"De perfecte partner"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

"De perfecte partner"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 00:04

Vanavond werd de eerste aflevering van dit programma uitgezonden op rtl 4.
Het is een programma met Martijn Krabee, waarin wordt gezocht naar 'de perfecte partner' voor een bepaald persoon.
Wie heeft dit ook gezien en wat vond je ervan?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:20

Niet gezien, maar het is wel ineens een hype he, dat soort programma's. Kan me maar zeer matig boeien eigenlijk...

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:25

Ik heb het gezien en vond het een leuk programma

Ik vond die jongen er wel leuk en spontaan uitzien voor een eeuwige vrijgezel. Maar, als je ziet dat 'ie bij dat eerste meisje gewoon zit te bellen en sms'en voor z'n werk op een date, dan lijkt me dat toch wel een beetje een afknapper... Maar, het is wel een leuk stelletje geworden zo vind ik Vork

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 00:59

Ik moet zeggen dat ik zijn ogen ontzettend vreemd vond. Haha!
En dat ik stiekem toch wel ging voor die derde persoon. Maar goed, dat was net wat die vrienden al zeiden.. met de derde meid ondernam hij natuurlijk ontzettend veel.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 01:05

Ik vond het trouwens wel erg grappig bij het ontbijt van dat tweede meisje, dat ze gewoon helemaal niks zeiden tegen elkaar. En, daarna gaat ze wel helpen met verhuizen! Dan ben je ook best gek hoor Tong uitsteken

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 01:16

he oliebol!
ik wilde het zien!
ben ik totaal vergeten Bloos!

word het herhaald Haha!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:02

Wat een domme vent....

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:37

Ik wou ook kijken, maar ben 't helemaal vergeten Scheve mond

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:56

Wat is er toch met mensen rond de dertig die ineens aan de partner moeten? Idd een echte hype tegenwoordig. Tsja....ik geloof niet dat het geforceerd zoeken een oplossing is...

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:09

Vond het wel een leuk stelletje geworden Lachen Maar die kerel was wel een beetje apart hoor, niet mijn type Haha!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:16

Leuk programma, [naam verwijderd] heeft genoten.

Maar boy o boy, wat had die kerel idd vreemde ogen...ieuw.
Totaal niet mijn type, helemaal tegen het einde toen hij zo popie-jopie tussen die 22 niet gekozen vrouwen stond te brallen ...bleh Misselijk

Volgende keer een lekkere vent graag

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:47

Ik vond het ook een leuk programma Haha!
je zag wel gelijk dat ie die 2e echt niet moest, en hoe die op haar verjaardag reageerde...

Was trouwens ook zeker niet mijn type, maar hij paste volgens mij wel leuk bij dat eerste meidje

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:10

Ynzo schreef:
Ik heb het gezien en vond het een leuk programma

Ik vond die jongen er wel leuk en spontaan uitzien voor een eeuwige vrijgezel. Maar, als je ziet dat 'ie bij dat eerste meisje gewoon zit te bellen en sms'en voor z'n werk op een date, dan lijkt me dat toch wel een beetje een afknapper... Maar, het is wel een leuk stelletje geworden zo vind ik Vork


Hier kan ik me wel bij aansluiten.

Ik vond het programma leuk en vond hem er goed verzorgd en leuk uitzien. Idd jammer dat zijn ogen niet helemaal waren, maar niemand is perfect. Verder had hij gewoon een leuke uitstraling en kwam spontaan over.

Die meid die hij gekozen heeft trouwens ook. Ik vond haar ook de leukste van het stel.
Verder vond ik het idd fout dat hij gewoon zat te smsen en haar maar een beetje liet gaan.

Maar van mij mogen er meer van dat soort vrijgezelle mannen rondlopen Haha!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:20

Idd niet erg charmant al dat gebel/sms maar als je een eigen zaak hebt (zoals die vent) dan moet je soms wel! Ik doe wel eens 'zaken' op mijn paard, ook niet altijd leuk.
Maar ik vond 'm helemaal erg eng. En die 2e meid had m meteen moeten zeggen dat 'ie op kon rotten met z'n verhuizen of hem een rekening geven voor de gewerkte uren! Hoe haalt hij het in zijn hoofd om haar te laten beulen!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:21

jaa dat was echt achterlijk he
je gaat toch niet zo'n meiske mee laten werken Verward
ik zou het niet gedaan hebben iig Tong uitsteken ze moest hem bij het begin al niet eens

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:41

Ik heb wel erg gelachen om die verhuizing. Laat hij haar eerst de hele dag sjouwen en dan zeggen dat ze beter de trein naar huis kan nemen. En niet eens het fatsoen hebben om haar even naar het station te brengen. Haha!
Maar het is wel lekkere luchtige tv moet ik toegeven. Niet iets om voor thuis te blijven maar wel amusement.

Scudo
Berichten: 3
Geregistreerd: 16-12-01
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:51

Hier Honeybee... moet stiekem zeggen een mailtje te hebben gestuurd naar het programma.. Wie weet... Haha! Tja, ik ben de laatste tijd in een erg gekke bui Tong uitsteken

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:00

vond het wel een leuke programma, is toch handig iemand eerst laten helpen verhuizen en daarna op de trein naar huis sturen Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:43

Ik zag het pas toen het bijna was afgelopen. Wel een leuk stelletje!

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:50

die ogen waren inderdaad vreemd, volgens mij had hij geen wimpers.
Dat eerste meisje vond ik wel de leukste, maar ik dacht eigenlijk wel dat hij voor die derde zou kiezen, die paste volgens mij toch beter bij hem.
Zouden ze over een tijdje ook nog laten zien hoe het verder ging? dat lijkt me wel interessant.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:57

Ik heb het gezien. Haha! echt een kei raar programma. Dat eerste meisje vind ik ook het leukste.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:54

Mijn perfecte partner ligt nu op de bank te spelen met zijn playstation Lachen
en ik zat op school heb het programma gemist.
( maar als het lijkt op the bachelor dan maakt me dat niets uit Lachen )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:58

Aaaaaaaaaaah vergeten te kijken Huilen
Ik wilde het graag zien omdat een vroegere vriendin van me in het programma zat, als 'raadsvrouw' voor een vriend van d'r.
[AM] The perfect partner RTL4 voorstukje
Ships, komt ze nog een aflevering voorbij denken jullie of is het programma de volgende keer gevuld met andere mensen?

(vast wel, we leven in een snelle maatschappij, hup, kiezen en NEXT!!) Haha!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:14

Ja, volgende week zal het met nieuwe mensen zijn... Misschien dat aan het eind van 't seizoen de afleveringen herhaald worden, ofdat er een terugblik gedaan word...

Die vriendin die was wel aardig vaak in beeld geweest, vooral in het begin en aan het einde

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:23

Ik heb het beginstukje gezien en ben bij de eerste reclame maar weer eens aan mijn tentamenstof gegaan...

Ik vond die Stefanie wel leuk, maar heb geen flauw idee welke het geworden is Dat was de enige die bij het begin zelf wat vroeg, vond ik wel wat hebben *LOL*
Die met die tikkels en de bokshandschoenen waren niet echt mijn keus, maar ik moet zeggen dat ik ondertussen ook de krant zat te lezen en te eten dus echt aandachtig heb ik ook niet naar de kandidaten gekeken