2 mooie jassen van tentekamp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 23:37

vandaag met karin naar tentekamp geweest.
Wat kleine dingetjes gekocht, EN 2 mooie jassen.
Pepper, die dus niks met paarden heeft gaat vanaf vandaag door het leven met een schitterende BR winterjas!!!!
De BR Vancouver (hier gedragen door een vrouw, maar persoonlijk vind ik het echt een heren jas)
Afbeelding

EN ik heb een hele leuke jas van Global gekocht. De global aspen. In licht grijs, echt een heerlijke jas, en geeneens super duur.

Verder gekeken naar shabrakjes (voor hon) maar helaas alles full size... schoot niet op dus

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 23:43

Hoi Stef Lachen Kom ook net terug van het tentenkamp Haha! En heb ook even een goede slag geslagen Haha! 2 Pikeurjasjes ( nieuw en normaal voor fl 550,-) nu voor 5 piek per stuk.....
Die kerel bij de uitgang maakte een foutje, en dacht dat het de oude vieze tweedjasjes waren die voor fl 5,- daar hingen Extreme duivel Heb ik eens een keer echt mazzel Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 23:47

karin had een paar jaar geleden mazzel.
Ze ging met een vriendin, en zij had alles bordeaux, en die vriendin alles groen.
Dus beide een zweetdeken gekocht, de ene met een groen randje, de ander met een bordeaux randje.
Wat doen ze nou? Zetten ze op karins deken de naam van het paard van haar vriendin, en op die andere " de onze lieve vrouwe weide" (stal waar karin destijds voor reed)
Verkeerd om dus.
Tja, ze konder het er wel uithalen, maar dan zouw el ff duren.
DUs zouden ze opgestuurd worden.
Anywa, karin had dus nog niet bij tentekamp betaald, en verwachte wel een rekening bij de dekens als ze opgestuurd werden.
Niet dus, 2 gratis dekens....

Maar jij hebt wel heel erg veel mazzel gehad hoor,. pfff

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 23:57

Ben er ook heel blij mee.... Haha! En ik heb er ook maar gelijk een bijpaasend sjabrak en bandages bij gekocht Party!! Gaan we "in stijl" op buitenrit. Ik woon namelijk in "het Gooi" ( Misselijk ) dus ik moet wel een beetje toonbaar te paard zitten Clown ( BTW....normaal gesproken zit ik in m'n lekkere slobbertrui op mijn Knollie hoor!!!) Haha! .

Volgende keer weer het Tentenkamp, en dan de dekens uitproberen Extreme duivel

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 09:35

hee dat zou echt iets voor mij zijn ik wil ook wel mazzel Haha!
echt wel geluk hoor

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:10

Meestal heb ik ook niet zoveel geluk Verward Maar nu lekker wel!!! Ik heb trouwens ook naar jassen gekeken, maar ik vond ze het allemaal net niet hebben, komt misschien omdat iedereen bij ons op stal wel een jas heeft die daar hing......Ben best lastig met kleren kopen Clown

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:26

Ik ben gisteren geslaagd met wat spullen van Anky. Het is duur spul, maar met 40% korting wel weer interessant.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 12:49

Mooie jas he! die dingen zijn eigenlijk ook alleen te betalen in de uitverkoop. Anders vind ik het echt te veel geld. Ik koop de mijne ook altijd alleen in de afprijzing.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:06

ja, kan niet anders zeggen dan dat ik het een mooie jas vind *zucht*