Wie komt er op Veemarkten? 10 nov? Ivm Genderose

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Wie komt er op Veemarkten? 10 nov? Ivm Genderose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 21:40

Zoals veel mensen vast weten, is mijn lieverd niet naar de slacht, maar naar de markt gegaan vandaag. Ik ben zo ontzettend kwaad dat de baas dit heeft kunnen doen.... En ik zal nooit weten of ze nou leeft of uiteindelijk toch is geslacht...

Ik ben vreselijk benieuwd of er mensen zijn die vandaag naar de veemarkt (weet megodniet waar) is geweest, en mischien wat meer weet. De boer weet het ook niet Boos!

Ik wordt nu al gek van onzekerheid, en zal het waarshijnlijk ook never nooit weten, nooit ophouden met zoeken om me heen, want meschien zie ik haar...

Heef iemand haar mischien gezien? Zwarte merrie, grijs op de neus, korte staart, 3 witte voetjes... Er zijn geen papieren mee gegeven...

Ze heeft gallen aan het linker achterbeen, en verliest bloed (zal er vast niet bij worden gezegt, stel je voor dat te doen, ten goede voor het paard Boos! )

Ik wordt helemala gek hier thuis... En het is nog maar oz kort... Iemand mischien informatie?

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:47

Achgod maar dat is banketstaaf!
Ik las je verhalen over Gennie vaak en die laatste foto's waren zo mooi.
Hoe kan die kerel haar nou niet hebben laten inslapen/slachten maar naar de markt brengen?
Heeft hij daar een reden voor ?
Dat paardje was toch 'op' ?

Ben niet geweest en heb haar ook niet gezien, maar ben wel even nieuwschierig nu naar hoe en wat

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:41

jemig wat een verscrikkelijke streek van die eigenaar
was vandaag geen markt in utrecht??/

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 23:00

Pfffff wat een rotstreek zeg!!!
Misschien is ze naar Hedel gegaan ofzo... ik weet het ook niet, heb geen verstand van paardenmarkten eigenlijk.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 23:15

Tancreda, ik weet dat het vreselijk hard is wat ik hier ga zeggen, maar "met de koeien naar de markt" is meestal een boeren uitdrukking voor naar het slachthuis.
Je moet echt de eigenaar er van overtuigen dat je ook slecht nieuws kan hebben en dat hij eerlijk tegen je moet zijn, anders blijf je hopeloos zoeken.
Sterkte wijffie

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 23:27

Als dat laatste zo mocht zijn is het opzich beter voor het paard, dat was toch ook haar uiteindelijke eindbestemming ?
Zo niet, is het zwaar knullig van die kerel.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 23:30

*Schop*
Ik ben ook erg benieuwd.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 23:50

Als ze werkelijk naar de markt is gegaan zal dat vandaag in Utrecht geweest zijn!
Natuurlijk hoop ik ook voor jou dat direct naar de slacht gegaan is,het is gewoon belachelijk voor woorden hoe sommige dieren (niet alleen paarden) aan hun einde moeten komen!
Veel sterkte meis met het verlies van dierbare beestje,je hebt gedaan wat je kon doen,maak je zelf absoluut geen verwijten meer!
Veel liefs en een knuffel van Lundi

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 23:58

wat nu als jij met je ouders naar de exeigenaar gaat en die netjes maar uitdrukkelijk laat uitleggen hoe belangrijk het voor jou is om te weten wat er met dat paard is gebeurd en dat hun dochter nu erg verdrietig is omwille van zijn paard.
dat heb bij mij ook gewerkt jaren geleden.

succes

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:07

Ik snap dat gedrag van die boer niet. Als je vragen hebt omtrent de manier waarop Genderose en ook Tancreda aan hun eind zijn gekomen, en hij niet eerlijk en open tegenover jouw is, vraag ik me echt af waarom jij dit pikt en nog steeds contact met die man wilt. Het gaat niet alleen om de paarden, maar ook om het respect dat hij jou toont, en hoe serieus hij jou neemt. En ik heb die indruk beslist niet, na alle topics die hierover zijn geplaatst.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:46

Cassidy schreef:
Ik snap dat gedrag van die boer niet. Als je vragen hebt omtrent de manier waarop Genderose en ook Tancreda aan hun eind zijn gekomen, en hij niet eerlijk en open tegenover jouw is, vraag ik me echt af waarom jij dit pikt en nog steeds contact met die man wilt. Het gaat niet alleen om de paarden, maar ook om het respect dat hij jou toont, en hoe serieus hij jou neemt. En ik heb die indruk beslist niet, na alle topics die hierover zijn geplaatst.


Helemaal mee eens

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 08:45

mrie schreef:
Tancreda, ik weet dat het vreselijk hard is wat ik hier ga zeggen, maar "met de koeien naar de markt" is meestal een boeren uitdrukking voor naar het slachthuis.


Dat hoop ik dan maar... Ik wil hem in ieder geval nog spreken, om proberen te zeggen wat ik er van vind... Weet niet of het lukt, ben niet zo'n held daarin...

Maar ik weet zeker dat ik daar niet meer terug kom...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:26

Ik hoorde ook dat gisteren alleen een markt in Utrecht was. Ik kan je helaas niet helpen, ik hoop dat Genderose hier in Nederland naar de slacht gaat, want aan een transport naar Italie moet ik echt niet denken.
Nogmaals veel sterkte ermee Ingrid.