prognose cito-entree

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

prognose cito-entree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:37

of hoe dat ook heet, zo noemt de juf het.mijn moeder ging opweg naar school blabla bla , was ik allemaaal niet bij dus lastig iets over te zeggen

nou dat was (dat wist ik wel al)dat was dus de score die ik voor de cito-eind toets zal krijgen als ik hem net zo goed doe als de entree , ik ben echt SUPERblij met het resultaat , de uitslag was namelijk 546!!!!!!!en 545 is voor het gynasium Bloos! dat betekend dus dat ik naar het gynasium kan !!!!!!!is al voor een groots deel zeker , wou eerst iets doen met paarden dus een studie in Deurne volgen ofzow weet ik veel als 11 jarig meisje ben je daar niet echt mee bezig maareeh ik had ook al besloten dat als ik hoger zal halen als atheneum ik dierengeneeskunde ging studeren Haha!:D:D:D:D en dat is nog niet alles , ik mag zeer waarschijnlijk meehelpen aan de school website en ze zeiden ook ik heel erg goed kon tekenen!!!!Alleen moesten ze er ook nog bij vertellen dat ik voor mijn laatste toets een matig had (tussen onvoldoende en voldoende) Bloos!

maar ben dus supah happy en heb een supah leuke creatie gemaakt op fotosoep


duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:22

is het nog niet wat vroeg voor de sito eindtoets? ik werk zelf in het onderwijs en bij ons zijn die toetsen later in het schooljaar.

denk goed na wat je wil gaan doen, je hebt nog een paar jaar om daarover na te denken. ga eerst de middelbare school doen en kijk in de laatste 2 jaar daarvan wat je daarna wil gaan doen.

wel gefeliciteerd met je resultaten en leuk dat je mee mag helpen aan de website.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 32 bezoekers