Ervaring met Natuur Trailing?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zupah
Berichten: 4
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Ervaring met Natuur Trailing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 13:18

Goedendag dames (en heren natuurlijk)

Voor mijn opleiding marketing ben ik op zoek naar dames die hier wat zouden willen posten over het onderwerp trailing (Het paardrijden in de ongerepte natuur)

M'n werkgever (die een manege beheerd) is benieuwd naar de doelgroep en naar eventuele toevoegingen hierbij, zoals:

Wat vind jij leuk bij trailling?
Wat kan er verbeterd worden bij trailing?
Wat zou jij graag willen zien bij trailing?
En wat er maar in je opkomt!

Ik zou jullie echt onwijs dankbaar zijn, als jullie een aantal berichten zouden willen posten! Alvast bedankt!! Lachen



(P.S. M'n werkgevers site is: http://www.voornetrail.nl , kijk er eens op als je in de omgeving van Voorne Putten woont, of om meer informatie over het onderwerp wilt)

Zupah
Berichten: 4
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 14:23

Iemand? je zou me er echt heeel erg mee kunnen helpen..Lachen

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:33

trailing? is dat een nieuw engels woord voor een stevige rit door bos en hei? Zo ja, dan doe ik dat bijna iedere dag. De bak boeit ons niet zo dus zijn we bijna iedere ochtend een paar uur in bos, hei of polder te vinden. PB me maar als je me uit wilt vragen Haha!

Zupah
Berichten: 4
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 15:25

Ja! Ik dacht dat dat de standaard naam was voor die stevige ritten Lachen Het probleem is dus dat we graag een aantal verbeteringen willen aanpassen door het aan de mensen te vragen die er altijd mee bezig zijn....jullie dus.

Dus...brand los! Haha!

Zupah
Berichten: 4
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 10:13

Alweer niemand? is het zo'n moeite om even een klein verhaaltje neer te typen... Boos!

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 10:31

Ik wil best op het e.e.a. een antwoord geven, PB mij maar een duidelijk vragenformulier.
Over de 4 vragen die jij hebt gesteld kan ik wel 2 a-4tjes vol schrijven en dat kost mij teveel tijd. Maak een duidelijk formulier en je krijgt van mij antwoord.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 11:05

één ding dat ikzelf belangrijk vind, en dat ik bij weinig of geen organisators aantref, is de mogelijkheid om met je eigen paard voor een meerdaagse trail in te schrijven. of dat je ergens een week verblijft (met eigen paard) en elke dag aan begeleide tochten kan deelnemen.