tatoo

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 18:55

ieks, vrijdag ga ik samen met een vriendin een tatoo laten zetten Party!!! Van een steigerend paardje. Niet zo'n overdreven grote hoor, een heel lief (vooral niet kleurrijk!) kleintje op mijn enkel (en please vertel me niet hoeveel pijn dat gaat doen!!!).
Hihi, wat vinden jullie ervan?
Zodra ik de afbeelding heb zet ik hem hierneer!

Party!! een angstig meisje Lachen Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 19:41

Leuk hoor!!! Enne, als je goed eet van tevoren en niets neemt dat bloedverdunnend (aspirine, alcohol,drugs...niet dat ik je daar voor aan zie hoor... *LOL* *LOL* *LOL* ) werkt valt het reuze mee! En niet vergeten te showen als je hem hebt! PS: tubetje calendula halen, maar dat zal de tattoo-artist ook aanraden misschien...doeiii!!! Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 19:46

heb jij er ook ene? je klinkt zo ervaren!!!
waar heb je hem en wat voor ene?
ik ben best wel bang dat het auwie doet!!!
is het erg duur? (arg daar gaan mn hard gewerkte centjes *LOL*

Party!! Kus, Kim Party!!

jajazodra ik hem heb maak ik metteen een foto en plek ik hem hier!!! Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 19:55

hoi,ik heb er eentje op mijn schouder,en wil er nog een op mijn onderrug.maar helaas moet ik je vermelden dat op je enkel erg veel pijn doet.je kunt nadat ie gezet is twee weken lang met vaseline smeren en vooral NIET krabben of velletjes eraf trekken,want dan laat de inkt los.ikke wil natuurlijk gauw een foto zien! Party!!

soms is het beter om te zwijgen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 19:58

doet het ook na het zetten pijn dan?
neej toch?!?! hoop het niet iig want ik moet de dag erna 5 uur lopuh?! Verward

xxxjes Een onzeker meisje Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 20:23

Ik heb de mijne nu sinds september.
Ik heb er 3 kwartier voor gezeten de lijntjes zetten doet het meeste pijn. die moeten heen nauwkeurig en wordt dus met een iets dikker naaldje gedaan die wat minder snel gaat. Als je wat met kleur neemt is het inkleuren minder pijnlijk behalve als je dus zo een als ik heb want die moest heel voorzichtig worden ingekleurd dus heeft ie dat ook met hetzelfde naaldje gedaan. In begin ging het wel ik was ook heeeeeeeel bang maar wou het zo graag vond het te vergelijken met het epileren aleen als je wat langer zit wordt de huid geiriteerd en dat was dus minder.
Ik zelf had zo'n 3 dagen last van een verbrandgevoel. moest ook 2 maal daags met zalf smeren en mocht niet douchen na 5 dagen wel maar niet de straal erop heb er 1 op m'n linkerschouder.Afbeelding

dit is de mijne

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 20:30

nou voor mij geen tattoo hoor, ben niet zo´n held geloof ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 20:30

En als het een zwarte is, mag je de komende tijd niet in de zon want dan verkleurt 'ie!

Veel plezier met je tatoo, en sterkte (een enkel is niet zo'n heeeeele fijne plaats om een tatoo te laten zetten....)

Sonja.

PS Nimber, mooi paardje! Eigen ontwerp?

Ik heb ooit eens een steigerend paardje getekend en aan mijn toenmalige partner als tatoo kado gedaan voor z'n verjaardag omdat ie er al jaren over liep te zeuren. Nu ziet hij dus elke dag mijn tekening en mijn paraafje als hij in de spiegel kijkt *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 20:32

dies wel gaaf!

Ik weet nog niet precies welke ik wil
ik wil iig een steigerend paardje, en niet tevel gekleur allemaal. Liefst zwart of 1 kleur.
kben echt bang dat het pijn gaat doen! Tja dna zul je wel zeggen, doe het niet, maar ja... kvind het kei mooi.... *twijfel*
iedereen zei ook dat een navelpiercing kei pijn zou doen, NOT! Khad nie eens door dat hij er al doorheen was hahaha lol. Ach ja, we zullen zien...

Party!! Kus, Kim Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 20:34

hahaha kdoe gewoon lekker mn sok over mn paardje, dan kan hij ook niet verkleuren! Tong uitsteken
hahahaha
Schijnheilig

Kimmy *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 21:00

nee stond in een boek maar de tattoovent zei dat ie 'm nooit eerder had gezet wel zonde zei ie want hij vond 'm ook erg mooi. ach ja kon niet kiezen tussen een tribal en een eenhoorn... toen zag Mike deze.. na een maand terug geweest om te kijken of ik 'm nogsteeds mooi vind en ja toen laten zetten.

Michael heeft ook een mooie een draak een beetje zelf ontwerp want hij heeft 'm van internet gehaald zelf de kleur weggelaten en 'm laten vervagen oja in die van mij zit orgineel een oogje.. die heb ik weggelaten

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 07:17

Doet geen pijn hoor!!!
Alleen inderdaad die lijntjes zetten is een beetje een rot gevoel, maar geen pijnlijk gevoel, meer een beetje irritatie.......ik heb er nu ongeveer 2 jaaar 1tje op mijn schouder en ik had na die tijd ook helemaal geen last alleen mijn beddegoed zat een beetje onder de zwarte inkt hihihihi Pling

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 08:13

ik heb er een op mijn enkel en valt mee met de pijn,maar ja de pijngrens is bij iedereen anders.
wat ik altijd doe na een tattoo is heel goed wassen met zeep is wel een rot gevoel maar dan was je hem schoon en ik smeerde er nooit vaseline op altijd lotion dat werkte bij mij het beste,veel succes

moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 11:28

(ik ben kim bij een vriendin thuis, monica)

thanx kben blij dat ik nu van iemand hoor dat het niet zoveel pijn doe op je enkel...

Ik kan wel iets hebben hoor, hihi, maar toch heb ik wel een bietje leip *LOL*

Ach ja, we zullen zien, ennuh, vrijdagvond staat hier een foto! Party!!

Thanx,

Kimmy*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 16:53

Ik heb zelf nu al een jaar of 10 een tatoo op mijn schouder. Het zetten deed niet echt Verward pijn, het voelde een beetje als een krab van de kat, zo branderig.
Ik wil er graag nog eens een tatoo bij laten zetten, iets van een fee Schijnheilig , eenhoorn Schijnheilig of elfje Schijnheilig . Dan komt die op mijn dij of rug Pling .
Je moet van te voren wel goed bedenken waar je je tatoo gaat plaatsen. Ik zal nooit een tatoo op mijn enkel plaatsen omdat ik uit hoofde van mijn functie nog wel eens in rokjes en pumps wordt verwacht Scheve mond\\ . Een tatoo wordt dan niet gewaardeerd, vooral wanneer je met internationale relaties te maken hebt.
Vandaar ook, dat ik er eentje heb laten zetten op een plek die ik makkelijk kan verbergen onder kleding. Maar het liefst zou ik wel een tatoo op mijn enkel en pols laten zetten *LOL* . Iets van een bloemenkrans met allemaal kleuren Party!! Party!! lekker vrolijk!
Party!! Party!! Nou, ik wens je veel sterke vrijdag }>

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 18:08

ik wil ook n tatoo.. eingelijk 2...
1tje op mn binnenarm en 1 op mn kuit. Ik wil ook een piercing door m'n lip...

Maarja Jippie heeft wel gelijk, ik weet nog niet wat ik wil worden en als k dan de hele dag in een mantelpakkie moet rondhuppelen is dat niet zo charmant met een tatoo op mn kuit en een knopje in mn lip...

*zucht* ik blijf nog ff door dromen!!

Sharda

..... leeg .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:31

Een knopje of ringetje in je gezicht kun je er gewoon uithalen naar je werk. Een tong-piercing zou je ook uit kunnen doen als je moet werken, en niemand ziet het gaatje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, AhrefsBot, Albertina71, AngeliqueB, Chonelly, Firebug, gigil, GoogleAdsense, Googlebot, Knudd, Larissa123, laura22, ManonGrr, MarliesSam, rien10, Rooss_24, Slmt9, Tomboy0, WendyKtH en 66 bezoekers