten he


Nou moet ik toegeven dat ik de laatste tijd vaker op Jeugdhonk en Algemeen zit omdat ik eigenlijk ff nix 'paarderigs' te melden heb en eigenlijk ook niet echt zin heb in paardentopics. Dus daarom vind ik het wel goed dat er meerdere fora zijn, kan je zelf kiezen en als je geen zin hebt in abortustopics enzo, dan lees je die niet. Nou ben ik het wel met je eens dat die onderwerpen wel btje irri aan het worden zijn maar oke...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:10

wat ik persoonlijk erg vermoeiend vindt zijn die hele lange verhalen zonder leestekens en simbooltjes, tenzij het eruitspringt, maar niet van die verhalen waar er al tig van zijn..

Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:13

ja, dat van die eigen site, ik liet me weer es te ver gaan, maar als er 1 topic van abortus is bv is dat toch geoeg? soms heb je zo van 3-4 topics over ghetzelfde onderwerp, maar als ze eerst es rondkijken, dan moeten ze die vraag misschien al niet meer stellen
(ik zit nu en dan es ook op de andere forums hoor, tis dat niet, maar ge kunt overdrijven ook he) en dat is wat er da laatste tijd gebeurt, iedereen overdrijftmaakt het veel erger dan het is enzo

Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:15

daar heb je ook gelijk chiqa, ook al maak ik me daar meerdere keeren aan schuldig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:17

waar ik me ook zo aan irriteer zijn topics met MSN taal....(oliebol ben nu wel lekker aan het afgeven he?) zo verschrikkelijk kinderachtig!!! Zag er net ook weer een....."friesjuhs ruuls tu wurld"willen ze nog reacties ook op hebben, sorrie mn haren rijzen ten berge....

Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:25

jea, en die meiden zijn dan verwonderd als we vragen om leesbare uitleg,
ook personen die dan typen in een dialect(ook al zou ik ook wel es durven een west-vlaams woord er tussen te mixen) en die mensen dzijn dan boos omdat er niemand hun serieus neemt (en zij steken het dan dat wij hun niet serieus nemen omdat ze nog maar 11 jaar zijn bv)
we zouden dit topic eens moeten laten lezen aan de beheerders ofzo, dan kunnen ze nieuwe regels maken en iedereen die er zich niet aan houdt verwijderen(de topics dan he)

overlaatst ook, ik had een topic gemaakt over bitten, en de werking, maar als titel bitschijven genoemd, daar kwam er niet veel reactie van, en ik kon de titel niet meer veranderen, maak ik een nieuw topic aan met een andere titel, en in dat topic de link, reageert er daar iemand( weet niet wie) zei dat dat niet mocht, blablabla, zette enen slotje op men topic, en ik kreeg dan een waarschuwing dat ik een overtreding had gemaakt en blablabla
dat vind ik toch ook wel ...

Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:26

heb het niet in 1 stuk getypt he! het zijn er 2 Schijnheilig

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:27

K kort mn woordjes ook wel af. zoals hier dus Bloos

Maar k zat me net ook weer te ergeren, zucht. Maar alleen aardig commentaar gewenst he!

Ja hoor, hij loopt prachtig, omdat ie geen andere kant op kan door al die zooi om zn nek! Daarvoor zijn hulpteugels tenslotte uitgevonden, om je paard naar beneden te trekken!! Stoom uit je oren

Dat soort dingen, alleen dat na de 2e komma vergeten we wel errug vaak!
Maar k heb niks gezegd. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:30

herkenbaar hoor Dutske dat kennen ze de regels ineens, nee die kui met MSN taal moeten ze meteen verwijderen, komt zo dom over zo kinderachtig! Toen ik elf was kwam het niet eens in me op om zo zielig te schrijven!!(Bestond toen gelukkkig ook niet hoor)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, Claudia81, DotBot, HarmanyL, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, Mariett, Mondy, nathe, Nientsje, Rianneko, Sanne_zepp, SannevZ, sinnekinne, Sylke104, XxMariellexX en 78 bezoekers