Je laat een rijbak aanleggen voor veel geld, maar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zauber
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-05-03

Je laat een rijbak aanleggen voor veel geld, maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 23:01

hij is niet goed aangelegt, in dit geval heel zwaar wat doe je dan???????????Laat je het dan zo, of laat je diegene er bij komen en laat hem dit opknappen.In het verleden hadden wij een stal schuur gehuurd voor veel geld met een goede buitenbak was ons beloofd en land en wij betaalde daar 1300 euro per maand voor.Dan mag ik toch wel verwachten dat ik een goede bak heb of niet???Het vreemde was dat de bak NIET opgeknapt werd en daardoor GEEN klanten meer kreeg.Paarden waren allemaal kreupel ook klanten vertrokken.Handels paarden dat waren hele duren paarden voor veel minder verkocht.Want ja we konden de paarden niet eens voor rijden in die super zware bak.Nou moet ik wel even zeggen dat ik heb gevraagd om zoon bak aante leggen, omdat ik met deze bakken zeer goede ervaringen had.
En wij zijn ook bij anderen bakken wezen kijken en die waren alle goed.
Wat ik niet begrijp is waarom deze bak dan niet goed is???????En wat ik al helemaal niet begrijp is dan die man niet er voor gezorgt heb zowel de bak bouwer als de verhuurde dat dit allemaal is goed komt.Van allende hebben we nog in het land gereden met de paarden die dan niet kreupel waren.Ik was wel bizonder bij dat ik de paarden gelukkig nog op het land kon zetten,zodat ze nog beweging hadden.Want ja we hadden gewoon de tijd nodig om iets anders te zoeken voor de paarden, en dat hebben we gevonden.Hoe is jullie mening hier over?????Trouwens nu zijn onze stallen wel vol. OK dan!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:05

Mag ik weten wat voor bodem je dan precies hebt?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:06

Tsja natuurlijk lekker aso. Voor zoveel geld mag je toch wel verwachten dat je iets goeds er voor terug krijgt????? Mijn mening, ik vind het belachelijk heb een half jaar in de wei gereden. En ben nu blij met een goede bak. Na 3 maanden wachten kon ik vorige week zondag weer voor het eerst Sandro gaan rijden, tsja overbelast door de zware bak, maar dat interesseerde hun niet. Maar gelukkig is alles nu goed. En word de bak nu gebruikt als voetbalveld, want toen een goede vriendin nog voor de laatste paar keren wilde gaan rijden kon dat niet omdat er zonodig gevoetbald moest worden???/ Nou is dat geen lachtertje??? Verward

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:07


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:09

abah, daar ik ben ik persoonlijk ook niet echt over te spreken. Die bakken mogen toch niet gesleept worden?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:12

Nee werd ie ook niet. Hij werd gerold. Maar op laatst ook niet meer want de trekker zat vast omdat hij zo zwaar was. Tjsa dat zegt al genoeg.

Zauber
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 23:14

Zo was het toch OCD???? Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 00:05

Laat eerst eens onderzoeken of het zand wel goed is. Je moest speciaal zand hebben. Daar kan je al heel veel uithalen. Als het zand niet goed is, dan moet de hele bodem vervangen worden.
Een goedkopere oplossing is NAALDHOUTCHIPS er op doen. Zeker een laag van 10 cm. Na een jaar of 2 kan je er weer een laag op laten doen.

In het BIT van begin dit jaar of eind vorig jaar heeft er ook iets over in gestaan. Ze hadden verkeerd zand gebruikt. Je kan via hun site misschien nog iets terug vinden.
Sukses!!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:11

Dat was ook het probleem Phia er was gewoon verkeerd zand in die bak geknikkerd. Maar ze deden er gewoon niets aan. Echt triest. Ik hoop maar niet dat er nog meer paarden in moeten lopen want je rijdt ze helemaal aan gort. Gelukkig waren ze er bij Sandro van mij optijd bij maar anders......ik begrijp ook niet dat je zoiets nog mag verhuren. Ik bedoel voor mensen die gewoon weinig verstand van paarden hebbem rijden hun paard langzaam naar de knoppen. Echt heel zwakzinnig dit....

Zauber
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 16:47

Wat ik nou niet begrijp is, als je zoveel geld aan zoon bak heb uitgegeven dan zou je toch zoon kerel die die bak heeft aangelegt bij zijn flikker grijpen zodat hij die bak in orde maak???Of zou die bak toch niet het geld gekost hebben van wat er ons is verteld.Vreemd, vinden jullie dit niet vreemd??????????? Boos! Boos! Boos!

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:50

ik zou bij het laten aanleggen van te voren een prijs afspreken en de eisen waar hij aan moet voldoen. Verkeerd zand of niet zij moeten het dan in orde maken.

Zauber
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 17:09

Precies zo zou het moeten gaan.
Die man is wel is komen kijken bij die bak,maar hij heeft er geen kloot aan gedaan.
Wat ik weet als die bak niet goed is dan zorgen ze er voor dat dat ook gebeurd,maar deze man doet helemaal niks.
Ik dacht dat de prijs van deze bak zo rond de 40000 gulden gekost heb en dat is niet niks.Maar de verhuurder heeft dan toch het recht dat dit in order komt?????????WAAROM gebeurd dit dan niet????????????Of hebben ze samen afgesproken om goed koper zand of iets anders?????Hier moet toch een reden voor zijn??????????????Dus de verhuurder laat het er dus gewoon bij zitten.Hij kon dan net zo goed zijn geld over de brug gooien.Want het is niet alleen het geld van de bak die die kwijt is,maar ook de 1300 euro per maand van mij.Toch zonder van zoon maand bedrag.Wat ik denk is dat ze gewoon niet de juiste spul gebruikt hebben, maar dat is wel goedkoper en waarschijnlijk GEEN gerantie.

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:52

Zauber en Metellica

Ik vind het rond uit belachelijk dat jullie zo lopen te spuien en misbruik maken van het boktforum om mensen openbaarlijk zwart te maken!
Zie hier dan ook echt de nut er niet van in!

Deze zelfde man (verhuurder) is een halfjaar dood ziek geweest en heeft moeten vechten voor zijn leven. Hij heeft geprobeerd wat hij kon om deze bak in orde te maken. In de eerste instantie moest de bak eerst liggen, maar toen dat niet gebeurde na een jaar bleek er dus iets anders aan de hand te zijn. Daarna werd mijn vader dus ernstig ziek en heeft hij jou hierin de vrije hand gegeven om het te regelen met degene die de bak heeft aangelegd, maar blijkbaar lukte dat niet.
Nadat mijn vader weer herstellende was is de aanlegger bij de bak geweest na een goed gesprek omdat hij graag de bak in orde wou maken!!! het probleem lag namelijk aan het zand dat zich niet met de tuft wou mengen.
De aanlegger heeft geheel op zijn eigen kosten de bak laten rotelen en zou daarna nieuwe tuft aanbrengen. Er is dus wel degelijk actie ondernomen bij deze bak zowel eens waar door de verhuurder als door de bakaanlegger!
Dat mensen weg zijn gegaan op stal heeft onder andere temaken met dit gedrag wat je vertoon! Het achterbakse spuien over mensen en de waarheid verdraaien!
Dat paarden kreupel waren kwam omdat ze achteraf atrose bleken te hebben of dit al hadden!!!
Waar jij opzoek naar was 2½ jaar geleden was een stal voor 6 paarden met een stuk weiland erbij.
Mijn vader (verhuurder) heeft speciaal voor jou een dure bak aangelegd die je zelf nog uit mocht zoeken en er kwam zelfs een longeerring bij!!!
Ik vind dat nogal niet wat !!!
Ik denk dat je wat meer respect en waardering moet vertonen inplaats van mensen zwart temaken via internet en in de rug aan te vallen.
Je hebt nu toch een leuk spulletje voor jezelf....ik zou zeggen MOVE ON en hou op met het kinderachtige gedrag, je maakt je eigen alleen maar erg belachelijk zo samen met Metellica!
Ik zie de zin er niet zo van in dat jullie mensen op zo'n manier moeten pijnigen!!! Het is gewoon ronduit triest waar jullie mee bezig zijn, om misbruik te maken van dit forum om een ander zeer te doen!


Primadonna! Scheve mond

Zauber
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 02:02

Ik noem heel geen namen,en is niet zo handig dat je reageerd hier op.
Waarom niet, omdat je je nu zelf bekent maak vervolgens weet nu iedereen over wie ik het heb.

Maar weet je wel wat een forum inhoud?

Maar je vader heeft mij vertelt dat richard Kaptein die dus nu bij jullie het spul gaat huren de rijbak helemaal leeg haalt, om vervolgens zijn eigen inhoud van zijn rijbak daar in gooit.

Ga je nou ook steeds aan Richard vragen wat je vragen noemt hoe lang het nog gaat duren voordat hij de longeerbak uit moet????
Of gooi je je paard weer los als hij met jonge paarden bezig is?????
Of voetballen in de bak als er iemand gaat rijden????
Moet ik nog even verder gaan????

En ik vind het vreselijk vervelend dat je vader heel ziek is geweest maar dat is zeker geen reden om niet aan bv zijn zoon de problemen op te lossen zoals die bak bv.

En primadonna moet je nou is luisteren.
De stallen die we nu hebben staan propvol,dus kan echt geen paard meer bij hoor.

Het is niet zo gek dat ik loop te spuien,ik heb me godver-domme 2 jaar moeten inhouden voor jou.
Om de lieve vrede te houden.
Omdat we geen keus hadden.
Omdat je altijd maar zij,het spul is van mijn ouders en jij perpaalde de regels.

Hoe kom je er bij dat al die paarden artrose hebben???
Sandro heeft dat ja,maar hij had geen last van die artrose maar was OVERBELAST in zijn rug.RUG begrijp je wel.

En dat roteren MAG helemaal niet in zoon bak,en waarom niet omdat de snippers er bovenop moeten blijven.
Als er verkeerd zand in ligt dan heeft alles helemaal geen zin,omdat er eigenlijk alles uit moet.

Voordat je vader ziek werd,stonden we er al een jaar, langer nog en toen is er nog steeds geen nieuw zand ingekomen,denk nu nog niet.
Ik vraag me af of Ricard nog wel komt???Ik hoop het niet voor hem.

En wat voor waarheid verdraai ik dan???????
KOM MAAR OP zeg het maar.

Dure bak. Ik vind het nogal niet wat, zeg je.
Nou ik zal je vertellen dat het ons een vermogen gekost heeft hoor je.
Je mag wel even in de boeken kijken hoor!

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Hoezo pist

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 09:53

Dit lijkt mij een persoonlijk probleem.
Los het lekker samen op en niet via Bokt.

DubbelFun

Berichten: 88659
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:21

PrimaDonna schreef:
Zauber en Metellica
Ik vind het rond uit belachelijk dat jullie zo lopen te spuien en misbruik maken van het boktforum om mensen openbaarlijk zwart te maken!
Zie hier dan ook echt de nut er niet van in!\

Ik had het niet treffende kunnen zeggen.
Slotje dus.