Tolbert?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Tolbert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 13:30

Hey,
Ik heb een kwpn merrie en de vader van haar moeder is Tolbert.
Ze is nogal eigenwijs en koppig af en toe en volgens iemand bij me op stal heeft ze haar karakter geerfd van tolbert?Heeft iemand wat meer informatie over hem of een foto? (heb al op google gekeken maar kon nix vinden)En zijn dr nog meer mensen die een paard van Tolbert hebben? Zijn die ook zo eigenwijs?
Groetjes, Renee

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:01

Hoi, ik ken verschillende mensen met paarden waar Tolbert-bloed in zit. Eén meisje heeft een Purioso*Tolbert die Z2 dressuur is met minstens 40 wp (staat nu te koop dacht ik), maar de meeste die ik ken springen ook heel aardig. Ze zijn niet allemaal even makkelijk bij het africhten.

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:53

nee...ik ben wel geboren in Tolbert (plaatsje in groningen..) maar ja daar heb je niets aan....

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:55

Yep, ik heb een Tolbert ruin. Tolbert is zijn vader. Een lekker lief, maar ook zeer eigenwijs droppie is het Haha! Hij is werkwillig, maar kan ook een flinke draak zijn Hij dressuurt heel leuk, maar vind springen ook erg leuk.

PB me even je mailadres, volgens mij heb ik nl nog wel wat info en een foto van hem liggen.