Overgebleven Sint Maarten snoep....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Overgebleven Sint Maarten snoep....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 20:34

Ja, het was vandaag Sint Maarten hier in Noord Holland en nu ben ik me dus misselijk aan het eten, haha. Er was nog wat snoep over Haha! Vingers aflikken
Wie nog meer?
Bestaat Sint Maarten trouwens alleen in Noord Holland? Want er waren mensen aan de deur en die woonden eerst in R'dam en daar kenden ze het niet.

Vork Eet smakelijk allemaal!


pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:38

Snoep over ?

Hoe weet je zo zeker dat er straks niet nog een lief klein iemand komt ,
en je dan zelf al alles opgevreten hebt ? Haha!

Wij deden er hier nooit aan iig , een 30 km onder Rotterdam Lachen .

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:38

Nee hoor, gebeurt tegenwoordig in steeds meer plaatsen in Nederland.
Hier staan ook troepen kinderen voor de deur Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:40

Jep, hier ook, mijn vriend is zo lief geweest om een zak spekkies te kopen hoewel hier nooit kinderen aan de deur komen Vingers aflikken Ben nog niet misselijk maar het duurt niet lang meer

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:40

hier doen ze een optocht met lampionnen, z-h dus...maar is dat niet in iedere stad/dorp/buurt/wijk of wat dan ook anders??

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:40

er is hier 1 meisje langs geweest en ik kom nu om in de minimarsjes, mininutsjes en de minimilkyways Scheve mond

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 20:41

pmarena schreef:
Snoep over ?

Hoe weet je zo zeker dat er straks niet nog een lief klein iemand komt ,
en je dan zelf al alles opgevreten hebt ? Haha!

Wij deden er hier nooit aan iig , een 30 km onder Rotterdam Lachen .


Dat weet ik héél zeker, want hier houdt het om half 8 al op, allemaal kleine kindjes die op tijd naar bed toe moeten Haha!
Maargoed, ik ben nu best wel misselijk en die milkyway die voor me ligt kan ik niet meer op. Dus ik stop ermee, voor vanavond dan Schijnheilig

Ik lees dat jullie allemaal kindjes aan de deur hebben gehad. Hier waren ook maar 5 groepjes, ik vind het altijd wel schattig hoor!
En tja, dat snoep komt ook wel weer op Knipoog
Laatst bijgewerkt door DominiqueDG op 11-11-03 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:42

MilkyWay...lekkerrrrrrrrr Vingers aflikken

Kun je hem niet doormailen Haha!

Qerty
Berichten: 2007
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:43

Omdat wij afgelopen zomer nog aan het overgebleven sintermaarten snoep zaten (er kwamen amper kinderen) hadden we besloten maar iets minder in te slaan...
Na drie kwartier was mijn schaal leeg Boos! (plotselinge babyboom?)
Gelukkig kwam er daarna nog maar een handje vol kinderen en die hebben we tevreden kunnen stellen met merci reepjes (je moet toch wat)

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:45

hier doen ze aan helloween
stomme kinderen..beetje lang deuren gaan en snoep bedelen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:46

Hier doen ze het beide, halloween en sint maarten Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 20:48

Dan kun je het Halloween snoep dat over is bewaren voor Sint Maarten Haha!
Ik vind het trouwens wel dubbelop hoor, lijkt me niet echt leuk.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:49

whaha wij ook !!! wehebben vet veel snoep over ik loop me helemaal vol te proppen Tong uitsteken:P

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:50

Barb schreef:
er is hier 1 meisje langs geweest en ik kom nu om in de minimarsjes, mininutsjes en de minimilkyways Scheve mond



hier ook. Ik had voor 30 kinderen ingeslagen (dacht nog, is het niet te kort?) en er zijn 4 kinderen geweest. De eerst komende 3 maanden eet ik dus minimarsjes, minitwixen, minisnickers en minibounty's. Vingers aflikken

Vervelend hoor. Schijnheilig

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:50

Heb niemand gezien. Hadden bij de Plus-Minus 3 kilo schuimpjeszak gekocht. Op stal ook een neergelegd maar die bleken niet tevreten te zijn. Prima dus voor Sint Maarten Haha!. Maar terwijl ze ons hier altijd lastig vallen, vandaag helemaal niemand. Zitten wij met die verrotte zooi opgescheept Boos!.

nou ja, waar een LAN-party al niet goed voor is Haha!

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:43

Ach, Fasel, Leon en Snowdon vinden ze wel lekker Vorig jaar kwamen ze om de 5 seconden, en altijd onder etenstijd. Dan zit je, breng je je vork naar je mond, en TRING!!! grmpf... Nu viel het mee, iets van 6-7 groepjes schat ik. En om half 8 kwam de laatste. Bleken een stel huisvrienden te zijn, ik schrok me dood... Ik dacht "Huh, kleine kinders zeg Verward" Waaah....! Wow! Bleken het die lummels te zijn op hun knieën. Ik gooi in een impuls die deur dicht Bloos! Maar trek m dan weer open, en luister hun prachtige liedje af. Ze hebben ook lekkers van me gekregen *LOL* Onze snoeptrommel is ver leeg geraakt... wel jammer, ik had zulk lekker snoep gekocht Schijnheilig

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:46

had wel wat gekocht maar er is niemand geweest (was ook pas om 6 uur thuis, en zag onderweg al allemaal kinderen lopen, meende dat je dat meestal savonds doet?

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:04

Heel Sint Maarten is volkomen langs me heen gegaan geloof ik....

Nulla tenaci invia est via

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:07

Ja wij hebben ook lekker veel over , komt omdat we om kwart over 7 weggingen Naar de film : Matrix revolutions (was trouwens TOP) dus nu hebben we ook lekker veel spekjes over en ben al aardig misselijk!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:27

Bij ons wordt St. Maarten gevierd met een Lampionnen-optocht Lachen . De optochten worden door de kleuterscholen hier georganiseerd en er loopt altijd een paard (met St. Maarten erop Knipoog ) voorop.
Ik heb het de afgelopen 6 jaar gedaan, waarvan de laatste 3 x met Beer, wat altijd erg leuk was; Beer genoot altijd vreselijk van alle aandacht (en van alle lekkertjes die de kinderen voor hem meenamen Clown !) Helaas... dit is het eerste jaar zonder Beer Verdrietig !
Dikke krijg ik niet echt lekker de trailer in, maar ik wil het volgend jaar zeker wel met Ynskje doen ! (Heeft nu nog een veulen aan de voet) Na de optocht lopen alle mensen naar het pleintje achter de kerk waar een goot vuur brand en dan is er voor de kinderen warme kinderpunch, voor de ouders Glühwein en Lebkuchen Vingers aflikken !
Met Halloween komen de kinderen altijd om snoep aan de deur. De afgelopen 2 jaar had ik maar net genoeg snoep klaar gezet, dit jaar zijn er welgeteld 6 kinderen geweest Verward .

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 07:35

Maya schreef:
Ach, Fasel, Leon en Snowdon vinden ze wel lekker


Dan heb ik hier nog een hele zak voor ze Knipoog

'Paint' it 'Black'

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 08:46

Barb schreef:
er is hier 1 meisje langs geweest en ik kom nu om in de minimarsjes, mininutsjes en de minimilkyways Scheve mond


Zoiets als hier dus, normaal krijgen wij hier wel wat kids aan de deur maar gisteren maar 2 Scheve mond
Gelukkig lust ik het ook allemaal hoor Tong uitsteken

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 08:56

Hier zijn ook maar 3 kindjes langs geweest terwijl dat aantal normaal toch op zo'n 17 ligt!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 09:41

In Assen ben ik het eerste jaar compleet verrast... stonden er ineens kinderen voor de deur te zingen en ik had natuurlijk helemaal niks in huis. Waar ik oorspronkelijk vandaan kom, doen ze niet aan St. Maarten namelijk... wist ik veel Verward . Ik had nog wél mandarijntjes. Alle kinderen een mandarijntje gegeven... en verder is het de hele avond rustig geweest Haha! Ik zag het al voor me, die kinderen buiten: "Hé, pssst! Op 123 krijg je mandarijntjes! Boos! "

In Elst doen ze wel enthousiast aan carnaval (ik heb de raad van 11 al in 8-voud door de dorpsstraat zien struinen, compleet met fanfare Clown ), maar St. Maarten kennelijk niet. Zit ik daar met m'n lollies... vervelend! Tong uitsteken

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 09:51

Hier in Drenthe doen ze het idd ook, maar dit jaar is er helemaal niemand bij ons aan de deur geweest....(we wonen een beetje in the middle of nix) dus nu kunnen we alles lekker zelf opeten! (ik ben echt groot fan van 'kikkers en muizen' - hoewel je daar wel enorm misselijk van wordt)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~