Zo blij met "nieuwe" stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Zo blij met "nieuwe" stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 23:03

Twee weken geleden is samsam weer van stal verhuist, weer terug naar de stal waar hij het eerste halfjaar gestaan heeft toen we hem vorig jaar kochten
We zijn daar weggegaan omdat we toen (nog) geen vervoer hadden en de verenigingslessen zijn in de manege in Epe, ook zijn daar super uitrijmogelijkheden. Maar er waren dus ook genoeg zaken waardoor we toch weer besloten hebben, onze biezen te pakken ('s avonds weinig mogelijkheid tot rijden in de bak, weinig sfeer, kleinere stal, 's winters geen mogelijkheid tot weidegang/paddock)

Ik ben zoooo blij dat we de knoop doorgehakt hebben, hij staat nu lekker met drie andere ruins in de groep, van 12.00 t/m 16.00 uur, in een supergroot weiland, +1 hectare, waar hij naar alle lust kan rennen, eten en spelen. Er is een buitenzet/binnenhaal poule, zodat ik maar twee keer per week binnen of buitenzet!

Ook is de bodem van de bak veel beter, sfeer is leuker, de les is super, zijn stal is groter, er is een lekker solarium. Echt super voorelkaar!

Het stomme is dat het nog goedkoper is ook, moet nu wel weer wat verder met de auto, maar dat heb ik er wel voor over. Sonja en ik hebben nu allebei een half ur priveles per week en 1 keer per week is er verenigingsles in Epe, waar we nu dus met de vrachtauto heen gaan.

Gister gelest en het ging super, ben echt helemaal blij (en sammetje ook)


juval

Berichten: 13184
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:05

nou dat klinkt goed zeg! fijn hoor, geniet er maar van.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:05

Wat fijn dat het je bevalt op je nieuwe 'oude' stal! Geniet er maar van. Zelf nu al eens gestart met Sam?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 23:20

Jurga schreef:
Wat fijn dat het je bevalt op je nieuwe 'oude' stal! Geniet er maar van. Zelf nu al eens gestart met Sam?


Ja, in oktober al, was 2e met 166 en 4e met 156. Dus de eerste puntjes zijn al binnen Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:26

Lekker joh,
merk je aan Sam ook dat hij het daar beter naar zijn zin heeft?
Dat buitenzetten doet de meeste paarden altijd wel enorm goed! Party!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:31

O wat fijn voor jullie en Sammetje.
En ben je ook van die bullebak af, dat zal de sfeer zeker ten goed komen Knipoog .
Ga je tenminste weer met plezier naar stal Lachen .
Proficiat meiden OK dan!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 23:37

Sjuimpje schreef:
Lekker joh,
merk je aan Sam ook dat hij het daar beter naar zijn zin heeft?
Dat buitenzetten doet de meeste paarden altijd wel enorm goed! Party!!


Dat idee heb ik wel ja, hij heeft in Epe in de zomer ook wel buitengestaan, maar altijd alleen en de laatste maanden niet meer. Nu heeft hij echt een "partner in crime"gevonden waar hij heerlijk mee kan ravotten (10 minuten en effe crossen na introductie in de groep stoond hij al met het betreffende paard te noppen).

Ik vind wel dat hij nu wat blijer, tevredener (en moeier Haha! ) uit zijn ogen kijkt op stal.

Hier heeft hij ook de mogelijkheid om met zijn hoofd over het stalluik te kijken en heeft hij nog wat te zien op de gang.

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 23:39

sarabande schreef:
O wat fijn voor jullie en Sammetje.
En ben je ook van die bullebak af, dat zal de sfeer zeker ten goed komen Knipoog .
Ga je tenminste weer met plezier naar stal Lachen .
Proficiat meiden OK dan!


Ja van "de koning"en ook van die manegekindjes OK dan! OK dan! , hier staan alleen wedstrijdruiters, de een fanatieker dan de ander, maar wel gezellig en de eigenaar en bedrijfsleidster/amazone/instructrice zijn ook top.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 10:07

Samsam schreef:
Hier heeft hij ook de mogelijkheid om met zijn hoofd over het stalluik te kijken en heeft hij nog wat te zien op de gang.


Dat vind ik ook altijd heerlijk voor een paard, vooral als in en om de stal nog al eens wat te zien is, is dat een leuke afleiding.
En ze kunnen elkaar zien.


PS: Gefeliciteerd met je eerste winstpunten! Kun je trots op zijn, waarom zet je dat niet in je onderschrift? Want dat zijn toch de punten van je zus?

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 10:12

essie79"]
[quote="Samsam schreef:
Hier heeft hij ook de mogelijkheid om met zijn hoofd over het stalluik te kijken en heeft hij nog wat te zien op de gang.


Dat vind ik ook altijd heerlijk voor een paard, vooral als in en om de stal nog al eens wat te zien is, is dat een leuke afleiding.
En ze kunnen elkaar zien.


PS: Gefeliciteerd met je eerste winstpunten! Kun je trots op zijn, waarom zet je dat niet in je onderschrift? Want dat zijn toch de punten van je zus?
[/quote]

Dat zijn de laatste resultaten, en als groom, mede-ruiter, en mede-eigenaar ben ik daar ook trots op Haha!

Ook met mijn eigen prijzen/punten hoor..

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 10:13

Leuk om te horen dat jullie het allebei naar je zin hebben! Waar is die stal Haha! ?
Ook fijn dat je paard geen moeite met de verhuizing heeft.

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 10:23

Dit is in Wenum Wiesel, bij Apeldoorn.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:00

Samsam schreef:
hier staan alleen wedstrijdruiters

Zeker één man niet Haha! Fijn dat het je weer zo goed bevalt op stal ik kom je deze week vast nog wel een keertje tegen. Waar staat Sam ongeveer??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 11:16

Maaike"]
[quote="Samsam schreef:
hier staan alleen wedstrijdruiters

Zeker één man niet Haha! Fijn dat het je weer zo goed bevalt op stal ik kom je deze week vast nog wel een keertje tegen. Waar staat Sam ongeveer??
[/quote]

Sam staat als ena achterste aan de linkerkant!

Had verwacht je al wel eerder tegen te komen....

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:21

Ik ben in februari naar een nieuwe stal gegaan en dat is zo fijn!

Maar toppie dat je het naar je zin hebt!

...Dreaming with my eye's wide open...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:17

He, Leo, wat heerlijk dat jullie de stap hebt genomen......goeie keus, Lachen!! Paarden die niet buiten kunnen spelen (met makkertjes), missen toch heel veel in hun leven, helemaal als ze nog zo jong zijn.....Nog gefeliciteerd met je winstpunten, ik had het van 't weekend gehoord van Monique dat het zo goed ging. Gaaf hoor!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:46

Samsam schreef:
Sam staat als ena achterste aan de linkerkant!

Had verwacht je al wel eerder tegen te komen....

Ik hoop morgen even langs te gaan, ben afgelopen weekend weggeweest vandaar Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:55

Ik kan je blijdschap helemaal voorstellen.Gefeliciteerd met je oud nieuwe stal.
Ik ben juni van het afgelopen jaar verhuisd en ik was ook helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe stal


fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 14:15

FlyingHigh schreef:
He, Leo, wat heerlijk dat jullie de stap hebt genomen......goeie keus, Lachen!! Paarden die niet buiten kunnen spelen (met makkertjes), missen toch heel veel in hun leven, helemaal als ze nog zo jong zijn.....Nog gefeliciteerd met je winstpunten, ik had het van 't weekend gehoord van Monique dat het zo goed ging. Gaaf hoor!!!


Ja, we hadden wat problemen met het vrachtautootje, en Han en Monique zijn zo lief geweest auto en trailer uit te lenen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:20

Gefeliciteerd met je punten hoor, toppie!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 178 bezoekers