Mijn spullen opgehaald...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Mijn spullen opgehaald...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 21:26

Vandaag mijn spullen bij de paarden opgehaald... Was best wel een beetje zenuwachtig, beetje nerveus, want tja, het is niet niets... Ik heb er 3 volle jaren gelopen, en grotendeels met veel lol, om het dan allemaal achter je te laten...

Ik werd openhartig ontvangen door Fluffy, dat schatje zal ik ook erg missen. Niet dat ik nooit meer daar kom, maar ook niet zo vaak meer!


Het een raar iets, op stal komen zonder je lieverd te zien... In de wei stonden wel twee paarden, maar niet mijn lievie... Otto stond nu ook op de weide (heel de zomer bijna binnengebleven...)
De stal van haar was al weer helemaal uitgemest, dat had Maris gisteren gedaan, ik had al van te voren gezegd dat ik dat echt niet zou doen...

Gennies stal is ook al weer in beslag... Door mijn grote vriend Union (uhum, niet dus Boos! ). Ik (en Gen ook niet) hebben het nooit echt op Union gehad. Een heel lang verhaal, meerdere dingen, heb nooit een hekel aan een paard, maar aan hem dus wel... Hij is al zo'n blok aan het been geweest, en nu staat ie ook nog eens in haar stal... Maarja, hij kan natuurlijk niet altijd leeg blijven, het is een fijne stal... Maar toch niet zo fijn... Blij dat hij er nu niet in stond, zou het dan nog moeilijker maken...

Mijn spullen had ik snel bij elkaar, ik had alles al ingepakt en bij elkaar. Een hele doos vol halsters natuurlijk en al de andere 'troep''. Heb behoorlijk wat verzameld in die 3 jaar. Kijken of r in de schuur nog wat plek voor over is...

En toen weer weg... Zag de boer wel bezig, maar had geen zin om naar hem toe te lopen. Aan de ene kant had ik wel behoefte om even mijn zegje te doen, maar aan de andere kant had ik echt geen zin hem tewoord te staan.. Mischien nog eens...

Moeilijk om de stal zo te verlaten... wetend dat het nooit meer hetzelfde wordt! Ik zal wel eens langskomen, bij Otto en natuurlijk bij katje Fluffy en Mamsie natuurlijk... Eerst maar even een tijd wachten, tot het allemaal weer een beetje bezonken is, en ik niet bij elk woord Genderose tranen in mijn ogen krijg...

Dag tweede huisje, ik heb een fijne tijd daar gehad, maar ik kan het niet meer aan om daar verder te gaan... Wie weet loop ik weer wat anders tegen het lijf...


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:38

jeetje wat verschrikkelijk voor je...sterkte nog he !!

Karaat_the_newforest op Instagram

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:42

Tja meid, dat zijn rottige dingen om te doen Verdrietig !
Wel "fijn" voor je dat je het nu achter de rug hebt, want ik kan me best voorstellen dat je er tegenop zag ! Misschien dat je over een poosje idd nog maar eens naar die boer toe moet gaan, om te horen wat hij over het uiteindelijk wegbrengen van Genderose te vertellen heeft, dan weet je iig wat er met haar gebeurd is! Sterkte Ach gut !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:42

Meissie, ik hoop dat je weer een lief paardje zal vinden waar je je net zo goed bij voelt als bij Genderose.......het kan even duren , en je moet ook echt rustig aandoen , eerst even rustig de tijd nemen en de herinneringen aan Gen een plaats geven.
Knap van je dat je je spulletjes al hebt opgehaald, maar zo is de drempel niet zo hoog geworden en dat zou het anders misschien wel zijn geworden om weer op het erf bij die boer te moeten komen. Ik hoop dat als je een ander paardje tegen gaat komen , dit bij iemand is die zelf ook gek op zijn/haar paard(en) is.....maar nogmaals , doe het rustig aan. Heel veel sterkte !!!!

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:43

Alphen a/d Rijn is niet zo ver van Stompwijk waar mijn paard staat. Als je zin hebt kom ik je wel een keer ophalen en kan je eens even komen kijken naar wat Bokt paarden. De paarden van Prompertje staan bijvoorbeeld bij ons op stal. Misschien wel lekker om er even uit te zijn. Ik hoor het wel als je een keer langs wilt komen.

Mick en Aidan, mijn grote liefdes!!

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 19:14

Omegamedo schreef:
Meissie, ik hoop dat je weer een lief paardje zal vinden waar je je net zo goed bij voelt als bij Genderose.......het kan even duren , en je moet ook echt rustig aandoen , eerst even rustig de tijd nemen en de herinneringen aan Gen een plaats geven.
Knap van je dat je je spulletjes al hebt opgehaald, maar zo is de drempel niet zo hoog geworden en dat zou het anders misschien wel zijn geworden om weer op het erf bij die boer te moeten komen. Ik hoop dat als je een ander paardje tegen gaat komen , dit bij iemand is die zelf ook gek op zijn/haar paard(en) is.....maar nogmaals , doe het rustig aan. Heel veel sterkte !!!!


Ik doe inderdaad rustig aan... Eerst even alles ope en rijtje, beetje een plekje kunnen geven, voordat ik me weer openstel voor een paardje.
Ik ben wel aan het denken om op een manege op les te gaan (roep ik al 3 jaar). Nu hoorde ik dat er vlakbij een western manege is bij gekomen, mischien binnekort even een kijkje nemen Lachen


Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 19:14

oberon schreef:
Alphen a/d Rijn is niet zo ver van Stompwijk waar mijn paard staat. Als je zin hebt kom ik je wel een keer ophalen en kan je eens even komen kijken naar wat Bokt paarden. De paarden van Prompertje staan bijvoorbeeld bij ons op stal. Misschien wel lekker om er even uit te zijn. Ik hoor het wel als je een keer langs wilt komen.


Dat vind ik heel lief van je Lachen
Ik zal erover nadenken a:

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:17

Heel veel sterkte!!!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:51

Ik vind het knap van je dat je zo sterk ben t om er te vertrekken. ik wens je nogmaals veel sterkte.

En als je ns in de buurt bent bij mij (alblasserdam) bent, kun je altijd naar gen der broertje komen kijken. Als je dat tenminste leuk vind.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:57

Ik begrijp dat zoiets heel moeilijk kan zijn. Nogmaals sterkte.
En je bent hier ook best eens welkom om mijn pony's te komen meeten. Want ik heb jou weleens gezien, maar mijn pony's heb je nog niet gezien.
Terwijl als je wil kunnen we best een keertje afspreken.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Gaitkeeper

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:12

Ach jee,
Ik heb vaak eens wat van je gelezen, veel foto's plaatste je van je Genderose en ook de tweeling zal mij altijd bij blijven.
Heb al es eerder gezegd dat de eigenaar van deze merrie niet deugt.
Het hart wat jij voor 'je' paarden hebt was daar niet besteed.
Ik hoop van ganser harte dat je een verzorgpaard vindt die van jouw aandacht mag genieten en dat daarachter dan ook een eigenaar staat die dat net zo weet te waarderen en ook een hart voor zijn paarden heeft.
Als je hier in de buurt woonde had ik een paard graag aan je toevertrouwd. Volgens mij zijn ze in goede liefdevolle handen bij je.
Sterkte !

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:16

eej sterkte meid!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:21

ik leef echt wel met je mee, al heb je er niet veel aan...

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anita158, DDDara, Esperanza, Googlebot, ikkedus, Jet_33, Leukertje, Maanon_, Mark0919, Mila17, MissSicarius, Nalonyda en 42 bezoekers