Zucht... eerste wedstrijd al bij vergevorderd...:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Zucht... eerste wedstrijd al bij vergevorderd...:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 18:44

Nou volgende week zondag (16e) is er op een manege bij mij in de buurt een onderlinge wedstrijd. Gewoon on-officieel enzo. Een vriendin van onze stal ging er naartoe en vroeg me of ik ook zin had. Tinka is nu 3 ong. 9 maanden onder het zadel. Ze kan wel al wat, loopt ook wel mooi, maar recht over de a-c afwenden en afgebogen blijven met haldhouden enzo is toch nog wel moeilijk voor haar.

Maar omdat ik ooit toch wil starten met wedstrijden rijden, dacht ik, dit is misschien wel een leuke oefening voor Tinka en kan ik eens kijken hoe ze reageerd in een vreemde omgeving en onder toch wel iets van spanning. Dus ik naar die manege en gevraagd of ik me kon inschrijven. En ja dat kon, ze hadden 3 catagorien: Beginners, gevorder en ver-gevordend... dus zet ze mij bij ver-gevorderd. Ik zei zo: Nou... ik denk niet dat ik ver-gevorded ben want mn paardje is pas 3 en kan nog lang niet zoveel en dit is haar eerste wedstrijd. Ja, zegt die vrouw, maar ik neem aan dat jij toch wel goed rijden kunt. Dus ik zo: sja... ik kan wel rijden ja... Dus zegt zei zo: ja dan moet je bij de ver-gevorderd, want beginners zijn allemaal kleintjes. Nu wil ik daar sowieso al niet tussen haha, want Tinka is een best groot paard...

Zucht maar nu ben ik bang dat ik enorm afga... die ver-gevorderdruiters zijn natuurlijk van die meisjes die al tig wedstrijden gehad hebben, en hun paard mooi in de krul hebben, en dan kom ik daar met Tinka... Ik doe het natuurlijk absoluut niet om te winnen, want dat zou een beetje gek zijn, maar ik doe het voor de ervaring op te doen.

Maarja toch vind ik het best banketstaaf dat ik met zo'n groentje bij de ver-gevorderden moet, of heeft die vrouw gelijk? Ik weet trouwens nog niet welke proef het wordt... hopelijk wel een B-proef anders doe ik al helemaal niet mee.

Wat zouden jullie doen? Gewoon meedoen?

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:14

Gewoon meedoen!
Wat heb je te verliezen!?
Mooie kans om ervaring op te doen voor jou en je paardje!
Wat kunnen jou die anderen schelen?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:54

ik zou gewoon mee doen hoor!!!
Tgaat er toch eigenlijk niet om wat de anderen denken?
Als jij van die vrouw in die categorie MOET als je mee wilt doen, en jij wilt graag eens voor de fun kijken hoe het zou gaan in een andere omgeving, zou ik het gewoon doen hoor!!
veel plezier, mocht je toch gaan!!!! Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:24

Ach je doet gewoon mee juh!
Je gaat er heen en je doet je best...Meer kan je niet doen toch?
En iedereen heeft wel eens een wedstrijd die niet zo goed gaat..
Ik zou het wel doen...Kan je zien hoe je paard zich bij wedstrijden gedraagt en het is toch on-officieel???...Veel plezier en succes he!!! (als je gaat)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:29

idd gewoon mee doen,enne haha je gaat naar de blauwe steen,daar ga je niet af,heb je alles gezien wat daar rijd Haha!

en tinka loopt wle netjes,de wedstrijd bij jos liep ze ook netjes en heb je nog een aantal verslagen,dus het zal echt goed gaan.

jullie willen niet weten hoe ik me eerste wedstrijd op mijn paard reed Haha!
neus in de lucht,overal doorheen gevlogen ring uit,ring in *LOL*
en nu 5 wedstrijden verder gaat het super en zit ik wle altijd best ver vooraan,en de punten zijn ook goed,zo zal het ook met tinka gaan Lachen

je hebt deze week toch vrij?
kun je lekker oefenen Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 11:07

Ja dat klopt wel, maar het is ook nog een L-proef hoor ik vandaag... zucht dus ik ga toch maar even naar die manege toe vanavond, want meedoen bij ver-gevorderden... oke, maar een L-proef? Nee dus niet.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 11:08

beautyfull_mickey schreef:
en tinka loopt wle netjes,de wedstrijd bij jos liep ze ook netjes en heb je nog een aantal verslagen,dus het zal echt goed gaan.



Een aantal verslagen...? Ik was een-na-laatste Scheve mond haha

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:09

Dan doe je toch gewoon mee bij de beginners, maar buiten mededingen naar de prijzen? Dan rij je een makkelijker proefje, en wordt het een goede eerste ervaring voor jou en je paard.
Heb toch gewoon sch**t aan de rest van de wereld! Volg je hart!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 11:16

Sonja schreef:
Heb toch gewoon sch**t aan de rest van de wereld! Volg je hart!


Tnx Haha! je hebt gelijk, ik ga gewoon meedoen.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:05

OK dan! You GO GO GO Girl! Het gaat om de goede ervaring en de lol, niet om het lintje! Succes en vooral heel veel plezier gewenst! Clown

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:12

ja gewoon meedoen, wat maakt het uit wat die anderen denken. je doet het toch voor de lol?? nou dan moet je niets aantrekken van die in de krul lopende paarden met bitcherige ruiters. die zijn er altijd wel dus doe gewoon je best en zorg dat je lekker ontspannen bent, dat is voor Tinka ook beter. Je eerste ervaring moet dan wel goed zijn en dat bereik je het meeste door rustig en relax te blijven Haha! komt wel goed Haha!

macho Is MiJn LiEvErD!!! EgT WaAr! Me LoVeS MaT! Lovers Party!!:#
[ToPhOrSiE!]

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:46

ik zou het gewoon doen.je hebt dan toh nix verloren???alleen maar meer ervaring.super toch.vooral knap van zo''n jong paardje.en wat maakt het uit als je geen eerste bent??...komt wel goed hoor

groetjes esther

en als je meedoet veel succes

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Articuno, chanelle14, Claudia1993_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, micksage, Molfre, Riviera87, Robin_Rikkie, Roosch, Sintara, vikawiek, xSimonee en 146 bezoekers