Een jaar samen en gevierd zoals het begon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Een jaar samen en gevierd zoals het begon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 08:45

Tja, 10 november 2002 was het toen hij mij meenam naar Beekbergen. Vol begrip dat mijn paard meemoest. Nog geen seconde maakte hij daar een probleem van. Vanaf het allereerste moment dat hij me samenzag met Raak wist hij dat er die band was. En hij heeft nog nooit geprobeerd daar afbreuk aan te doen. We maakten een heerlijke rit door de bossen van Beekbergen. Nadien afgezadeld en toen we met alles klaar waren hield hij me tegen voor de deur van de stal en volgde er die voorzichtige maar o zo innige zoen Lovers. Als in een film? Misschien, maar dit keer wel mijn film.

We besloten vorige week ieder jaar 10 november traditioneel te vieren te paard. Gisteren deden we dat in de bossen van Putten. Het Solse Gat opgezocht.

Afbeelding
Het pad dat we af moesten. En ik kon er geen foto van maken maar aan de rechterkant stond...... jawel... HENK DE EZEL. En Henk maakte geluid. Lovers .

Afbeelding
Nog eentje met een Rekkekoppie Lovers

Afbeelding
Yep, we gingen de goede kant op. Dat was dan ook de enige keer dat we goed gingen Haha!

Afbeelding
Zijn ze lief he Lovers. Die oortjes bedoel ik dan Bloos! . Nee geintje, Spookje en Tovenaarjte natuurlijk.

Afbeelding
Mijn geliefde aan de andere kant van het Solse Gat.

Afbeelding
Maar snel besluit hij zijn geliefde weer op te zoeken.

Afbeelding

Afbeelding
Waar zijn ze dan?

Afbeelding
Maar zijn geliefde besluit van hem heen te gaan Huilen

Afbeelding
daar is het veel mooier. Waar is Raaki's hoofdje dan?

Afbeelding
toch besluit ze dat ze liever veilig terugkeert naar haar geliefde Lovers

Afbeelding
mooie oorjtes voor een mooi gat.

Afbeelding
Het Solse Gat

Afbeelding
Wij kunnen heus ook crossen hoor Boos! Bloos

Daarna raakten wij de weg kwijt. En het bos daar is groot. Het werd al wat schemerig dus toen wij de weg zagen zijn we uit veiligheid daar maar gaan rijden. Na een half uurtje waren we weer terug bij de veewagen. Daar afgezadeld en de paarden op wagen gezet. En toen volgde er traditioneel weer die innige zoen Lovers . En nee, ik heb daar geen foto van Haha!.

Op naar hopelijk nog heel veel jaren samen met deze geweldige vent. Ooit zei hij 'eens kijken of ik jou dan kan temmen', toen ik hem waarschuwde voor mijn temperamentvolle karakter. Ik lachte hem uit. Maar nu, een jaar later is er dan dat Faseltje dat toch enigzins getemd is. Is het hem toch gelukt. Zo iemand moet dan toch de ware wel zijn niet?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 09:05

Onwijs mooie fotoos en een onwijs mooi verhaal!!! Zo te lezen hebben julli een heerlijke dag gehad!!! Gefeliciteerd nog he?? Knipoog

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 09:34

Nog gefeliciteerd.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 09:37

Mooi verhaal over je prins op het witte paard Knipoog
Veel geluk nog samen Lovers

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 09:55

Erg mooi daar in Putten toch? Moet tot mijn grote spijt melden dat ik er gewoon nog nooit met paard ben geweest.

En het Solse Gat werd mij vroeger altijd verteld, daar was het behekst.
Heel lang geleden stond er een klooster en die was helemaal de grond ingezakt en bij middernacht kom je nog nonnen tegen ofzoiets.
In het midden was er een ronde afgezette plek, en dat was het moeras.

Gefeliciteerd met jullie jubileum OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:07

Gefeli... Op naar de 2 jaar! Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 10:11

Klopt. De monnikken van dat klooster heulden met de duivel. Het klooster is daar in de bodem weggezakt. Een hek heb ik niet gezien maar het is wel een gevaarlijk stukje.

Ik wil er nog wel eens bij middernacht en volle maan gaan kijken Lachen

Cody, in alle opzichten mijn prins op het witte paard Lovers

Dank jullie voor de complimenten.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:13

Wat is het daar mooi met al die gekleurde bladeren!! Het stukje heb je ook erg leuk geschreven Kan me vorig jaar nog wel de pb-tjes herinneren ben erg blij dat het zo goed met je gaat OK dan!

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:14

Moet een mooie rit geweest zijn met zo'n Herfstbos! Mooie foto's en mooi verhaal!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 10:15

Dank je Barb. Ja, we hebben heel wat heen en weer geklept. Het gaat inderdaad goed met me. Heb het gevoel dat ik met hem alles kan overwinnen. Soms ben ik daar zelf niet zo zeker van maar dan is ie er altijd weer om me daarvan te overtuigen.

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:36

Mooi bos, en heel veel geluk samen!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:43

Wat lief!! *zucht* ik hou wel van sprookjes met een mooi einde.. Lovers

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:09

Tis idd net een sprookje.. mooi verhaal.. leuk dat ej dat deeld met de bokkers!! Knipoog

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:13

Ontzettend mooi, net een sprookjesverhaal Lachen

[quote="Fasel"]Ooit zei hij 'eens kijken of ik jou dan kan temmen', toen ik hem waarschuwde voor mijn temperamentvolle karakter. quote]

Ik geloof dat ik een tijdje geleden tegen iemand zei: Leeuwen zijn te temmen maar een Bosch niet.... Knipoog

Laat die persoon nou net zo eigenwijs zijn Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 12:17

Ach, Bokt was er toen ik in de oliebol zat. Bokt was er om me naar die allereerste afspraak met MrMagic te slepen. Dan heeft Bokt dit ook wel verdiend Knipoog.

Jij eigenwijs Petit? Geloof ik niets van. Haha!

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:11

En uiteindelijk ben ik ook op bokt Lachen

Maar het was echt een fantastische rit en ik hoop ook dat we dit vele jaren kunnen blijven doen Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:58

Haha!:D:D:D Fantastisch om te lezen! Nogmaals gefeliciteerd met dit jubileum! *LOL*

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:03

Fasel schreef:
Ach, Bokt was er toen ik in de oliebol zat. Bokt was er om me naar die allereerste afspraak met MrMagic te slepen. Dan heeft Bokt dit ook wel verdiend Knipoog.

Jij eigenwijs Petit? Geloof ik niets van. Haha!


Mooi gezegd Lachen

Ikke? nope, wel lief verlegen en onschuldig Knipoog

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:56

supermooie foto's hee met dat herfstblad! ziet er heel romantisch uit! leuke paardjes ook voor zover ik ze kan zien!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:04

Cody was me weer voor, ik had het kunnen weten.

Haha!

Maar idd, jij hebt de spreekwoordelijke prins op het witte paard gevonden! En dat jullie nog maar heel wat jaartjes de 10e november mogen vieren met een heerlijke bosrit! Cool

En als we het dan toch in sprookjesstijl houden: die boze heksen die je hier en daar tegenkomt, zullen jullie uiteindelijk toch samen overwinnen, daar ben ik van overtuigd! Leuk setje zijn jullie, maar dat wist je al. Tong uitsteken