ken iemand manege de bongerd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 15:27

ik ben hier op ponykamp vroeger geweest.
kent iemand deze manege
in groningen


Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 15:30

jah, daar heb ik 5 jaar les gehad (ong een jaar geleden naar een andere manege gegaan).


lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 15:42

Ik ben daar 4 jaar op Ponykamp geweest.
Ik vond het er echt super. Ik reed altijd op cracker (crackshot) echt een superpaardje vooral met tally Ho.
Ik won altijd *LOL*

groetjes,
linda

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:34

Ik moet altijd lachen als ik die naam hoor. Waar ik woon was vroeger een 'gekkenhuis' die ook de Bongerd heette, vandaar, maar ik heb er geen ervaring mee.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:57

Ik ken hem niet echt maar kom er altijd langs als ik van Groningen naar mij stage in De Punt ga.

Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 19:08

ik ken het ook, ben daar op ponykamp geweest. leuke manege, heb het echt heel leuk gehad toen.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 20:10

Mijn zusje is daar op kamp geweest en die vond het heel leuk. Ik ben er geweest om te kijken. Vond het wel gezellig daar Lachen

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:11

Ik heb daar een tijdje gereden. Ze hebben twee binnen- en twee buitenbakken. Maar 's zomers rijden ze ook wel in het weiland, vanwege het stof. Je kan daar mooie buitenritten maken naar Appelbergen of het Noorderlaarderbos en om Glimmen heen. En ze hebben wel leuke paarden (heel betrouwbaar, maar niet sloom), maar ze zijn niet echt geschikt om dressuurmatig veel verder mee te komen (maar die maneges zijn er niet veel).

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 08:26

Yep, ik heb er een keer ruiterkamp gegeven en vond het daar vre-se-lijk. Dwz de familie die het runt, dwz pa en dochter 2 en zoon. Voor de kids was het fantastisch hoor, dat wel, al mochten ze toen (poosje geleden hoor) 1 plak kaas of vlees op hun brood en eerst gezond en dan pas zoet en allemaal stil als pa op de gong sloeg en ....jemig wat vond ik het een dictator.

Sinds de binnenbak er is is het wel heel erg opgeknapt. En de uitrijdmogelijkheden zijn goed, maar ik vond de lessen nooit van al te hoog niveau. Laar ik het zo zeggen, ik ken betere maneges in de buurt.

Daarna heb ik trouwens een aantal jaren ruiterkamp gegeven op De Gele Broek in Hooghalen (Drenthe) en DIE kids hadden pas lol! Dat was echt een week lang feest voor iedereen! Haha! Clown Haha!

Liselot

Berichten: 32176
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 12:05

hoihoi
ik ben hier ook op ponykamp geweest, het was echt super!!!! ik ben er 2 keer geweest en heb alle twee de keren op pat gereden, superpony en nog mooi ook nog, ik val op alle soorten schimmels, haha.
kent iemand pat? en weet iemand hoe het nu met haar is? want voor mij is het al een jaar of 4 geleden dat ik er geweest ben...
kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:00

pat is weg, al weet ik niet waarheen, ze is was oen ik er nog reed op rust gezet, met pensioen geloof ik en later heb ik d'r niet weer gezien, dus volgens mij is ze weg. Verward

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 15:50

Ja, ben ik ook 3 jaar op ponykamp geweest, alleen de laatste keer een nare ervaring meegemaakt waardoor ik er nooit meer heen ben geweest.
Was wel een leuke ponykamp!

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 15:56

Ik heb nou toevallig 2 foto's ervan, weet alleen niet meer hoe het paardje heet, dus als iemand me het kan vertellen.........heel graag!

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,

Eva

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:33

Hoi,

Sorry, maar ik moet nu toch even voor 'mijn' manege opkomen.
Ik rijd op de bongerd en vind het (meestal) erg gezellig daar, behalve als er ponykampen zijn (sorry mensen) want dan is het zo druk.
De eigenaar van de manege (zal geen namen noemen) kan inderdaad een beetje dictator-achtig over komen zoals Gail zei, maar valt soms ook best wel mee. T is ook niet meer de hele fam die de boel runt, alleen de eigenaar en z'n vrouw (+personeel natuurlijk). Dochter heeft wel lesgegeven, maar doet dat al lang niet meer. En was betreft dat eten, Gail, ze hebben echt het beste voor hoor met de kinderen die op ponykamp zijn. Het eten is echt heel goed, kan ik van veel andere maneges niet zeggen. En de lessen zijn ook prima (ok de een geeft beter les dan de ander)! En dat van die gong moet kunnen, zo krijg je teminste wel een kudde krijsende kinderen stil.
Pat staat nu bij iemand die haar heel goed verzorgt, ze is met pensioen.
Die vos op de foto's da's Barok. Die is er ook nog steeds. Eva, wat is er gebeurt dan, hoef geen details, ben gewoon nieuwsgierig.

Groetjes

Liselot

Berichten: 32176
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:13

die vos op die foto is barok ja, ik herkende hem ook meteen, heeft een vriendin van mij een week op gereden toen.
ik ben er dus 2 keer geweest, en heb het 2 keer absoluut naar mijn zin gehad, echt cool....
nou kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 2 bezoekers