WN: Blesdijke -Trail oefenparcours Sylvester Ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

WN: Blesdijke -Trail oefenparcours Sylvester Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 12:48

Op zondag 30 november staat op de Sylvester Ranch in Blesdijke, in het zuidelijkste puntje van Friesland, een trail oefenparcours klaar voor de beginner en de gevorderde ruiter. Iedereen is welkom, wel graag opgeven bij de Sylvester Ranch, telefoonnummer 0561-441518

Wie komt er? Ik denk dat ik zelf niet kan, ik moet die dag naar een beurs en tja, trail oefenen met een veulen tussen alle ruiters is ook niet heel erg praktisch, lijkt me..


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:18

he jammer dat barly dan nog niet thuis is, en met daisy heeft het geen zin. die is bang voor rare hindernissen Bloos! maar leuk initiatief.

Bellebabe
Berichten: 179
Geregistreerd: 26-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 09:44

Zal syl een belletje geven, heb er wel zin in.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:19

Hoe gaat zo'n oefenparcours in zijn werk?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bellebabe
Berichten: 179
Geregistreerd: 26-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:37

oefenen en oefenen, ja kan je paard laten wennen aan allerlei opstakels en hier en daar je techniek verbeteren

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:24

Het is niet zo ver hier vandaan dus ik denk er nog even overna. Ik heb verder geen trailervaring helaas

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:44

Oh bij Sake en Silva van der Wal! Hij is mijn hoefsmid (nah ja, van Quins dan en ook van Stan) Haha!
Wat een leuk initiatief zeg. Het is vlakbij, dus als ik niets anders heb is het misschien wel wat, zal eens bij Sake informeren

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:39

hele mooie stal hebben ze nu en de binnenbak is ook prachtig...
Leuk initiatief! Veel mensen hebben de hindernissen niet om te oefenen...


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 21:36

Niet iedereen heeft inderdaad de materialen in huis om een eigen trailparcours te maken. Daarom lijkt dit me juist een perfecte kans!
Ik ben echter wel één van de gelukkigen met flink wat trailmateriaal op het adres waar mijn paard staat.... *LOL*

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:51

Het is niet alleen dat je 'thuis' geen trailmateriaal zou hebben, maar juist omdat het 'ander' trailmateriaal is.
Er zijn zat paarden die thuis feilloos over brug en door hek gaan, maar op een wedstrijd is het 'wah ...eng...' en staken dan. Dit is dus dé manier om dat eruit te oefenen Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 23:24

..en elkaar adviezen te geven. Ik denk dat je veel aan elkaars hulp kunt hebben.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:00

Het blijft jammer dat ik te ver weg woon. Ik ken Sake en Sylva nog uit de tijd dat Sake in de drafsport zat. Anders had ik wel geweten waar ik zondag de 30e zat Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:59

jaaargh!! ik kan niet de 30 ste...mmm..misschien als ik..eehh even prakkeseren.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

walk
Berichten: 52
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 15:35

Weet er iemand wat de tijden zijn dat er geoefend kan worden het lijk mij leuk om even tekomen kijken, wie is er die dag begelieder of is het op eigen houdje.

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 01:55

Graag wil ik zelf even reageren op de vraag over de tijden van het Trail oefenparkoers bij ons in Blesdijke. Anders wordt het zo via via. Het begint om 1 uur t/m ongeveer 5 uur s'middags. Ik zal het zelf begeleiden. Het is geen echte clinic, maar bij genoeg animo kan dat wel regelt worden in de komende maanden. Net als andere clinics.
Dan denken jullie misschien, wie is ik, dus ik stel me even voor.
Mijn naam is Sylva van der Wal, misschien beter bekend als mevrouw Pebbles. (Zo ben ik al eens op de wedstrijd genoemd door iemand die niet zo snel op mijn voornaam kon komen) Ik rij nu acht jaar western wedstrijden, na 23 jaar "Engels". Ben begonnen met mijn "SUPER" paard Red Pebbles en daarna nog met anderen. Sinds 1 november geef ik nu ook prive en groepsles. Daarvoor startte ik ook in de Amateurklasses, maar dat is nu voorbij. Ik vind het jammer, omdat ik graag mag starten en nu toch minder startmogelijkheid hebt. Maar je moet keuzes maken in het leven, dus vandaar.
Tijdens het oefenparkoers kan ik het toch niet laten om tips te geven en leg de balkjes weer recht zonodig, dus kom maar lekker trainen en er een gezellige middag van maken.

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:28

Sylva welkom op Bokt Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:38

Hey Silva Lachen

Wat kost het eigenlijk om er te oefenen?

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 17:57

Welkom Sylva! *LOL*

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:12

Sylva, na langdurig meelezen je eindelijk aangemeldt?? Het is hier fantastisch, *LOL* ..........

Welcom on board en laat je meevoeren in de heerlijke discussies, probleem- oplossingen en de blije verhalen van iedereen.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 19:09

Romkabouter het kost 12,50 euro en als je een box wilt huren 7,50 extra.
Hebt jij ook een "griekse y" op je toetsenbord? Die mag je gebruiken bij mijn naam.
Ik heb bokt altijd wel gevolgd en vondt vooral de discussie's en adviesen van trainingen/voeding e.d leuk om te volgen. Ook heb ik de acht jaren wedstrijden met veel plezier gedaan en altijd vind ik het gezellig en een "uitje" om op wedstrijd te gaan.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 19:44

redpebbles schreef:
Hebt jij ook een "griekse y" op je toetsenbord? Die mag je gebruiken bij mijn naam.


Haha, dat is wel een erg subtiele hint Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:11

SorrY Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Axefield

Berichten: 482
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:14

Hi Syl! Had jou al gezegd dat ik zou komen en heb m'n kereltje ook al verteld dat we een weekendje uitgaan, maar hij zou wel graag een plekkie naast z'n papa willen hebben, ze moeten ff bijpraten Haha! Haha! !! Enne....Siouxie zou ook zo graag weer met Xiba willen spelen *LOL* *LOL* !!!

walk
Berichten: 52
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:42

Hai sylva leuk dat je zelf op mijn vraag reageerd en dat je nu ook een boker ben geworden, ik kom zo als het er uit ziet als voet volk want kijken is ook gezellig en vooral bij jullie, of heb je nog een paardje over voor mij groeten en tot 30-11.

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:42

Lijkt me leuk om ook eens mee te doen. OK dan! Alleen zijn zowel Donja als ik daar denk ik nog net iets te groen voor. We hebben nl. geen van beide echt ervaring in een trailparcoursje, dus zullen we de eerste keer echt begeleiding nodig hebben.
Als we wat verder zijn met lessen (of als er een clinic is), dan wil ik graag eens meedoen!

Groeten Judith


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers