sporen man???? :?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

sporen man???? :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 09:08

word ik van de week toegevoegd op msn, is het iemand die een interview wil houden over paarden enzo... hij zei dat ie me profiel op bokt zag, ud ik d8 nou is goed, weet je..
gaat ie allemaal vragen stellen en hij blijft door zeiken over sporen Verward
rij je met sporen?
hoeveel soorten sporen heb je?
rij je er vaak mee??
schop je je paard hier wel is mee als je boos op hem ben??
ik zei allemaal positieve dingen en dan ist ie in 1 x off, egt raar hoor Verward
hebben jullie dat ook al gehad???

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 09:17

Als iemand je wil toevoegen op MSN, dan moet je daar toch zelf toestemming voor geven? Als je diegene niet kent, kun je dat het beste gewoon weigeren. Probeer anders even in zijn profiel op MSN te kijken, maar hij zal wel zo slim geweest zijn om daar niks in te vullen (een aantal dingen is wel verplicht om in te vullen trouwens). Dit klinkt een beetje als een broertje van "stableboy" hier op bokt. Ook zo'n griezel die kickt op meisjes met sporen/laarzen/zwepen... Misselijk Gelijk blokkeren op MSN!!!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 09:21

ja, ik heb hem meteen geblokt en verwijderd

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:12

goh, jij ook al?

Ik ook, moest een werkstuk maken voor school had ie het over.
Kreeg gelijk een gevoel van "Jean"
Toen ik vroeg hoe hij op bokt heette was het "Jo" maar met de zoekfunctie kan ik geen jo vinden

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 13:17

nee, ik denk dat hij gewoon hier op bokt profielen zoekt waarbij een msn bijstaat en dan elke keer een andere naam gebruikt, zodat je hem niet herkent. maar hierbij als iemand je toevoegt en hij gaat steeds door op die sporen blokeer hem dan gelijk en verwijder hem

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:30

Bij mij ook al. Ik denk een jaar terug had ik het ook zitten, en moest hij een werkstuk voor school maken, interview, enz. En dan bleef hij iedere keer dat hij online kwam zeggen dat hij het vergeten was op te schrijven. Jaja, tuurlijk Gaaaap. Een week ofzo geleden had ik hem terug zitten, maar ik was die dag juist slecht gezind, en dat had ik dan maar even op hem afgereageerd Schijnheilig. Daarna nooit meer last van gehad Lachen.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:55

gatveredamme wat eng daarom heb ik mijn email ook niet hier staan je moet op elke internetsite je niet zoveel kenbaar maken want er zijn echt gekken op deze wereld!!! uitkijken dus!!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:09

Ja, ik heb net de zoekfunctie gebruikt en toen zag ik ook al zo'n vaag topic die stableboy heeft geplaatst. Wat een idioot zeg!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:32

Ach, dat krijg je met internet, een tijd geleden (jaar ofzo) was er ook iemand die allemaal mensen had toegevoegd, geilde op paardemeisjes en foto's van steef gebruikte en zeggen dat hij het was.
Blokken en verwijderen, en je email niet meer op bokt zetten.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:09

Ik vermoed dat ik ook een PB van die persoon heb gekregen... Van ene "Greg"
Heb m'n MSN uiteraard niet gegeven, ben niet simpel. Heb 'm overigens ook niet op bokt staan, mensen die er om vragen kunnen 'm krijgen, dan filter je die ongein al een heel eind.

Nulla tenaci invia est via

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:09

Zelfde probleem gehad, op MSN
Heb hem eerst lekker de grond in geboort, en toen geblokt Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:39

heey die ken ik!! iemand met de naam isabelle i love you ofzo, als msn naam??
of ik met zweep reed?? nop, met sporen?? jep....of ik een foto wilde zenden waarbij ik lekker duidelijk in de huid prikte!! zo ik was boos, meeen, ik ben niet snel boos, maar toen...oei Tong uitsteken

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:42

Margreet schreef:
Ik vermoed dat ik ook een PB van die persoon heb gekregen... Van ene "Greg"
Heb m'n MSN uiteraard niet gegeven, ben niet simpel. Heb 'm overigens ook niet op bokt staan, mensen die er om vragen kunnen 'm krijgen, dan filter je die ongein al een heel eind.


Idd
Dat figuur gaat ook maar door he Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Kayla op 10-11-03 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:43

die gast die mij toevoegde komt uit gent...staat iig in zn msn profiel...hij heet hans ofzoiets?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:46

Yessy schreef:
heey die ken ik!! iemand met de naam isabelle i love you ofzo, als msn naam??

Jep, die had mij ook toegevoegd.

Hij vroeg me:
Rijd jij met sporten?

Ik zo:
Jij wel?

Hij:
Vind je een zweep leuk?

Ik:
Ik kan beter vragen of jij het leuk vind, maar het antwoord weet ik vast al wel

toen was hij uitgekletst en ging er lekker de blok knop op Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:51

ik heb em allang gedelete ja, wat een loser zeg, tss... hij zei ook dat ik de eerste was die hij sprak, ja not he Tong uitsteken

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:23

Jeetje nog meer mensen!! Bloos! Die vroeg dat mijn ook al. Rij je met zweep? Wat is het ergste wat je hebt gedaan bij een paard met de zweep? En al die rara vregen stelde diegene. Echt vreemd!! Scheve mond

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:27

stef schreef:
goh, jij ook al?

Ik ook, moest een werkstuk maken voor school had ie het over.
Kreeg gelijk een gevoel van "Jean"
Toen ik vroeg hoe hij op bokt heette was het "Jo" maar met de zoekfunctie kan ik geen jo vinden

Ik vroeg dat ook. Hij zei toen dat hij het niet meer precies wist enzo. Dus zei hij maar wat. Ik kon het ook niet vinden op de zoekfunctie. Scheve mond Echt super vreemd is dit hoor. Verward

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:46

stef schreef:
goh, jij ook al?

Ik ook, moest een werkstuk maken voor school had ie het over.
Kreeg gelijk een gevoel van "Jean"
Toen ik vroeg hoe hij op bokt heette was het "Jo" maar met de zoekfunctie kan ik geen jo vinden


Mijn ervaring met Jean:
Ik ben nu sinds 1,5 jaar overgestapt naar western, ongeveer een jaar gelden heb ik al mijn engelse zooi te koop gezet op internet (laarzen, zwepen, caps, rijbroeken, enz). Op een gegeven moment kreeg ik een heel merkwaardig mailtje. Ik weet niet meer precies wat erin stond, maar het was zoiets: 'hallo, ik ben op zoek naar een meisje die het leuk vindt om stallen uit te mesten en dat soort dingen en welke maat zijn de laarzen?'

Er stond wel wat meer in, maar het was heel wazig in ieder geval!! Ik geef heel netjes antwoord op zijn vraag welke maat de laarzen zijn... krijg ik kei snel erachteraan een mailtje in m'n junkmail; een superwazige sexfoto!! Geen ranzige taferelen gelukkg, maarja, het was overduidelijk sm!! Scheve mond Ik een woest mailtje teruggestuurd, zo van; 'mijn vader is politie-agent'. Je snapt wel... Ik krijg een mailtje terug, biedt ie z'n verontschuldigingen aan. 'Sorry, ik wist niet dat je minderjarig was, ik wilde je niet laten schrikken. Maar mag ik toch de laarzen en zweep van je kopen?' HAHAHAHAHAHA, ik heb nog nooit zo in een deuk gelegen. Natuurlijk mocht ie het nog gewoon van me kopen hoor, want het was echt duidelijk dat ie geschrokken was en geen kwade bedoelingen had (en hij had toch mijn adres niet). Uiteindelijk heb ik nooit meer iets van 'm gehoord (hij heeft het ook niet gekocht). Volgens mij was ie gewoon kei erg geschrokken! Haha!

Maar het slaat natuurlijk nergens op!!

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:54

Yessy schreef:
die gast die mij toevoegde komt uit gent...staat iig in zn msn profiel...hij heet hans ofzoiets?


hansnys_love@hotmail.com (o.i.d.)

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:55

Georgette schreef:
Ja, ik heb net de zoekfunctie gebruikt en toen zag ik ook al zo'n vaag topic die stableboy heeft geplaatst. Wat een idioot zeg!


heb ik dus ook gevonden: [MH] Is er iemand die een stalknecht kan en wil gebruik

kan heel goed zijn dat het dezelfde is hoor, gelukkig heeft hij mij nog niet toegevoegd Clown Ik zou hem gewoon weigeren, en mailtjes van mensen die ik niet ken open ik toch niet.

Maar kan bart of zo dat niet nachecken(ja hoe schrijf je dat Blond ) als dat dezelfde is wanneer we zijn naam op bokt weten? hij moet toch geregistreerd zijn, anders kan je toch geen msn zien of toch?

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 07:41

stef"]
[quote="Yessy schreef:
die gast die mij toevoegde komt uit gent...staat iig in zn msn profiel...hij heet hans ofzoiets?


hansnys_love@hotmail.com (o.i.d.)
[/quote]

ja dit is zn msn ja!!!!!!!

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 07:48

Yep, dat is 'm.

Nulla tenaci invia est via

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 07:52

*LOL*

Ook stom om zo met je MSN adres rond te strooien,
dat is jullie straf voor de wanhopige pogingen om zoveel mogelijk mensen in jullie lijst te krijgen Extreme duivel

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 08:04

Daarom staat mijn msn ook niet in mijn profiel. Om gek van te worden toen ik hem er nog wel in had, msn-lijst stroomde over van de pennymeisjes Tong uitsteken Die heb ik er nu allemaal weer uitgefilterd.

28-09-2007
Nothing compares too you...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers