Mijn L2 debuut, op het nippertje O:)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Mijn L2 debuut, op het nippertje O:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 00:21

Vandaag werd er een wedstrijd geoorganiseerd door mijn vereniging in manege Lelystad en dan doe je natuurlijk wel mee he, ookal was het maar 1 proef Tong uitsteken Schijnheilig Ik moest pas laat starten, kwart over 9 's avonds. Bloos! Eerst moest ik om 10 over half 10 maar dat was gelukkig dus iets vroeger geworden omdat er een paar hadden afgebeld. Ik ree met een clubgenootje mee want me ouders hadden er niet op gerekend dat ik zo laat moest starten want die moesten naar een verjaardag.
Ik had lekker kunnen inrijden. Een bekende bak natuurlijk voor Melano en mij. Het rijden ging afgelopen tijd niet zo lekker maar gelukkig liep ze bij het inrijden wel goed! Daar was ik dus al tevreden over Lovers Na ongeveer 35 minuten te hebben ingereden mocht ik mijn proef rijden. Ik moest als eerste starten van de D-L2.
Me proef ging best wel goed. Het doorzitten is niet zo'n groot probleem en Melano liep er wel goed en ontspannen bij Cool De galopsonderdelen vond ik zelf niet zo goed gaan. Ook het halsstreken ging niet helemaal zoals ik wilde Schijnheilig Maar nadat ik de proef had gereden was ik zeker wel tevreden voor de eerste keer L2 OK dan! Na te hebben uitgestapt Melano heb ik haar weer op de trailer gezet. Toen we klaar waren gingen we naar de kantine toe en mijn punten hingen er al, 156 punten Party!! Ik was erg blij, op het nippertje dus Haha! OK dan! Nadat iedereen in de L2 had gereden was al snel de prijsuitreiking. Bleek ik ook nog 3e te zijn Party!! Maar er waren helaas maar 2 prijzen Tong uitsteken Haha!
Dus voor mij was het een geslaagde L2 debuut Had al lang geen dressuurwedstrijd meer gereden Bloos Ik was weer om ongeveer kwart voor 11 thuis. 1 voordeel aan zo laat starten is dat je kan uitslapen en alles op je gemak kan doen Schijnheilig Maar het was erg leuk


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:31

Gefeliciteerd Amy! Lachen
Goed hoor, eerste keer L2 en gelijk een winstpunt Party!!
Ga zo door zou ik zeggen :p

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 12:09

Gefeliciteerd met je debuut in het L2. Altijd weer fijn om winstpunten te rijden!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:19

Zow lekker voor de eerste keer!Gelijk een wp!Ga zo door zo ik zeggen Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 16:26

Gefeliciteerd, leuk zeg omgelijk je eerste L2 een winstpunt te halen, Ga zo door!
Succes verder!

(Krijgen we ook een keer foto's te zien? Schijnheilig )

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 16:58

Gefeliciteerd !
Knap hoor, om tijdens je debuut meteen een winstpunt te scoren.
Dit smaakt vast naar meer Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26418
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 18:08

klinkt bekend, je L2 debuut Tong uitsteken had ik namelijk in augustus ook, ook 156 Knipoog (en 160, was 2 proeven)

maar netjes gedaan hoor gefeliciteerd!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 18:32

Dank jullie wel Party!!
Fairie: deze keer zijn er geen foto's gemaakt maar wie weet de volgende keer weer Knipoog

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 18:36

Goed hoor,Amy! dat doe je leuk Haha!

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:24

kon je het commentaar een beetje lezen..... Lachen
ik had geschreven namelijk.....! hahaha


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 12:34

Hahah wat leuk Haha! Ik kon het heel goed lezen hoor Knipoog Ik zat nog te denken na me proef van wie er zat te schrijven want het zal vast wel een bekende zijn geweest maar ik had er verder niet opgelet onder me proef.. Maar leuk om te weten Party!! Knipoog

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:50

Jeee, lekker joh!
Je moet toch maar een dressuurmuts worden Cool Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:01

ging wel goed toch? Je was toch een van de weinigen met een winstpunt! Super.... Had alleen niet zo veel tijd om ook daadwerkelijk te kijken, moest zoveel schrijven die avond, dat ik nog pijn aan mijn arm heb!!!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:36

Heeel goed
Nog gefeliciteerd zeg!!!
Ennuh hoezo bokt verslaafd!! Gaat ze het om half 1 snachts nog op inet zetten Knipoog hahahahha Tong uitsteken

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers