OPNIEUW PAARD MISHANDELT; DIT KEER IN ZALTBOMMEL!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 08:42

Ik vind het echt verschrikkelijk dat sommige mensen die levende dieren aan kunnen doen! Je bent gek!
Wat ben ik blij dat onze paarden lekker veilig op stal staan! S´nachts! Dat is een veeeel fijner gevoel kan ik je wel zeggen hoor!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 09:57

sjongen jongen weer een Verward
wat kunnen die lieve onschuldige paarden nou doen!
het zijn er nu al zoiezo 2 1 heeft het op geslachtsdelen gemunt en die andere op hoofd!!!!
heel veel sterkte mensen

irmalouise

Berichten: 1959
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 10:10

wat vreselijk weer zeg hoe halen ze het in hun hoofd om aan ander mans dieren te zetten, hebben ze niks anders te doen laten we al die dierenbeulen bij elkaar zetten dan kunnen ze hun frustraties op elkaar loslaten dan zijn we daar ook weer vanaf, maar wat ik niet begrijp hoe ze het voor elkaar krijgen een paard moet toch reageren als ze pijn gedaan worden soms als ze een enting krijgen gaan sommige al door het lint en dat is nog niks vergeleken dat ze met een mis de vagina insteken dan moet zo'n paard toch weg willen of slaan, ik snap het echt niet zijn ze dan met meerdere of verdoven ze het paard??!! Mijn paard staat gelukkig op stal, achter een heel groot hek met daarvoor nog een grote waakhond die direct aanslaat zodra er maar een vreemde langskomt, gelukkig!!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 10:47

Pipo schreef
Citaat:
Mijn pukkie ( 7 maanden oud) staat samen met zijn leeftijdsgenootjes nog op het land in het oosten. Wel staan ze naast de boerderij en is hij niet echt aanhankelijk en makkelijk te pakken voor vreemden. Toch slaap ik er niet beter van.............

Dit ken ik maar al te goed... Ach gut Abby stond ook in het oosten van het land (altijd buiten) toen daar zo'n creep rondwandelde. Gelukkig is er niets gebeurt, maar na het lezen van zo'n bericht had ik ook flink de kriebels.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:09

Komt wel erg dichtbij nu, mijn man werkt in zaltbommel, is een half uurtje rijden.
Gelukkig staan mijn paarden binnen.....

Ngayalover

Berichten: 110
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:19

Weer zo'n vuile ****.
Hoe ziek moet je zijn??!!!
Dadelijk staan onze pony's achter meters hoge muren om zo'n gestoorde gek bij hen weg te houden, terwijl het andersom zou moeten zijn.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:31

In- en intriest dat dit soort dingen gebeuren.

En toch ga ik mijn pony's daar niet voor opsluiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:36

Ik vind he echt vreselijk... Verdrietig
Laatst was er ook al zo'n gek in Hoogezand, dat is niet zo ver van mij vandaan. Moon staat ook dag en nacht buiten, ik ben ook zo bang dater wat met haar gebeurd! Verdrietig

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:42

sherwood schreef:
dit is echt vreselijk!!!!
Maar nog erger misschien wel is dat dit dus duidelijk een andere is dan die voorgaande. Die had het meer op de geslachtsdelen voorzien, deze dus duidelijk niet!


Misschien is het wel een en dezelfde gek. Dat hij door zijn werkwijze te veranderen de politie probeert te verwarren.
Of die paarden die in het hoofd zijn gestoken niet zo makkelijk waren om bij de achterhand te komen en uit kwaadheid in het hoofd steekt. Dat is toen toch ook bij dat hengstje zijn hoofdje gebeurt!?

Ik meld me nog steeds vrijwillig aan voor een bokt-wacht, zelfs mijn vriend wil wel mee doen...
En Peter R. de Vries is misschien ook wel een oplossing, ik denk alleen niet dat hij het interessant vindt om te doen. Het zijn immers "maar" dieren he...

Tip: Vertel aub niet dat jouw paarden 's nachts buiten staan, je woonplaats staat ook in je profiel namelijk...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:47

We hebben er allemaal baat bij als er wat aan gedaan wordt. Je moet zelf toch de eerste stap zetten, vooral in deze regio weet ik namelijk dat de politie er heeeeelemaal niets aan doet. Ik heb hier al genoeg ervaringen met de laksheid van de politie. Niets is belangrijk genoeg voor inspectie. Surveilleren lijkt me op zich slim, maar ja, hoe doe je dat door heel Nederland heen? Je kunt nu in Zaltbommel gaan posten, maar behalve dat dit soort nieuws weerzin opwekt, zal het ook weer wat mensen aanzetten tot 'leuke ideeën'. Er lopen genoeg gekken rond, dat mag duidelijk zijn. Wie er daadwerkelijk tegen optreedt? Geen idee. Als Peter R de Vries er iets aan had willen doen, dan was hij er al aan begonnen. De mishandeling van paarden is nu per slot van rekening al een flinke tijd bezig. Bovendien heeft hij volgens mij nog nooit een ander onderwerp behandeld dan 'misdaad onder mensen', of vergeet ik nu een aantal onderwerpen? Politiekorpsen zullen ook niet alerter worden en zullen liever in hun auto suffen naast een flitscamera dan bij een weiland in 'onbewaakt gebied' surveilleren... De vraag is dus WAT je er aan kunt doen..

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:58

Niet weer...Verdrietig Houdt het dan nooit op? Wat voor walgelijke zieke geest heb je dan? Misselijk
Als ik diegene in mijn handen zou krijgen... Stoom uit je oren
Ik hoop dat deze persoon een langzame pijnlijke dood krijgt...en als er zoiets als een hel bestaat hoop ik dat ie daar voor eeuwig moet blijven.
~~}>
ik wilde dat ik wat kon doen...je kan niets doen behalve hem op heterdaad betrappen en hem hetzelfde aan doen als de paarden en andere dieren die mishandeld zijn

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:08

heb net ff mijn man gebeld, en die heeft nog niks gehoord (werkt dus in bommel)

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:53

Wat een ziekelijke toestand. Wat is er met de wereld gebeurd! Lopen er alleen maar gekke rond.
Ik ben woest!!! Stoom uit je oren

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:56

Niet te geloven....

Dat die zieke geesten niet van andermans dieren kunnen afblijven!! Stoom uit je oren

Ik vreet mezelf hier echt op, niet te geloven gewoon....hoe kún je!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:18

en weet je wat het is... je loopt bij dit soort gasten al gauw achter de feiten aan.. dat maakt het zo verdomde lastig om er iets tegen te doen!!! Boos!

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:32

lis schreef:
Gadverdamme, ik durf deze topics bijna niet meer te openen.
Ik zou willen roepen; zet je dieren alsjeblieft achter slot en grendel, maar ik snap wel dat het niet zo eenvoudig ligt.
Ik hoop dat die vent heel snel gepakt wordt. Bahbahbah!!


wie zegt dat het een vent is ! het kan ook een gestoorde vrouw zijn!!!
je hebt ook vrouwlijke paardenhaters hoor!! ik kan er over meespreken!
heb het bij ons op de manege genoeg meegemaakt!! Boos!

ik zit me hier zelf ook al op te vreten van woede! krijg telkens tranen in men ogen als ik WEER zo'n topic lees Boos! Verdrietig ! hopelijk overkomt het mijn paardjes nooit!!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:48

Jemig wat erg Verdrietig
Ik snap,net als iedereen hier natuurlijk,niet hoe iemand dit kan doen.
Ik hoop zo dat er iets aan gedaan kan worden.....
Maar wat .....

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:51

irmalouise schreef:
maar wat ik niet begrijp hoe ze het voor elkaar krijgen een paard moet toch reageren als ze pijn gedaan worden soms als ze een enting krijgen gaan sommige al door het lint en dat is nog niks vergeleken dat ze met een mis de vagina insteken dan moet zo'n paard toch weg willen of slaan, ik snap het echt niet zijn ze dan met meerdere of verdoven ze het paard??!!


Ik denk dat ze de paarden inderdaad verdoven. Al ben je met meerdere, dan hou je een paard nog niet rustig als er iemand met een mes in gaat steken.
Maar ook als ze verdoven begrijp ik het nog niet. Stel dat ze er sedalin in gooien, dan nog laat een paard het volgens mij niet toe dat hij mishandeld wordt.

Er moet echt iets aan gedaan worden, dit kan zo niet langer doorgaan! Verdrietig

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:59

Ow dit is echt erg wanneer stopt het nou! Boos! Als ik de persoon vind die het gedaan heeft..... 'K heb er gewoon geen woorden voor en het komt steeds dichter bij! maak me echt zorgen over me paardjes

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:02

Bijna iedere week staat er op bokt wel weer een bericht dat er nog een paard is mishandeld en er komt gewoon geen einde aan Verdrietig
Wanneer word die klootzak nou gepakt?? Boos!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:02

Je moet toch echt wel een zeer zieke geest hebben om zoiets over je hart te kunnen krijgen.. Verdrietig
Als ze zulke mensen pakken is TBS wel op zn plaats denk..

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:02

Ik heb nog niets terug kunnen vinden in de krant over de mishandeling in zaltbommel, misschien omdat het zo vaak gebeurd hoor je het ook niet meer, kijk maar naar questie Irak. Ik heb al meerdere malen gereageerd op dit topic en raak er niet over uitgesproken. Ik had voorgesteld voor een demonstratie, dat we ook beveiliging eisen op en rond stallen en weilanden, genoeg mensen die werkeloos zijn, dus dat ook weer opgelost. Natuurlijk wel met meerdere surv.want die gek zal zich maar net aanmelde. Las dat griebeltje er ook voor open staat voor een boktwacht. Ik houd me aanbevolen, ook al woon ik niet in de buurt, ben een van de werkelozen, dus tijd genoeg...Kom maar op zieke debiel!!!

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:43

echt verschrikkelijk, en het gaat ook maar door Boos! wanneer krijgen ze die gast(en) nou eens te pakken Boos!

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:57

jezus
hoe kunnen ze Boos!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:16

GVD WANNEER WERD DIE TINKER MISHANDELT? 2 WEKEN GELEDEN ONG TOCH???...HOEVEEL PAARDEN PAKKEN ZE VERDOMME NOG VOORDAT DIT STOPT??? HEB HET IDEE OF DIE F*CKING POLITIE ER OOK NIET VEEL AAN DOET...VIND DIT DOODENG!!!....Wanneer pakken ze die man/vrouw nou eens en laten ze die lijden..Wanneer???...Niet geloof ik ze vinden de poltiek en het geld veeeeeeeeel belangrijker dan al die onschuldige dieren die mishandelt worden en meestal van de pijn doodgaan...In wat voor wereld leven we??? Zometeen gaat Nederland er bekend om staan om de dierenmoorden ...... Boos! Boos! Boos! ....Sjezus ik tril helemaal hiero........... :'(