Ban opheffen voor Joylady

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Ban opheffen voor Joylady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 22:19

Een weekje terug, ik weet niet meer precies, had Joylady een ban gekregen. Nouja, ze dachten dat ze DuDe een ban hadden gegeven maar DuDe zat op de computer van Joylady. DuDe kan dus nog gewoon bokken en Joylady niet. Nou vroeg ze aan mij of ik Bart een pb wilde sturen om te vragen of hij de ban op wilde heffen. Dat heb ik gedaan maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Dus bij deze, kun je de ban opheffen? Want Joylady heeft nou zonder een reden een ban. (En DuDe kan nog gewoon bokken)

    Dance to express, not to impress.


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:11

Helaas kan geen van de mods er iets aan veranderen, dan moet je toch echt bij Bart zijn. Ik heb hem er ook op geattendeerd en ik hoop dat het nu snel opgelost is. Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:24

Weer een reden om toch echt uit te kijken dat je niemand onder jouw naam laat bokken. Misschien een harde les voor Joylady?

Je suis Charlie.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:29

Cassidy, je leest het verkeerd. DuDe heeft op de computer van JoyLady onder zijn eigen naam gebokt. Bart heeft op IP gebanned en nu is JoyLady dus gebanned omdat het haar ip is Lachen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:38

Maar hoe zit het dan als er meerdere mensen op een computer zitten? De een gedraagt zich en de ander niet: meteen maar op IP bannen? Vind ik eerlijk gezegd een beetje slordig Lips are sealed
En als je weet hoe zo'n ban werkt, dan kun je inderdaad er uithalen dat er op IP is geband...

Je suis Charlie.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:29

De eigenaar van de pc is verantwoordelijk vind ik, dus als iemand anders een ban krijgt, heeft de eigenaar pech dat hij/zij ook gebanned is, moet er maar beter toezicht zijn.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:38

Sypheron schreef:
De eigenaar van de pc is verantwoordelijk vind ik, dus als iemand anders een ban krijgt, heeft de eigenaar pech dat hij/zij ook gebanned is, moet er maar beter toezicht zijn.


Ik kan me voorstellen dat je als eigenaar van een PC niet voorkomen dat er iemand misschien tegen zere benen aanschopt, of je moet er iedere keer naast gaan zitten als iemand wat zit te tikken.

En als er op IP word geband kan degene waar de IP van is geband bij een ander gewoon doorbokken?

Je suis Charlie.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:42

Ik denk dat de account ook geblokt wordt, dat ip is er voor zodat ze op die machine geen nieuwe aan kunnen maken. Dacht ik Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:20

Iemand 100% blocken kan je nooit, het enigste wat je kan doen is het de mensen zo moeilijk mogelijk maken. Er is altijd wel mogelijkheid om ergens anders onder een andere naam te gaan bokken. Maar de vraag is: Hoeveel moeite zou jij overhebben om te bokken Knipoog


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:40

eh....wil je het echt weten? Heel veel Haha!

Maar ik denk dat ik me er dan ook naar zou gedragen om geen ban te krijgen...Lips are sealed

Je suis Charlie.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41631
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:04

Als er iemand via jouw PC enorme rommel op Bokt aan het gooien is dan heb je soms idd gewoon pech. Die persoon wordt dan gebanned op IP om van de 'rommel' af te komen. Daardoor komt de boodschap meestal vrij goed over bij de eigenaar van de PC.

In dit geval is er gewoon iets niet helemaal lekker gegaan en ik heb het de afgelopen week extreem druk gehad met niet-bokt dingen (jaja, alweer Haha!), er zijn dus een aantal PBs redelijk lang ongelezen gebleven.

JoyLady zou nu iig weer gewoon op Bokt moeten kunnen komen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 16:52

Oke, ik zal t haar zeggen, bedankt! Haha!

    Dance to express, not to impress.

carola

Berichten: 8676
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:59

Even offline: als ik het goed begrijp kan ik dus een enorme rotzooi op bokt trappen als ik niet thuis zit te bokken? 60% van de tijd zit ik niet thuis te bokken, maar ergens anders.
En iemand met ban kan die dan wel bokken op een andere PC?

Is dat niet een beetje krom?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:06

offtopic bedoel je Tong uitsteken

Ik weet niet op het zo is, maar volgens mij wordt samen met je ip ook je account geblokt. Zou ik wel doen in ieder geval Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:12

carola schreef:
Even offline: als ik het goed begrijp kan ik dus een enorme rotzooi op bokt trappen als ik niet thuis zit te bokken? 60% van de tijd zit ik niet thuis te bokken, maar ergens anders.
En iemand met ban kan die dan wel bokken op een andere PC?

Is dat niet een beetje krom?


Je kan altijd overal bokken onder andere naam. Als jouw account en ip geblocked zijn, kan je dus met je eigen naam nergens meer inloggen, en niemand anders kan bij jouw thuis inloggen. Maar als jij naar de bieb gaat en maakt een nieuwe account aan, dan zit je toch ook weer gewoon op bokt?

DubbelFun

Berichten: 88414
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:43

Sypheron schreef:
. Maar als jij naar de bieb gaat en maakt een nieuwe account aan, dan zit je toch ook weer gewoon op bokt?

Geen systeem is waterdicht, maar Mod's zijn niet gek Lachen
Een ban heb je niet voor niets (of je het er mee eens bent of niet). Als je niet het geduld hebt om je 'straf' uit te zitten KUNNEN de gevolgen voor een ander account of hetzelfde IP misschien voor andere ook gevolgen hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers