I'm home sweet home again!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

I'm home sweet home again!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 17:00

Gister om vijf uur op Schiphol aangekomen na bijna 3 maanden Mongolie met Maaike (Memory)...
Heel erg gek gevoel hoor! Zo loop je maandag over de Chinese muur vlak bij Beijing, zo sta je dinsdag in de Nederlandse mist pepernoten te eten ( Haha! )

Mn pa en mn vriendje waren erg blij me weer te zien en ikke natuurlijk ook Lovers
Ook moesten we nog bijna onze cd's afgeven aan zo'n doane gozer Boos! hij vond ze nep.. ja zeg, in een groot warenhuis in de hoofdstad gekocht hoor, tssss (al was het misschien best waar, ze leken behoorlijk echt al waren ze maar $4 Knipoog )

Fotos net weggebracht, zaterdag kan ik ze ophalen dus dan volgen er wel wat Mongoolse en Przewalski fotos hoor

Het voelt nog een beetje als een vreemde droom allemaal, maar wel een mooie... helaas wordt die alleen waarschijnlijk weer abrupt afgekapt als ik mn volgende stage mag beginnen op kantoor, maarja, je kan niet alles hebben he Lachen
Ik hebt Bokt weer, das al heel wat OK dan!

So i'm back again now!!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:06

zo dat klinkt als een erg gave belevenis
Ik ben dan ook erg benieuwd naar je foto's ennuh succes met wennen aan Nederland. Knipoog

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:29

Welkom terug weer!Had je er rondgereisd of stage gelopen?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:32

Wow, dat lijkt me zeker een belevenis ! Hopenlijk heb je véél foto´s gemaakt (vast wel Knipoog ) zodat je iedere keer toch weer een beetje "terug" kan ! Welkom thuis overgens Lachen !

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:34

Wat geweldig!lijkt me echt vet tof! kben ook wel heel erg benieuwd naar foto's Haha!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:42

welkom weer!! en die mensen van de douane........appart volk is dat zeg.toen wij uit turkije kwamen werd onze koffer overhoop gehaald(moest de koffer van bijna 30 kilo ff zelf op een tafel tillen van 1 meter hoog....)omdat mvr. die net de opleiding k*&tmens Stoom uit je oren voltooid had last van haar rug kreeg als ze iedere dag koffers moest tillen. en ze wilde bijna onze (goedkope) merkkleding innemen.....grrrr Extreme duivel ...... wij hebben een klacht in gediend want hoe wij toen behandeld zijn.......pfff...sorry beetje off topic....ik ben nog erg boos. Boos!