Eerste dag uit de stal - verslag Roxy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 18:15

Het ging allemaal heel braaf, was wel errug eng hoor!!
Ze heeft vandaag geen 1 keer gesteigerd!!! Lovers
Ik ben eerst haar stal ingegaan. Lekker zitten knuffelen Lovers mag haar beentjes (aan de bovenkant) al aanraken, , voorhoofd enhet halsje 1 keer een klein stukje van de buik. Ze wilde me allemaal 'kusjes' geven, zoals je een paard kan leren. Ze kwam steeds met haar mondje naar mijn hoofd toe en ik kon haar zo een kusje geven! Lovers Ik ben toen de staleigenaar gaan halen, ik haalde haar uit de stal ze vond het allemaal heel eng. Maar richting de buitenbak is al een aardig stukje lopen. We zijn een stukje richting de buitenbak gelopen en toen weer terug. Ze liep heel braaf mee, behalve langs de parkeerplaats, daar begon ze een beetje te wijken. (aanleg voor de dressuur? Knipoog ) En weer begon ze helemaal te flippen toen ik haar terug zette en de stal dicht deed! Morgen gaan we een stukje verder en dan misschien nog wat rondjes in de buitenbak. Maar ik denk nog niet loslaten, dan ben ik bang dat ik haar niet meer gevangen krijg. Ze moet eerst vertrouwen in me krijgen. Lovers
Ik ben echt helemaal verliefd op dat veulentje!!
Lovers

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:36

Aaahhh wat lief!
Maaruh, Robin niet vergeten he! Lachen

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 23:21

Aaah, jah dat veulentje is echt schattig!!! Lovers


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ¡!Ellen!¡ op 2001-10-18 23:22 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 09:30

Gister avond heb ik haar nog even gepoetst! ik mocht bijna overal komen! al op de bovenkant van haar kont zelfs! Lovers En ben begonnen met voetjes optillen ze tilt hem al op als ik mijn hand langzaam naar beneden laat glijden en ongeveer bij haar knietje ben. Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:16

aah veulentjes zijn zo lief Haha!
er was eerst een schuw veulentje (zie boogiegirls usericon) in expensive's wei en die hebben we tam gemaakt nu kan je er alles mee doen maar nu staat hij in een andere wei..