cursus reike/cursus massage

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
yourangel

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: rotterdam

cursus reike/cursus massage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 10:58

Ik zou graag een reiki cursus volgen, of een massage cursus. Heeft iemand enig idee waar ik dat kan doen, hoeveel het kost, wanneer het is enz? Of heeft iemand zelf zo'n cursus gevolgd en wil diegene zijn/haar ervaring met mij delen? Alvast bedankt! Haha!

En binnen een jaar zal het veulen haar benen als vleugels gebruiken, wanneer ook zij de wind zal drinken...
~de arabier~


Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:58

Je zou Jacksel eens moeten PB-en zij doet dat geloof ik, succes ermee!

---CARPE DIEM---

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:02

Ik heb eergister mijn reiki 1 inwijding gehad. Er zijn wel meer mensen hier op bokt met reiki hoor, waarvan de meesten er wel meer vanaf zullen weten dan ik...
Informatie kan je iig vinden op www.geocities.com/reikimandala , dat is de site van mijn reiki-master. Voor een master bij jou in de buurt kan je kijken bij http://www.reikihugo.nl/masters.htm , daar kan je per provincie zoeken, verder is www.reikicentrum.nl ook wel een leuke site, met een forum Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:32

Er zijn best veel mensen die reiki-inwijdingen geven. Kijk idd eens op een van de sites die Jacksel hierboven heeft gezet.
Mijn mening is dat Reiki veel goeds doet. Ik behandel mijn paard regelmatig en zie dat het een ontspannende, positieve en helende werking op hem heeft. Reiki kun je ook intergreren in de massagatechnieken zoals je die toepast, dus je kunt ook heel goede beide "cursussen" volgen. Veel succes met zoeken naar een Reikimaster.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:46

ikzelf doe ook Reiki en heb Reiki 1 en 2 gevolgd bij mijn tante(die is Reiki master). Die zit in leiderdorp en geeft weekend cursussen. Ik weet niet of dat voor jou in de buurt is. Zij is wel betaalbaar. Reiki masters die bij de Reiki alliantie aangesloten zijn zijn erg duur en nara mijn idee niet beter dan degene die daar niet bij aangesloten zijn. Ik was iets van 125 euro kwijt geloof ik voor 2 dagen incl. brood, soep, drinken en een boel koekjes. Er wordt ook geoefend op anderen in zo'n weekend en alles wordt heel goed doorgepraat.

Niets zo charmant als een paard in her land.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:28

Ik heb zelf wel reiki 1 en 2,maar heb geen/weinig verstand van cursussen oid.Zal ik vanavond wel aan me ma vragen,die is master en weet er wel veel van.

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

yourangel

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 18:55

Alvast heel erg bedankt! Ik kijk even op de sites :d
Blijf vooral posten Lachen

En binnen een jaar zal het veulen haar benen als vleugels gebruiken, wanneer ook zij de wind zal drinken...
~de arabier~

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:59

uuhh Bloos wat is reiki Bloos

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:10

ik kan wel ene beetje reiki maar heb het nooit geleerd, gewoon voor de gein geprobeert pijn weg te halen met me handen en het lukte...ik doe er verder ook niet echt veel mee. Ik weet verder geen cursussen ofzo.

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Marije_jiplover

Berichten: 25240
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:30

Ik heb reiki I en II, gedaan bij iemand bij mij uit de buurt, kende ik van de manege. Zij was ook redelijk betaalbaar, in vergelijking met de reiki-alliantie al helemaal.
Mijn master zit in Spijkenisse.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:59

Mijn master is ook erg goedkoop vergeleken bij de alliantie (anders gezegd, alliantie is duur Knipoog ) 120 voor 1e graad.
Dat is dan 1 dag waarbij je theorie behandelt, inwijding krijgt en op elkaar oefent en 4 weken later een terugkomdag, waarbij je ervaringen bespreekt en ook weer elkaar gaat behandelen.

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AndreaB, Cantheon, carola, DenieesB, IASCrawler, janna, linoleum, LouLi, Marjo, Martje80, Paardjes83, pjer, Renee1991, rollyjogered, sariba, SemrushBot, tessaenhenk, vikawiek, Vuri, warvel, xPabloBokt en 67 bezoekers