m`n mountainbike is gejat

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

m`n mountainbike is gejat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 11:11

gvd zeg wat ben ik boos... ik had een tijdje terug een (hele dure) aluminium mountain bike gekregen van mijn ouders... geweldig ding kon `m met 1 vinger optillen zo licht was ie praktisch...
was er echt apetrots op kon er mooi mijn conditie weer wat mee opbouwen...
had met mezelf ook afgesproken dat ik `m dus niet `s avonds mee de stad in nam niet op plaatsen neer zette waar ie zomaar gejat kon worden en zette `m altijd met 2 hangsloten vast...
Nou komt mijn zus gister avond bij mij zo van: ik neem jou mountain bike mee want we gaan naar de bios en ik heb geen fiets...
dus ik al protesteren van neem dan een van de andere tig fietsen mee die in de schuur staan... nee nee dat hoefde niet want ze zette `m wel goed vast...
ik was al boos maar ja m`n moeder had een hele reeks sloten mee gegeven en die vond het wel ok..
totdat ik vanochtend uit mijn bed kwam en mijn vriend stond beneden wat ik nou het ergste wat er met je mountain bike kon gebeuren ...
nou ik zei doe niet zo banketstaaf zeg hij is niet gejat toch ?! ( hij maakt wel vaker erg flauwe grapjes dus geloofde `m niet)
ja zei die je moeder heeft gebeld dat Tanja (mijn zus) zonder fiets uit de stad is gekomen omdat ze `m er tussen uit getrokken hebben...

En foetsie is je fiets.... Huilen

kan alles hier wel kort en klein slaan zeg ik ben zo ontzettend woest !!!
verzekering van dat ding is ook net afgelopen... krijg dus ook geen cent meer Huilen

zodra ik diegene ook zie op mijn fiets schop ik `m hoogst persoonlijk eraf en krijgt nog een paar trappen mee... weet `t serienummer uit mijn hoofd dus zodra die klopt jat ik `m terug ....


(sorry voor het lange verhaal maar ben echt zo verschrikkelijk woest het moest er gewoon even uit)


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:12

tsja, laat je zus maar zorgen dat er een nieuwe komt.
Die heeft het risico genomen, ondanks jouw protesten

Goedgekeurd onderschrift :)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:28

Idd, laat je zus maar een nieuwe ophoesten, simpel as that.....
Als je het serienr ed hebt kun je aangifte doen (naja je zus dan), met een beetje mazzel vinden ze hem terug (jaja ook dat gebeurt wel eens).

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 11:28

zo zat ikd us ook te denken Billy...

maar mijn vader belde net dat de politie `n junk op zo`n mooie fiets zag fietsen en ze hebben `m er meteen afgehaald en de fiets in beslag genomen en TADDAAA dat wsa mijn fiets dus !!! ...
kan zometeen met de afgelopen verzekerings papieren mijn fiets op gaan halen op het politie bureau !!! Haha!


ik ben weer blij !!!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:30

Gelukkig maar
Ik hoopdat dat wel de laatste keer was dat ze hem geleend heeft.
Zo'n mazzel heb je vast geen 2x Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:04

Jij hebt een mazzel! Tjonge, mijn fiets heb ik nooit terug gevonden.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:07

heeej das mazzel hebben... nou niet meer uitlenen he?

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:12

ik ken het probleem alleen had ik de mazzel dat mijn fiets nog 3 dagen verzekerd was dus ikheb hem vergoed gekregen

wat een geluk heb jij dat je hem terug hebt zeg !!! echt goed

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:18

Wat een geweldige mazzel heb jij
Maar het valt inderdaad ook wel een beetje op, een junk op zo'n fiets. Meestal verkopen ze ze heel snel door.

Maar fijn dat je fiets weer terug is, en inderdaad, wat de rest ook al zegt: niet meer uitlenen!

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:49

Wowsers! mooi dat je hem terughebt! Lachen en nooit meer uitlenen die hap lijkt me...

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:10

fijn dat je hem trug hebt, dat gebeurd namelijk niet vaak!

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 14:24

Jantien schreef:
Wat een geweldige mazzel heb jij
Maar het valt inderdaad ook wel een beetje op, een junk op zo'n fiets. Meestal verkopen ze ze heel snel door.

Maar fijn dat je fiets weer terug is, en inderdaad, wat de rest ook al zegt: niet meer uitlenen!



het viel inderdaad erg op... en ben ook erg blij met de agent die `m eraf gehaald heeft .... want hij heeft via een stickertje op mijn fiets met de handelaar gebeld... die had nog een archief aan wie die de fiets verkocht heeft.. hij stond op mijn opa`s naam maar die is onder tussen overleden maar de agent heeft daar heen gebeld en de mensen die nu in dat huis wonen hadden nog toevallig het mobiele telefoon nummer van mijn vader liggen ...
Meneer de agent is in totaal 3 kwartier aan het bellen geweest Haha! om mijn fiets weer terug te bezorgen ...

alleen die beste jongen moet wel leren bellen...
krijgt hij mijn vader aan de telefoon zegt ie meneer u moet niet schrikken er is niets ernstigs gebeurd (m`n vader schoot meteen in de stress aangezien mijn zus ik en mijn moeder alle drie met de auto weg waren) zo begin je toch geen gesprek als er alleen maar een fiets terug gevonden is ...
maar ja heb er in totaal anderhalf uur op het politie bureau gezeten omdat ze niet konden zeggen of mijn fiets daar stond Boos! grrrr
nou ja ik ben in ieder geval blij met de politie !!! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vecar en 3 bezoekers